Skrevletråd onsdag 5 april

Heia Juni-snupper.
 
Huff våkna i morrest av at sola skinn, men når æ kom ut så va det pinadø mæ komme snø i løpet av natta! Vil ha vår...
 
Var på møte i går ang nedbemanning på jobben min, ser ut som om jeg kommer til å miste min faste stilling... *h......s budsjettsprekk i sykehusene* Men jeg får ha litt is i magen (sammen med beibien) og se hva som skjer.
 
Jeg liker å le, og trenger en oppmuntring... så jeg stjal denne fra generell...
http://youtube.com/watch?v=C8rjr4jmWd0

 
 
Hihi, den var moro Carina![:D]
 
Synd å høre om nedbamanningen.. dumt at sånt skjer i helsenorge!! Er virkelig på tide at politikerne tar affære...[8|]
 
Arne fikk plutselig selskap her... Jeg får mer selskap og påpass på jobben min her og påsketiden nærmer seg!![:)]
 


 
Stille her..... Er det fordi jeg skrev skrevletråd og ikke skravletråd????[8|][8D]
 
Irene så på bilde som om du hadde en veeeeldig din mammadongri bukse, kan jeg få spørre hvor du har kjøpt den?Jeg er på stor jakt etter det, men finner f¨og ingenting.Er stor bruker av dongri egentlig, men har kje gått i dongri bukse på maaange månder[:)]
 
ORIGINAL: Anita20

 
ORIGINAL: Irene29

Stille her..... Er det fordi jeg skrev skrevletråd og ikke skravletråd????[8|][8D]


det er nok derfor ja [;)]

 
Lover å aldri gjøre det mer.................
 
ORIGINAL: Nina22

Irene så på bilde som om du hadde en veeeeldig din mammadongri bukse, kan jeg få spørre hvor du har kjøpt den?Jeg er på stor jakt etter det, men finner f¨og ingenting.Er stor bruker av dongri egentlig, men har kje gått i dongri bukse på maaange månder[:)]

 
Takk for det. Liker den veldig godt selv.[:)]
Fant den på Lindex i Kristiansund i februar. Er litt godt å kunne bruke dongeri innimellom ja. Har også ei selebukse i dongeri fra H&M.
 
ORIGINAL: Irene29

ORIGINAL: Nina22

Irene så på bilde som om du hadde en veeeeldig din mammadongri bukse, kan jeg få spørre hvor du har kjøpt den?Jeg er på stor jakt etter det, men finner f¨og ingenting.Er stor bruker av dongri egentlig, men har kje gått i dongri bukse på maaange månder[:)]


Takk for det. Liker den veldig godt selv.[:)]
Fant den på Lindex i Kristiansund i februar. Er litt godt å kunne bruke dongeri innimellom ja. Har også ei selebukse i dongeri fra H&M.
29 uker idag[;)][;)][;)][;)]
 
Gratulerer med 29 uker sommerbaby!!!!!
 
 
ORIGINAL: Irene29

Gratulerer med 29 uker sommerbaby!!!!!

takktakk[;)] d går fort framover no ja.
 
Ja, det er kjekt.. 32 arbeidsdager igjen!!!! Om jeg ikke blir sykmeldt da.....[8D]
 
Skal du shoppe babyutstyr i dag sommerbaby? Vogn kanskje?
 
ORIGINAL: Irene29

Ja, det er kjekt.. 32 arbeidsdager igjen!!!! Om jeg ikke blir sykmeldt da.....[8D]
har vært sykemeldt siden desember æ, isjias å slimposebetennelse i hoftene. trodde d var bekkenløsning først men d va nok ikke d nei.
 
Huff da.. høres ikke godt ut! [>:]
 
Åssen får en kastrert hybelkaniner, synes de formerer seg alt for fort jeg...[8|]
 
 
 
Kjeder meg jeg... Hva gjør dere a? Gubben min har fri dag i dag, ligger å drar seg i senga enda!!! Synses det begynner å bli veldig sent jeg, Hva synes der a? Skal jeg vekke han? *selskapsyk*
 
ORIGINAL: carina82

Åssen får en kastrert hybelkaniner, synes de formerer seg alt for fort jeg...[8|]
 


 
ja der har du en utfordring!hahaha
 
hei på dere jenter.så mye magen din har vokst irene....åsså så fin[:D]føler ikke jeg har vokst så mye men den har sunket en del.
 
nina:fatter ikke at du orker så mye jobb.selv om jeg ikke hadde hatt bl så hadde jeg ikke hatt energi til det!håper ikke du sliter deg ut[8|]
 
 
mayajenta:så spenende med fødselen da...kun 6 uker igjen.
 
Back
Topp