Skrevletråd onsdag 5 april

ORIGINAL: carina82

Åssen får en kastrert hybelkaniner, synes de formerer seg alt for fort jeg...[8|]
 


 
He he [:D] Gi en lyd hvis du får oppskriften på det!!! De formerer seg utrolig fort her for tiden og. Også spesielt siden hunden vår røyter i tillegg[8D]
 
Gratulerer til dere som fyller uker og har navnedag
(Tror "ammetåka" er i full gang her for leste gjennom tråden men husker ikke helt hvem det gjaldt(?))
og til alle som får igjen på skatten, virker som vi i juniklubben går i pluss[;)]
 
Jepp, det virker som om at juni-jentene har orden på økonomien sin ja!
 
Så joslig at mammaen din kommer da Anita, vet du har glea deg til det! Hva slags mat lager du a?
 
jeg må komme meg i dysjen å vaske valkene før jeg stikker ut[:D]
 
 
snakkes jenter
 
Carina: Ka slags sykehus jobber du på da?? Så kjipt hvis du mister jobben din da, når du har fast stilling !! Nedskjæringer er noe tull!![:'(]
 
nå er jeg endelig ferdig med å lese meg frampå litt, så nå kan jeg skrevle litt!!
Hvordan står det til med dere, jenter? I dag skinner sola, men jeg sitter inne. Sitter og venter på posten, håper selvangivelsen kommer i dag!!
Ellers så har jeg styret og stresset litt for mye i det siste, så resultatet er: bekkenlösning!
ikke artig, ganske så vondt og er 100% sykemeldt ut uken..
...men like blid[:D][:D][:D]
 
Anita: så göy at mammaen din kommer hjem no, da!!!
...men har ikke helt fårr med med hvor hun har värt? bare at hun har värt borte leeenge[;)]
 
ORIGINAL: sol77

nå er jeg endelig ferdig med å lese meg frampå litt, så nå kan jeg skrevle litt!!
Hvordan står det til med dere, jenter? I dag skinner sola, men jeg sitter inne. Sitter og venter på posten, håper selvangivelsen kommer i dag!!
Ellers så har jeg styret og stresset litt for mye i det siste, så resultatet er: bekkenlösning!
ikke artig, ganske så vondt og er 100% sykemeldt ut uken..
...men like blid[:D][:D][:D]

 
Åhh føler med deg!! Fikk også nylig bekkenløsning av å styre og stresse og gjøre alt for mye på en gang[&:]  Ikke noe kjekt...ble også 100% sykemeldt..
 
og til alle: beklager ö'ene og ä'ene mine, men siden sambo er svensk og det er hans data må jeg bare finne med i det[;)]
 
ORIGINAL: carina82

Åssen får en kastrert hybelkaniner, synes de formerer seg alt for fort jeg...[8|]
 


 
 
Ja, jeg har alltid trodd at dette ikke var så ille som alle skulle ha det til, men nå skal jeg holde kjeft.
Det stakk sånn nedover venstrefoten i helga at jeg ikke klarte å bevege den. Var til lege i går, og fikk skikkelig vondt når han trykka på punktene der jeg sliter mest!
..men det er ikke så vondt så lenge jeg er i ro, så håpe det er noe som kan gå over. Er nödt på jobb igjen ganske snart, er ikke ferdig med å overföre arbeidet mitt enda[:)]
 
ORIGINAL: Stardust

ORIGINAL: carina82

Åssen får en kastrert hybelkaniner, synes de formerer seg alt for fort jeg...[8|]
 



ja der har du en utfordring!hahaha

hei på dere jenter.så mye magen din har vokst irene....åsså så fin[:D]føler ikke jeg har vokst så mye men den har sunket en del.

nina:fatter ikke at du orker så mye jobb.selv om jeg ikke hadde hatt bl så hadde jeg ikke hatt energi til det!håper ikke du sliter deg ut[8|]


mayajenta:så spenende med fødselen da...kun 6 uker igjen.

 
Takk for det Stardust![:)]
 
FORRESTEN et spørsmål:
 
Er jeg helt på viddene når jeg blir irritert på mannen for at han skjærer spekemat/spekepølse til frokost på brødskjærebrettet med en kniv han så skjærer agurk med og så uten å vaske den slenger den oppi knivholderen igjen.
Hadde tenkt å bruke den kniven og skjærebrettet jeg og og kommenterte det men da ble han bare sur.
*opphengt i bakterier*?[&:] (Kanskje jeg bare er litt hormonell,,,)
 
(bare litt detaljer fra hverdagslivet her....[;)])
 
 
ORIGINAL: sol77

nå er jeg endelig ferdig med å lese meg frampå litt, så nå kan jeg skrevle litt!!
Hvordan står det til med dere, jenter? I dag skinner sola, men jeg sitter inne. Sitter og venter på posten, håper selvangivelsen kommer i dag!!
Ellers så har jeg styret og stresset litt for mye i det siste, så resultatet er: bekkenlösning!
ikke artig, ganske så vondt og er 100% sykemeldt ut uken..
...men like blid[:D][:D][:D]

 
det er bra sol.. du får smitte litt glede her inne til oss! [:)]
 
Jeg jobber i sykehuset innlandet, på Elverum. Kirurgisk avd.
Ja det er helt for j*****! Nedbemmaning er no dritt! Passer veldig dårlig at jeg skal ha dette hengenses over meg, i den situasjonen jeg er i nå. Gravid, skal ut i permisjon og 100% sykm.
(beklager hvis jeg høres bitter ut)
 
ORIGINAL: Marihøne77

FORRESTEN et spørsmål:
 
Er jeg helt på viddene når jeg blir irritert på mannen for at han skjærer spekemat/spekepølse til frokost på brødskjærebrettet med en kniv han så skjærer agurk med og så uten å vaske den slenger den oppi knivholderen igjen.
Hadde tenkt å bruke den kniven og skjærebrettet jeg og og kommenterte det men da ble han bare sur.
*opphengt i bakterier*?[&:] (Kanskje jeg bare er litt hormonell,,,)
 
(bare litt detaljer fra hverdagslivet her....[;)])
 

 
Hadde sikkert reagert jeg også.. [8|]
Brødfjøla skal bare brukes til brød her i gården. Alt det andre har vi skjærebrett i plast, og knivene blir altid vasket rette etter bruk før de havner i knivblokka igjen. Er faktisk sambo som er flinkest her da....[8D]
 
ORIGINAL: Irene29

Skal du shoppe babyutstyr i dag sommerbaby? Vogn kanskje?
har kjøpt vong vi. en simo duo. fikk den av svigermor me alt tilbehør. mangler egentlig ingenting t vesla vår, va tidlig ut æ sjø. hehe
 
Tihi-hi[:D]
...er ganske fornöyd for tiden, ja.
Og babisen i magen vrir, vender og flytter på seg ganske mye. dette er morro, og jeg föler jeg får litt kontakt også innimellom. Man ser det buler på magen,  og når jeg da stryker på magen så buler det der jeg har hatt hånden. morsomt[:D]
 
ORIGINAL: sol77

Ja, jeg har alltid trodd at dette ikke var så ille som alle skulle ha det til, men nå skal jeg holde kjeft.
Det stakk sånn nedover venstrefoten i helga at jeg ikke klarte å bevege den. Var til lege i går, og fikk skikkelig vondt når han trykka på punktene der jeg sliter mest!
..men det er ikke så vondt så lenge jeg er i ro, så håpe det er noe som kan gå over. Er nödt på jobb igjen ganske snart, er ikke ferdig med å overföre arbeidet mitt enda[:)]

 
Ka jobber du som da? Ingen andre som kan gjøre jobben din hvis du fortsatt blir sykemeldt??
 
ORIGINAL: carina82

Jeg jobber i sykehuset innlandet, på Elverum. Kirurgisk avd.
Ja det er helt for j*****! Nedbemmaning er no dritt! Passer veldig dårlig at jeg skal ha dette hengenses over meg, i den situasjonen jeg er i nå. Gravid, skal ut i permisjon og 100% sykm.
(beklager hvis jeg høres bitter ut)

 
Det er lov Carina!!! Forstår deg veldig godt!!!
Men du kan trøste deg med at du har opparbeidet deg fødselspenger og at det alltid er en jobb som venter i ettertid. Mangel på flinke folk som dere i helse-sektoren til tross for nedbemmaning. Er bare så irriterende å høre at de har ansettelsestopp og hyrer inn folk til å ta dobbeltvakter osv..
Ser opp til alle og enhver av dere!
 
Back
Topp