Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mye å gjøre på deg og! Slitsomt med skranten form; jeg er ikke i slag selvGod dag!
FruH: Heftig med flere gr.arbeid på en dag. Flink er du!
Anita87: Skal si du har fått unna en del husarbeid. Godt å få holde på i fred.
Her LAVER snøen ned. Med tykk is under puddersnøen, så kan dere tro at det er et festlig føre! Blir et sirkus å få måka etterpå..
Jeg har deltatt på gr.arbeid i dag og pløyer nå pensum til i morra. Jeg har blitt forkjøla og det verker i hode og kropp, men det får stå sin prøve. Mannen tok med Jenny på kontroll i morges, så det ble halv dag i bhg/på jobb på dem. Myk start etter forrige ukes sykdom.
Jenny arva ski etter fetteren sin i går, så det spørst om vi må prøve dem seinere.
Ja, dette semesteret er en prøvelse altså: gr.oppgave som skal legges frem og vurderes på samlinga 19.02, og hvor det skal leveres ei skriftlig oppgave i etterkant (smør på flesk!), og så kommer praksis + praksisoppgave m.innlevering, samt et arbeidskrav som skal skrives i ped-grupps (alt skal inn før påske), og så starter eksamenstida. Har fire stk til våren, deriblant en FEMDAGERS skriftlig norskeksamen. Fy fæn..Mye å gjøre på deg og! Slitsomt med skranten form; jeg er ikke i slag selv
Så spennende med ski da
Slag i slag skjønner jeg :-oJa, dette semesteret er en prøvelse altså: gr.oppgave som skal legges frem og vurderes på samlinga 19.02, og hvor det skal leveres ei skriftlig oppgave i etterkant (smør på flesk!), og så kommer praksis + praksisoppgave m.innlevering, samt et arbeidskrav som skal skrives i ped-grupps (alt skal inn før påske), og så starter eksamenstida. Har fire stk til våren, deriblant en FEMDAGERS skriftlig norskeksamen. Fy fæn..
Ski var morro - ei lita stund iallfall. Det ble mye snø og klabb til slutt, så vi får prøve på igjen en anna dag. Sikkert bedre å gå i løypa, tenker jeg.
Ja, jeg tror ikke fagene er helt samkjørte altså. Så i år er jeg fornøyd bare jeg består, for det er heftig mye.Slag i slag skjønner jeg :-o
Hahaha!Liana har er bitte lite kloremerke på hånda si.. og det viste hun fram i barnehagen idag! Gjett hva hun sa om det da!!
"Mamma slo meg" haha.. og etterhvert kom hun fram til at det var Leoh.. aner ikke hvem det er, men hun sa igår at Leoh hadde bitt henne og sier "Leoh beit meg, dakkar lille Liana" haha.. fantasi på fullt nivå
Jeg støtter deg i å beordre mannen til å bli hjemmeGod kveld!
Hermine var piggere i morges, og derfor droppa vi lege...men da hun våkna etter luren sin så hadde hun 39.2 igjen Formen var fin, så vi droppa paracet og lot feberen gjøre jobben sin.
Hun har hosta så hun har kasta opp idag, masse slim. Feber og utilpass i kveld, i morra blir det lege uansett form.
Jeg er i dårlig form selv, hodepine og tett. Mannen skulle egentlig på ny reise i morgen, men jeg har nektet han å dra. Orker ikke tanken på å være mer alene med feberunge, nattevåk, legetur etc når jeg selv er blitt syk.
I tillegg må vi få klargjort leiligheta for fotografering og salg denne uken. Kommer fotograf på fredag og før det må vi ha shinet kåken
Ja, jeg kjente at jeg er på randen av hva jeg orker akkurat nå. Bare det å tørke oppkast mens jeg koker middag er nok til at jeg bare vil rømme Heldigvis nølte han ikke med å avlyse reisen, så han blir hjemme i morgen og kan ta H til legen. Så kan jeg forsøke å ikke bli i for ille form selv.Jeg støtter deg i å beordre mannen til å bli hjemme
Jeg unner dere virkelig ikke alt dere har på en gang nå!
(Selom flytting blir bra, da!)
Hehe, så morsom hun er.Liana har er bitte lite kloremerke på hånda si.. og det viste hun fram i barnehagen idag! Gjett hva hun sa om det da!!
"Mamma slo meg" haha.. og etterhvert kom hun fram til at det var Leoh.. aner ikke hvem det er, men hun sa igår at Leoh hadde bitt henne og sier "Leoh beit meg, dakkar lille Liana" haha.. fantasi på fullt nivå
God kveld!
Hermine var piggere i morges, og derfor droppa vi lege...men da hun våkna etter luren sin så hadde hun 39.2 igjen Formen var fin, så vi droppa paracet og lot feberen gjøre jobben sin.
Hun har hosta så hun har kasta opp idag, masse slim. Feber og utilpass i kveld, i morra blir det lege uansett form.
Jeg er i dårlig form selv, hodepine og tett. Mannen skulle egentlig på ny reise i morgen, men jeg har nektet han å dra. Orker ikke tanken på å være mer alene med feberunge, nattevåk, legetur etc når jeg selv er blitt syk.
I tillegg må vi få klargjort leiligheta for fotografering og salg denne uken. Kommer fotograf på fredag og før det må vi ha shinet kåken
Hahaha!
Skikkelig fantasi :-D
Mina sier ofte : Mamma/pappa er slem... Fy pappa/fy mamma! Aner ikke hvor hun har det ifra haha.
Hehe, så morsom hun er.
Ja, jeg tørr ikke tenke på å skulle være alene med FLERE syke barnStakkars liten greit med en legetur kansje og enda greiere å nekte mannen å dra god bedring til dere begge!
Håper hun blir bedre snart :-( :-(Ja, jeg tørr ikke tenke på å skulle være alene med FLERE syke barn
Ja, jeg tørr ikke tenke på å skulle være alene med FLERE syke barn