Skravvel uke 6!!

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Hei og hå!
Ny uke...!
Travelt for vår del hvertfall, hva med dere?

Jeg er på vei til skolen og gruppearbeid nå. Det blir lang dag på meg da jeg skal møte begge gruppene.

Ha en flott dag!
 
Ha en fin dag på skolen :) hvordan har natten vært?


Heisann!
Dagen er rolig her. Jeg er hjemme og de andre er i bhg/jobb :) Leoh sov dårlig fra kl 3:45 til kl 5, og etter 5 nektet han totalt å sove noe mer! Siste gang vi lar han sove i 3 timer på dagen om han absolutt ikke har behov for det!!

Ellers har jeg fått vasket ullklær, sko og skiftet på sengene :) + ryddet her. Må vel ut å handle etterhvert å :)

Ha en fin dag! :D
 
God dag!
FruH: Heftig med flere gr.arbeid på en dag. Flink er du!:)

Anita87: Skal si du har fått unna en del husarbeid. Godt å få holde på i fred.:)

Her LAVER snøen ned. Med tykk is under puddersnøen, så kan dere tro at det er et festlig føre! Blir et sirkus å få måka etterpå..

Jeg har deltatt på gr.arbeid i dag og pløyer nå pensum til i morra. Jeg har blitt forkjøla og det verker i hode og kropp, men det får stå sin prøve. Mannen tok med Jenny på kontroll i morges, så det ble halv dag i bhg/på jobb på dem. Myk start etter forrige ukes sykdom.:)
Jenny arva ski etter fetteren sin i går, så det spørst om vi må prøve dem seinere. :)
 
God dag!
FruH: Heftig med flere gr.arbeid på en dag. Flink er du!:)

Anita87: Skal si du har fått unna en del husarbeid. Godt å få holde på i fred.:)

Her LAVER snøen ned. Med tykk is under puddersnøen, så kan dere tro at det er et festlig føre! Blir et sirkus å få måka etterpå..

Jeg har deltatt på gr.arbeid i dag og pløyer nå pensum til i morra. Jeg har blitt forkjøla og det verker i hode og kropp, men det får stå sin prøve. Mannen tok med Jenny på kontroll i morges, så det ble halv dag i bhg/på jobb på dem. Myk start etter forrige ukes sykdom.:)
Jenny arva ski etter fetteren sin i går, så det spørst om vi må prøve dem seinere. :)
Mye å gjøre på deg og! Slitsomt med skranten form; jeg er ikke i slag selv :(
Så spennende med ski da :)
 
Mye å gjøre på deg og! Slitsomt med skranten form; jeg er ikke i slag selv :(
Så spennende med ski da :)
Ja, dette semesteret er en prøvelse altså: gr.oppgave som skal legges frem og vurderes på samlinga 19.02, og hvor det skal leveres ei skriftlig oppgave i etterkant (smør på flesk!), og så kommer praksis + praksisoppgave m.innlevering, samt et arbeidskrav som skal skrives i ped-grupps (alt skal inn før påske), og så starter eksamenstida. Har fire stk til våren, deriblant en FEMDAGERS skriftlig norskeksamen. Fy fæn..
Ski var morro - ei lita stund iallfall. Det ble mye snø og klabb til slutt, så vi får prøve på igjen en anna dag. Sikkert bedre å gå i løypa, tenker jeg.:)
 
Ja, dette semesteret er en prøvelse altså: gr.oppgave som skal legges frem og vurderes på samlinga 19.02, og hvor det skal leveres ei skriftlig oppgave i etterkant (smør på flesk!), og så kommer praksis + praksisoppgave m.innlevering, samt et arbeidskrav som skal skrives i ped-grupps (alt skal inn før påske), og så starter eksamenstida. Har fire stk til våren, deriblant en FEMDAGERS skriftlig norskeksamen. Fy fæn..
Ski var morro - ei lita stund iallfall. Det ble mye snø og klabb til slutt, så vi får prøve på igjen en anna dag. Sikkert bedre å gå i løypa, tenker jeg.:)
Slag i slag skjønner jeg :-o
 
Lilla-87: alltid godt når man har fått unna en del husarbeid :) men jammen kjedelig å holde på! Haha..

Hvordan gikk det med måkingen? :p skummelt føre det der ja! Og hvordan gikk det på kontroll? :)


Leoh fikk feber nå i ettermiddag :( helt ut av det blå! Så tror og håper det er bivirkning av vaksina han tok for en uke siden!.. virker ikke så veldig plaget bortsett fra litt slapp, så han fikk paracet da feberen var på 39,2 ;) og nå sover han :)

Jeg syns det er litt moro å se Liana plutselig sitte å leke ordentlig med leker og sammen med Emira :) har vært sånn i noen uker..men litt uvant at hun lissom er så stor :p
 
Liana har er bitte lite kloremerke på hånda si.. og det viste hun fram i barnehagen idag! Gjett hva hun sa om det da!!
"Mamma slo meg" :eek::p haha.. og etterhvert kom hun fram til at det var Leoh.. aner ikke hvem det er, men hun sa igår at Leoh hadde bitt henne og sier "Leoh beit meg, dakkar lille Liana" haha.. fantasi på fullt nivå :p
 
God kveld!

Hermine var piggere i morges, og derfor droppa vi lege...men da hun våkna etter luren sin så hadde hun 39.2 igjen :( Formen var fin, så vi droppa paracet og lot feberen gjøre jobben sin.

Hun har hosta så hun har kasta opp idag, masse slim. Feber og utilpass i kveld, i morra blir det lege uansett form.

Jeg er i dårlig form selv, hodepine og tett. Mannen skulle egentlig på ny reise i morgen, men jeg har nektet han å dra. :p Orker ikke tanken på å være mer alene med feberunge, nattevåk, legetur etc når jeg selv er blitt syk. :p

I tillegg må vi få klargjort leiligheta for fotografering og salg denne uken. Kommer fotograf på fredag og før det må vi ha shinet kåken :p
 
Liana har er bitte lite kloremerke på hånda si.. og det viste hun fram i barnehagen idag! Gjett hva hun sa om det da!!
"Mamma slo meg" :eek::p haha.. og etterhvert kom hun fram til at det var Leoh.. aner ikke hvem det er, men hun sa igår at Leoh hadde bitt henne og sier "Leoh beit meg, dakkar lille Liana" haha.. fantasi på fullt nivå :p
Hahaha!
Skikkelig fantasi :-D

Mina sier ofte : Mamma/pappa er slem... Fy pappa/fy mamma! Aner ikke hvor hun har det ifra haha.
 
God kveld!

Hermine var piggere i morges, og derfor droppa vi lege...men da hun våkna etter luren sin så hadde hun 39.2 igjen :( Formen var fin, så vi droppa paracet og lot feberen gjøre jobben sin.

Hun har hosta så hun har kasta opp idag, masse slim. Feber og utilpass i kveld, i morra blir det lege uansett form.

Jeg er i dårlig form selv, hodepine og tett. Mannen skulle egentlig på ny reise i morgen, men jeg har nektet han å dra. :p Orker ikke tanken på å være mer alene med feberunge, nattevåk, legetur etc når jeg selv er blitt syk. :p

I tillegg må vi få klargjort leiligheta for fotografering og salg denne uken. Kommer fotograf på fredag og før det må vi ha shinet kåken :p
Jeg støtter deg i å beordre mannen til å bli hjemme :eek:
Jeg unner dere virkelig ikke alt dere har på en gang nå!
(Selom flytting blir bra, da!)
 
Jeg støtter deg i å beordre mannen til å bli hjemme :eek:
Jeg unner dere virkelig ikke alt dere har på en gang nå!
(Selom flytting blir bra, da!)
Ja, jeg kjente at jeg er på randen av hva jeg orker akkurat nå. Bare det å tørke oppkast mens jeg koker middag er nok til at jeg bare vil rømme :p Heldigvis nølte han ikke med å avlyse reisen, så han blir hjemme i morgen og kan ta H til legen. Så kan jeg forsøke å ikke bli i for ille form selv.

Når vi bare får klargjort leiligheta for salg kan jeg slappe av noen uker før vi skal flytte. Men litt dårlig timing med all sykdommen nå ja!
 
Liana har er bitte lite kloremerke på hånda si.. og det viste hun fram i barnehagen idag! Gjett hva hun sa om det da!!
"Mamma slo meg" :eek::p haha.. og etterhvert kom hun fram til at det var Leoh.. aner ikke hvem det er, men hun sa igår at Leoh hadde bitt henne og sier "Leoh beit meg, dakkar lille Liana" haha.. fantasi på fullt nivå :p
Hehe, så morsom hun er. :)
 
God kveld!

Hermine var piggere i morges, og derfor droppa vi lege...men da hun våkna etter luren sin så hadde hun 39.2 igjen :( Formen var fin, så vi droppa paracet og lot feberen gjøre jobben sin.

Hun har hosta så hun har kasta opp idag, masse slim. Feber og utilpass i kveld, i morra blir det lege uansett form.

Jeg er i dårlig form selv, hodepine og tett. Mannen skulle egentlig på ny reise i morgen, men jeg har nektet han å dra. :p Orker ikke tanken på å være mer alene med feberunge, nattevåk, legetur etc når jeg selv er blitt syk. :p

I tillegg må vi få klargjort leiligheta for fotografering og salg denne uken. Kommer fotograf på fredag og før det må vi ha shinet kåken :p

Stakkars liten :( greit med en legetur kansje :) og enda greiere å nekte mannen å dra :p god bedring til dere begge!
 
Hahaha!
Skikkelig fantasi :-D

Mina sier ofte : Mamma/pappa er slem... Fy pappa/fy mamma! Aner ikke hvor hun har det ifra haha.

Hahaha ja de fanger opp mye rart fra overalt :D
 
Ja, jeg tørr ikke tenke på å skulle være alene med FLERE syke barn :eek: :p ;)

Haha nei da har jeg krevet at sambo også blir hjemme om det har skjedd her!.. et sted går grensa lissom :p
 
Back
Topp