Enig. Vi har handlet en del iogmed at jeg liker å ha ting klart, så ble en del klær og bamser til den lille i gårSyns det er genialt å få gavene på et babyshower, da har jo mor litt oversikt hva som mangler og kan kjøpe inn det som gjenstår liksom![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Enig. Vi har handlet en del iogmed at jeg liker å ha ting klart, så ble en del klær og bamser til den lille i gårSyns det er genialt å få gavene på et babyshower, da har jo mor litt oversikt hva som mangler og kan kjøpe inn det som gjenstår liksom![]()
Ai, den er kjip! Men, ikke stort du kunne gjøre med det. Håper han snart er frisk og rask igjen!Blæ-sitter hos frisøren nå og de ringer fra skolen at eldstemann er kvalm. Mannen er reist på jobb og jeg er tidligst ferdig her om 1 time hvis hun lar være å føne håret. Han må bare være på skolen litt til, sitte på lærerværelse eller noe... Kjipt...
uff ...vanskelig situasjon. God bedring til han uansett, håper han blir fort frisk og at du evnt ikke blir smitta om han brygger på noe !Blæ-sitter hos frisøren nå og de ringer fra skolen at eldstemann er kvalm. Mannen er reist på jobb og jeg er tidligst ferdig her om 1 time hvis hun lar være å føne håret. Han må bare være på skolen litt til, sitte på lærerværelse eller noe... Kjipt...
Ai, den er kjip! Men, ikke stort du kunne gjøre med det. Håper han snart er frisk og rask igjen!
Takk dere, ikke spydd eller noe så ser ut som det går brauff ...vanskelig situasjon. God bedring til han uansett, håper han blir fort frisk og at du evnt ikke blir smitta om han brygger på noe !![]()
God kveld. Ligger her som vanlig jeg også.. lurer på å droppe fysiotimen i morgen for å få sove litt ekstra...Åhåy- natt igjen og VÅÅÅÅKEN!!!
Good morning.. her er det kun jeg som er våken enda.. våkna klokka 5 ! oog jeg kan sove om jeg vil ! hva skjer med det ?God morgenJeg er våken til vanlig tid
...
Hehe, jeg trenger egentlig ikke å våkne før 7, og da er det bare for å få bilen xD Men jeg har begynt å våkne ca 5:30 hver morraGood morning.. her er det kun jeg som er våken enda.. våkna klokka 5 ! oog jeg kan sove om jeg vil ! hva skjer med det ?klarer aldrig og få sove for tiden hhe
God kveld. Ligger her som vanlig jeg også.. lurer på å droppe fysiotimen i morgen for å få sove litt ekstra...
Good morning.. her er det kun jeg som er våken enda.. våkna klokka 5 ! oog jeg kan sove om jeg vil ! hva skjer med det ?klarer aldrig og få sove for tiden hhe
God moooorgen flickorGod morgenJeg er våken til vanlig tid
...
Høres ut som en god holdningGod moooorgen flickorhåper dere får en fin-fin dag
det har jeg bestemt at jeg skal ha
![]()
Takk takkGod moooorgen flickorhåper dere får en fin-fin dag
det har jeg bestemt at jeg skal ha
![]()
Jeg ser på Call the midwife på Netflix og venter på at vaskemaskinen skal bli ferdig. Ellers skal jeg lage pai og bake prinsessekakeTakk takkja idag skinner sola.. jeg å guttenungen var en snartur Ibyen og henta baby box på apoteket
mye greit oppi faktisk ! Nå er han på badeland med søstra mi, og senere kommer søstra til kjæresten og min vakreste niese på 6 måneder og skal overnatte tror jeg .. gleder meg masse til å kose overdose ho.. ikke ofte vi ser dem da de har flytta til svergie :/ men blir godt og se de igjen !
hva skal dere andre jenter idag ??
Så flink du er! Dette har jeg hatt planer om i flere dager. Mel og gjær er innkjøpt, bare å gjennomføringen som gjenstår. Kanskje i morgen.Vis vedlegget 100936
Her bakes det "opp". Satse på å få såpass mye brød i fryseboksen at jeg slipper brødbaking de første ukene etter fødselUlempen er jo at etterhvert som dagene går så spiser vi jo også (et brød for dagen) Så blir noen dager med å kna brøddeigen fremover :S
Takk takkSå flink du er! Dette har jeg hatt planer om i flere dager. Mel og gjær er innkjøpt, bare å gjennomføringen som gjenstår. Kanskje i morgen.
Hvor mange kg mel bruker du til 4 brød? Jeg ser du ikke bruker brødformer. Jeg tenkte å prøve uten former jeg også, blir flere i bredden da![]()
Spist nachos og ser på mitt dansecrew, nå er det senkveld for turMannen disket opp med Tikka Masala/ gurimalla det var godt! Spist aaaalt for masse
Hva gjør dere??