Verpesyk<3
Disney
Sååå bra!Haha - så artig! Du fikk det til!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sååå bra!Haha - så artig! Du fikk det til!!
prøver å sove, meeeen det går ikke helt etter planen Jupp, gaviscon hjelper ikke hos meg heller. Eneste som hjelper er å ikke spise etter kl 1930, helst ikke drikke noe heller.Blæææ, hvorfor skal jeg plages så fælt med halsbrann nå?? Magen har jo sunket, og det er 4 uker til termin. Gaviscon er en vits. Det eneste som jeg synes har en effekt er milkshake. Men det er jo begrenset hvor mye milkshake man kan ha i seg. Unnet meg en på vei hjem fra fysioterapitreninga i dag. (hadde jo forbrunnet noen kalorier, og måtte jo erstatte de med en gang) Prøvde meg på et glass O'boy også, uten at det hjalp nevneverdig. Fant ved en tilfeldighet ut at det var et par av julekakene som hjalp litt, en liten stund iallfall, goro og krumkake, men kan ikke spise så mye av det heller... Flere som plages?
samme her nesten ikke sovet i natt.. masse mens murringer i magen :/Atter en nattprøver å sove, meeeen det går ikke helt etter planen
![]()
samme her nesten ikke sovet i natt.. masse mens murringer i magen :/
Plages jaa. Våkner av syk halsbrann enkelte netter. Her hjelper melk og yoghurt litt. Av og til iallefallBlæææ, hvorfor skal jeg plages så fælt med halsbrann nå?? Magen har jo sunket, og det er 4 uker til termin. Gaviscon er en vits. Det eneste som jeg synes har en effekt er milkshake. Men det er jo begrenset hvor mye milkshake man kan ha i seg. Unnet meg en på vei hjem fra fysioterapitreninga i dag. (hadde jo forbrunnet noen kalorier, og måtte jo erstatte de med en gang) Prøvde meg på et glass O'boy også, uten at det hjalp nevneverdig. Fant ved en tilfeldighet ut at det var et par av julekakene som hjalp litt, en liten stund iallfall, goro og krumkake, men kan ikke spise så mye av det heller... Flere som plages?
Det sies jo om babyer/barn at søvn avler søvn...kanskje det gjelder oss voksne også? Er slett ikke sikkert at det å tvinge seg til å være våken på dagtid hjelper på nattesøvnen. Sov når du får til å sove, det er min teoriOff, føler så med deg :/ Dette bare en av flere, skjønner ikke at kroppen inne får det til når det blir over flere dager og netter og jeg bevisst ikke sover på dagen slik at jeg sjal få sove om natten! Virker som kroppene våre tar forberedelsene til liten baby i hus på alvor![]()
Jeg har heller nesten ikke sovet i natt pga menssmerter! Lurer på om det er noe på gang, eller bare modning! Har ganske regelmessige "tak" nederst i magen i dag også, men er ikke blitt noe vondere, og magen blir ikke noe særlig stram så da er det kanskje ingenting?samme her nesten ikke sovet i natt.. masse mens murringer i magen :/
Jeg har heller nesten ikke sovet i natt pga menssmerter! Lurer på om det er noe på gang, eller bare modning! Har ganske regelmessige "tak" nederst i magen i dag også, men er ikke blitt noe vondere, og magen blir ikke noe særlig stram så da er det kanskje ingenting?
Ja ikke godt å vite noe er det ihvertfallOff, føler så med deg :/ Dette bare en av flere, skjønner ikke at kroppen inne får det til når det blir over flere dager og netter og jeg bevisst ikke sover på dagen slik at jeg sjal få sove om natten! Virker som kroppene våre tar forberedelsene til liten baby i hus på alvor![]()
Blir spennende å se om du får sove i natt da! Krysser fingrene for at dette med at søvn avler søvn også funker for gravideHar ikke gjort mye fornuftig i dag, gitt.
Etter jeg hadde levert ungene på SFO og barnehage, la jeg meg i senga ( kl.0930), og sov til 1315. Deilig! Kanskje ikke så ufornuftig likevel. Hadde sikkert behov for det![]()
Den der har jeg også veldig lyst på! Tenkte jeg kanskje skulle bestille den når jeg har fått de klærne jeg nettopp bestilte fra boob, sånn for å se hvordan de er i størrelsen.Bestilt meg AmmehoodieDet gledes!
http://lekmer.no/barn-og-baby/gravi...r/boob-ammegenser-b-warmer-hoodie-dark-petrol
Utsolgt overalt der det var gode tilbudMen fikk da litt rabatt på lekmer
![]()
Bare jeg klarer å rive meg løs fra datamaskina, og faktisk kommer meg i seng, er jeg ganske sikker på at jeg skal greie å sovne, for jeg har gjespet en stund allerede.Blir spennende å se om du får sove i natt da! Krysser fingrene for at dette med at søvn avler søvn også funker for gravide![]()

Kjekk den derBestilt meg AmmehoodieDet gledes!
http://lekmer.no/barn-og-baby/gravi...r/boob-ammegenser-b-warmer-hoodie-dark-petrol
Utsolgt overalt der det var gode tilbudMen fikk da litt rabatt på lekmer
![]()
Jepp, det hadde du sikkert. Det er noe av det deilige med å være gravid, man kan sove mange timer midt på dagen og det er helt greitHar ikke gjort mye fornuftig i dag, gitt.
Etter jeg hadde levert ungene på SFO og barnehage, la jeg meg i senga ( kl.0930), og sov til 1315. Deilig! Kanskje ikke så ufornuftig likevel. Hadde sikkert behov for det![]()
Sovnet så fort jeg la hodet på putaBlir spennende å se om du får sove i natt da! Krysser fingrene for at dette med at søvn avler søvn også funker for gravide![]()