Skravlingstråd :)

Blæææ, hvorfor skal jeg plages så fælt med halsbrann nå?? Magen har jo sunket, og det er 4 uker til termin. Gaviscon er en vits. Det eneste som jeg synes har en effekt er milkshake. Men det er jo begrenset hvor mye milkshake man kan ha i seg. Unnet meg en på vei hjem fra fysioterapitreninga i dag. (hadde jo forbrunnet noen kalorier, og måtte jo erstatte de med en gang:p) Prøvde meg på et glass O'boy også, uten at det hjalp nevneverdig. Fant ved en tilfeldighet ut at det var et par av julekakene som hjalp litt, en liten stund iallfall, goro og krumkake, men kan ikke spise så mye av det heller... Flere som plages?

Blæææ, hvorfor skal jeg plages så fælt med halsbrann nå?? Magen har jo sunket, og det er 4 uker til termin. Gaviscon er en vits. Det eneste som jeg synes har en effekt er milkshake. Men det er jo begrenset hvor mye milkshake man kan ha i seg. Unnet meg en på vei hjem fra fysioterapitreninga i dag. (hadde jo forbrunnet noen kalorier, og måtte jo erstatte de med en gang:p) Prøvde meg på et glass O'boy også, uten at det hjalp nevneverdig. Fant ved en tilfeldighet ut at det var et par av julekakene som hjalp litt, en liten stund iallfall, goro og krumkake, men kan ikke spise så mye av det heller... Flere som plages?
Jupp, gaviscon hjelper ikke hos meg heller. Eneste som hjelper er å ikke spise etter kl 1930, helst ikke drikke noe heller.
Jeg har ikke prøvd melk- ser det er flere som sverger til det :)

samme her nesten ikke sovet i natt.. masse mens murringer i magen :/

Off, føler så med deg :/ Dette bare en av flere, skjønner ikke at kroppen inne får det til når det blir over flere dager og netter og jeg bevisst ikke sover på dagen slik at jeg sjal få sove om natten! Virker som kroppene våre tar forberedelsene til liten baby i hus på alvor :P

Plages jaa. Våkner av syk halsbrann enkelte netter. Her hjelper melk og yoghurt litt. Av og til iallefall

Off, føler så med deg :/ Dette bare en av flere, skjønner ikke at kroppen inne får det til når det blir over flere dager og netter og jeg bevisst ikke sover på dagen slik at jeg sjal få sove om natten! Virker som kroppene våre tar forberedelsene til liten baby i hus på alvor :P
Det sies jo om babyer/barn at søvn avler søvn...kanskje det gjelder oss voksne også? Er slett ikke sikkert at det å tvinge seg til å være våken på dagtid hjelper på nattesøvnen. Sov når du får til å sove, det er min teori;)

...så nå skal jeg gå og legge meg;)

samme her nesten ikke sovet i natt.. masse mens murringer i magen :/
Jeg har heller nesten ikke sovet i natt pga menssmerter! Lurer på om det er noe på gang, eller bare modning! Har ganske regelmessige "tak" nederst i magen i dag også, men er ikke blitt noe vondere, og magen blir ikke noe særlig stram så da er det kanskje ingenting?

Jeg har heller nesten ikke sovet i natt pga menssmerter! Lurer på om det er noe på gang, eller bare modning! Har ganske regelmessige "tak" nederst i magen i dag også, men er ikke blitt noe vondere, og magen blir ikke noe særlig stram så da er det kanskje ingenting?
Ja ikke godt å vite noe er det ihvertfall ;) . .. har suttet på føden i hele dag/kveld .. skulle på sjekk pga en liten blødning.. og det var fullt kaos der inne ingen hadde tid.. hun fant da ut av når hun til slutt kom at jeg var sår nedentil og hun trodde jeg hadde sopp infeksjon.. Hun spurte om jeg følte jeg lakk fostervann og om jeg hadde hatt mye nedpress. Var på kontroll for 6 dager siden også da var livmoren helt lukket og livmor halsen var 4 cm.. Nå var det en liten åpning og livmor halsen 3 cm... men håper det går noen uker til før jeg føder enda !!!!!! Har fremdeles sammen trekninger i magen men de Gjør ikke direkte vondt enda.. håper dere får sove noe i natt i det minste :) mye kroppen skal forbedre seg på altså!

Har ikke gjort mye fornuftig i dag, gitt.
Etter jeg hadde levert ungene på SFO og barnehage, la jeg meg i senga ( kl.0930), og sov til 1315. Deilig! Kanskje ikke så ufornuftig likevel. Hadde sikkert behov for det:)

Etter jeg hadde levert ungene på SFO og barnehage, la jeg meg i senga ( kl.0930), og sov til 1315. Deilig! Kanskje ikke så ufornuftig likevel. Hadde sikkert behov for det:)
Blir spennende å se om du får sove i natt da! Krysser fingrene for at dette med at søvn avler søvn også funker for gravide :D

Blir spennende å se om du får sove i natt da! Krysser fingrene for at dette med at søvn avler søvn også funker for gravide :D
Bare jeg klarer å rive meg løs fra datamaskina, og faktisk kommer meg i seng, er jeg ganske sikker på at jeg skal greie å sovne, for jeg har gjespet en stund allerede.:sleep011

Jepp, det hadde du sikkert. Det er noe av det deilige med å være gravid, man kan sove mange timer midt på dagen og det er helt greit ;)

Back
Topp