Gratulerer så mye!! Spennende!Tusen takk!![]()
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer så mye!! Spennende!Tusen takk!![]()
![]()
![]()
Håper du får det til nåNoen som kan hjelpe meg med å skjønne hvirdan jeg laget eget brukernavn?![]()
Kjenner meg såå igjen! Kikker på klokka og bare: " oops, halv tre alt! Hvor har dagen blitt av? Og mannen hjemme om halvannen time! Bare å få satt på klesvasker, støvsuga og satt på potene!"Åh - såååå kjedelig!!! Skulle liksom ta ned jula idag, men hvor ble det av ork`en? Forum, facebook, og ellers internett er skikkelig tidsTYV! Skjerpings! Og nå er det bare 1,5 t til mannen kommer hjem fra jobb. Må vell tenke på middag også strax. Kanskje ta noe extra godt siden jeg var gått ned 0,6 kg hos jm idag
Hørte jeg NACHOS med salsa, rømme og guacamole? Mmmmmmmmm!!!
Mhm, hvis man klarer og sovne snart, så kommer man seg kanskje opp ordentlig tid imorgenda får man vell litt mer utav dagen enn å gjespe på Internett hele dagen
Har jo fysio imorgen.
Men er fortsatt stappmett av nachos- og jon blund er laaaangt unna![]()
God natt jenter![]()
Babyklærne vasket jeg for noen uker siden, samme med sengetøy o.l.Hjeeelp! Bare 6 uker til termin! føler meg ikke klar.... Når begynte dere å vaske babyklær, pakke fødebaggen osv...?
Takk for hjelpaHåper du får det til nå
Haha - så artig! Du fikk det til!!Takk for hjelpaTror det funka nå?