Skravlingstråd :)

Godt nyttår Jenter :D Tenk neste måned er vår måned.. fordiom sikkert endel av oss føder nå i løpet av januar også og sikkert noen av oss i mars ( men jeg håper jo ikke for noen at de trenger å gå overtid) med mindre de ønsker :P :D

Godt nytt år! Gleder meg sykt til dette året hvor vi blir foreldre på nytt, vært mange år med prøvelser - og nå i 2015 - ENDELIG! Bare 31 dager til termin :) nesten for godt til å være sant!
Ønsker dere alle uendelig med lykke og hell for dere selv og deres familier :)

Gå på din bruker på datan, ikke gå på endre kallenavn, men gå på kontaktdetaljene dine- der kan du skrive inn det du vil.

Åh - såååå kjedelig!!! Skulle liksom ta ned jula idag, men hvor ble det av ork`en? Forum, facebook, og ellers internett er skikkelig tidsTYV! Skjerpings! Og nå er det bare 1,5 t til mannen kommer hjem fra jobb. Må vell tenke på middag også strax. Kanskje ta noe extra godt siden jeg var gått ned 0,6 kg hos jm idag :confused:

Hørte jeg NACHOS med salsa, rømme og guacamole? Mmmmmmmmm!!!

Åh - såååå kjedelig!!! Skulle liksom ta ned jula idag, men hvor ble det av ork`en? Forum, facebook, og ellers internett er skikkelig tidsTYV! Skjerpings! Og nå er det bare 1,5 t til mannen kommer hjem fra jobb. Må vell tenke på middag også strax. Kanskje ta noe extra godt siden jeg var gått ned 0,6 kg hos jm idag :confused:

Hørte jeg NACHOS med salsa, rømme og guacamole? Mmmmmmmmm!!!
Kjenner meg såå igjen! Kikker på klokka og bare: " oops, halv tre alt! Hvor har dagen blitt av? Og mannen hjemme om halvannen time! Bare å få satt på klesvasker, støvsuga og satt på potene!"

Mhm, hvis man klarer og sovne snart, så kommer man seg kanskje opp ordentlig tid imorgen :) da får man vell litt mer utav dagen enn å gjespe på Internett hele dagen ;) Har jo fysio imorgen.
Men er fortsatt stappmett av nachos- og jon blund er laaaangt unna:)
God natt jenter :)

Mhm, hvis man klarer og sovne snart, så kommer man seg kanskje opp ordentlig tid imorgen :) da får man vell litt mer utav dagen enn å gjespe på Internett hele dagen ;) Har jo fysio imorgen.
Men er fortsatt stappmett av nachos- og jon blund er laaaangt unna:)
God natt jenter :)

Han er langt unna her også, og jeg kjenner at og stå opp 05.30 ikke frister :P God natt :)

Hjeeelp! Bare 6 uker til termin! føler meg ikke klar.... Når begynte dere å vaske babyklær, pakke fødebaggen osv...?

Last edited by a moderator:
Hjeeelp! Bare 6 uker til termin! føler meg ikke klar.... Når begynte dere å vaske babyklær, pakke fødebaggen osv...?
Babyklærne vasket jeg for noen uker siden, samme med sengetøy o.l.
Baggen tenkte jeg å pakke denne uken, mest fordi mannen min maser om det (sett litt mye film kanskje om hvordan det blir i stresede situasjoner) hehe - jeg er helt rolig. Må pakke en bag til eldstepoden også i tilfelle han plutselig må overnatte et annet sted :)

Back
Topp