Blir du sykemeldt ut svangerskapet tror du?Åååh, skulle ønske vi hadde ikea i nærhetenJa, prøver å tenke at dette var det beste for både meg, bebis og arbeidsgiver
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir du sykemeldt ut svangerskapet tror du?Åååh, skulle ønske vi hadde ikea i nærhetenJa, prøver å tenke at dette var det beste for både meg, bebis og arbeidsgiver
![]()
DobbelpostÅååh, skulle ønske vi hadde ikea i nærhetenJa, prøver å tenke at dette var det beste for både meg, bebis og arbeidsgiver
![]()
Nå er det vel ihvertfall to nye IKEA-varehus "på vei"? Ålesund og Moelv? Bor du i nærheten der?Åååh, skulle ønske vi hadde ikea i nærhetenJa, prøver å tenke at dette var det beste for både meg, bebis og arbeidsgiver
![]()
Håper de får opp farta med det her i ålesundNå er det vel ihvertfall to nye IKEA-varehus "på vei"? Ålesund og Moelv? Bor du i nærheten der?
Bor selv 10 min unna IKEA...kan godt dra på Ikea for å kjøpe en pakke servietter jeg....og titte litt... Velger tidspunkt med omhu da. Drar ikke lørdag formiddag liksom. :-D
Strekninger antagelig.Skikkelig vondt i lysken på den ene siden, noen som vet hva det er?![]()
Strekninger antagelig.
Kan vel være noe begynnende bekkenløsning eller bekkenlåsning..Skikkelig vondt i lysken på den ene siden, noen som vet hva det er?![]()
Kan vel være noe begynnende bekkenløsning eller bekkenlåsning..
Du kan jo lese på denne, og se om du kjenner deg igjen i noe:
http://www.bekkenlosning.no/symptomer/
![]()
NattaGod natt alle![]()
GodmorgenGod morgen damerplaner for dagen i dag?
Jeg skal på kafé med noen damer fra et annet forum, og så skal jeg støvsugeGod morgen damerplaner for dagen i dag?
Her er det opp og på jobb. Deretter må jeg kjøpe en bursdagsgave og så er det hjem for en times hvil på sofaen før henting i barnehage, leking, middagslaging, husarbeid, kveldsstell og legging. Så blir det en liten time i komatøs tilstand foran TVen før jeg legger meg selv.God morgen damerplaner for dagen i dag?
Så masse nydelige klær etter storebror!En av fordelene med at lillesøster var en lillebror, er jo alle de fine klærne han kan arve fra storebror!![]()