Skravlingstråd :)

Haha. Er ikke mye oppdollet om dagene jeg heller :p

Hehe ikke jeg heller :P Men til uken skal jeg til frisør og farge og klippe håret :) så vurderer jeg sterkt og sette på vipper :P Såå deilig og se litt fresh ut uten og måtte gjøre noe for det. Ferdig sminket når man våkner om morgen, perfekt spør du meg :D

Hehe ikke jeg heller :P Men til uken skal jeg til frisør og farge og klippe håret :) så vurderer jeg sterkt og sette på vipper :P Såå deilig og se litt fresh ut uten og måtte gjøre noe for det. Ferdig sminket når man våkner om morgen, perfekt spør du meg :D
Det hørtes deilig ut, å vokne klar til dagen :D

Sminker meg aldri, så våkner alltid klar :D Med unntak av sveisen da :p

Hehe ikke jeg heller :p Men til uken skal jeg til frisør og farge og klippe håret :) så vurderer jeg sterkt og sette på vipper :p Såå deilig og se litt fresh ut uten og måtte gjøre noe for det. Ferdig sminket når man våkner om morgen, perfekt spør du meg :D
All ære til de som orker og har tid til å dolle seg opp så mye og trippe rundt på høye hæler :)

All ære til de som orker og har tid til å dolle seg opp så mye og trippe rundt på høye hæler :)
Gjør det litt for sjelden.. Men elsker å pynte meg :p har flere sko med hæler enn joggesko, og når jeg jobber i treningsbransjen burde vel strengt tatt skohylla ikke være overfylt av stiletter :rolleyes: bruker de altfor lite.. Og det er jo synd, føler meg rimelig fresh i hæler, retter meg godt opp i ryggen da ;) jaja, gubben er hvertfall fornøyd med at jeg alltid trasker rundt i norrøna og nike klær..

Så deilig! Jeg har satt på vipper mange ganger, man føler seg så fresh :D

Vi er pene som vi er :) Trenger ikke 5 lag med sminke for og pynte på oss ;) Hihi

Gjør det litt for sjelden.. Men elsker å pynte meg :p har flere sko med hæler enn joggesko, og når jeg jobber i treningsbransjen burde vel strengt tatt skohylla ikke være overfylt av stiletter :rolleyes: bruker de altfor lite.. Og det er jo synd, føler meg rimelig fresh i hæler, retter meg godt opp i ryggen da ;) jaja, gubben er hvertfall fornøyd med at jeg alltid trasker rundt i norrøna og nike klær..
Jeg er også veldig glad i og pynte meg men kan kanskje bli litt mye på hverdagen? :p

Sminke er sjelden vare her i huset, kun til fest. Er heldig og har svarte bryn og vipper selv om jeg er blond da :) (takk pappa for spanske aner). Så slipper å sminke rundt øynene.
Men har litt lyst å sette på lengre vipper. Får se om jeg tar meg råd til det.

ImageUploadedByBV Forum1412332690.271241.jpg
Rosa sløyfe måneden i gang.

Sminke er sjelden vare her i huset, kun til fest. Er heldig og har svarte bryn og vipper selv om jeg er blond da :) (takk pappa for spanske aner). Så slipper å sminke rundt øynene.
Samme her. Sminke er ikke så ofte :p

Ja, det kan bli dyrt. Jeg elsket mine vippe- extensions. Men fant ut at det blei for dyrt i lengden:) men absolutt verdt det for en periode!!

Er det slik at du føler du må fylle på etterhvert?
Ja, jeg gikk fire uker mellom hver fylling. Det var maks for meg, da syns jeg ikke de var noe fine lenger. Men det kommer litt an på hvor du setter det på, også trur jeg det er litt individuelt, at de kanskje sitter bedre på noen :)

God morgen :)

Hva skal dere gjøre i dag? :) Jeg prøvde meg tilbake i jobb i går, men har etter samtale med sjefen og prøvedagen i går kommet frem til at det ikke er mulig for meg å jobbe noe mer :( Så nå sitter jeg og strikker :D

Hva skal dere gjøre i dag? :) Jeg prøvde meg tilbake i jobb i går, men har etter samtale med sjefen og prøvedagen i går kommet frem til at det ikke er mulig for meg å jobbe noe mer :( Så nå sitter jeg og strikker :D
Da har du hvertfall prøvd! Jeg skal slappe av så drar vi på ikea når mannen er ferdig på jobb :)

Åååh, skulle ønske vi hadde ikea i nærheten :D Ja, prøver å tenke at dette var det beste for både meg, bebis og arbeidsgiver :)

Back
Topp