Haha. Er ikke mye oppdollet om dagene jeg heller![]()
Hehe ikke jeg heller
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha. Er ikke mye oppdollet om dagene jeg heller![]()
Det hørtes deilig ut, å vokne klar til dagenHehe ikke jeg hellerMen til uken skal jeg til frisør og farge og klippe håret
så vurderer jeg sterkt og sette på vipper
Såå deilig og se litt fresh ut uten og måtte gjøre noe for det. Ferdig sminket når man våkner om morgen, perfekt spør du meg
![]()
All ære til de som orker og har tid til å dolle seg opp så mye og trippe rundt på høye hælerHehe ikke jeg hellerMen til uken skal jeg til frisør og farge og klippe håret
Såå deilig og se litt fresh ut uten og måtte gjøre noe for det. Ferdig sminket når man våkner om morgen, perfekt spør du meg
![]()
Gjør det litt for sjelden.. Men elsker å pynte megAll ære til de som orker og har tid til å dolle seg opp så mye og trippe rundt på høye hæler![]()
Så deilig! Jeg har satt på vipper mange ganger, man føler seg så freshHehe ikke jeg hellerMen til uken skal jeg til frisør og farge og klippe håret
![]()
Vi er pene som vi erAll ære til de som orker og har tid til å dolle seg opp så mye og trippe rundt på høye hæler![]()
Jeg er også veldig glad i og pynte meg men kan kanskje bli litt mye på hverdagen?Gjør det litt for sjelden.. Men elsker å pynte meghar flere sko med hæler enn joggesko, og når jeg jobber i treningsbransjen burde vel strengt tatt skohylla ikke være overfylt av stiletter
bruker de altfor lite.. Og det er jo synd, føler meg rimelig fresh i hæler, retter meg godt opp i ryggen da
jaja, gubben er hvertfall fornøyd med at jeg alltid trasker rundt i norrøna og nike klær..
Samme her. Sminke er ikke så ofteSminke er sjelden vare her i huset, kun til fest. Er heldig og har svarte bryn og vipper selv om jeg er blond da(takk pappa for spanske aner). Så slipper å sminke rundt øynene.
Men har litt lyst å sette på lengre vipper. Får se om jeg tar meg råd til det.
Ja, det kan bli dyrt. Jeg elsket mine vippe- extensions. Men fant ut at det blei for dyrt i lengdenSminke er sjelden vare her i huset, kun til fest. Er heldig og har svarte bryn og vipper selv om jeg er blond da(takk pappa for spanske aner). Så slipper å sminke rundt øynene.
Men har litt lyst å sette på lengre vipper. Får se om jeg tar meg råd til det.
Er det slik at du føler du må fylle på etterhvert?Ja, det kan bli dyrt. Jeg elsket mine vippe- extensions. Men fant ut at det blei for dyrt i lengdenmen absolutt verdt det for en periode!!
Ja, jeg gikk fire uker mellom hver fylling. Det var maks for meg, da syns jeg ikke de var noe fine lenger. Men det kommer litt an på hvor du setter det på, også trur jeg det er litt individuelt, at de kanskje sitter bedre på noenEr det slik at du føler du må fylle på etterhvert?
Da har du hvertfall prøvd! Jeg skal slappe av så drar vi på ikea når mannen er ferdig på jobbHva skal dere gjøre i dag?Jeg prøvde meg tilbake i jobb i går, men har etter samtale med sjefen og prøvedagen i går kommet frem til at det ikke er mulig for meg å jobbe noe mer
Så nå sitter jeg og strikker
![]()