Gressenka_Mymlen_Lilleblomst_15
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Septembergull'17
Mmm, lunsj<3 høydepunktet på arbeidsdagen 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så deiligNettopp dusjaNå skal jeg innom jobb og hjelpe til med en ting, så skal jeg kjøpe meg mammabukse tror jeg
Du da, twinkle?
![]()
Huff, hvor lenge er han ute om gangen? Hadde blitt så lei meg hver gang han dro jeg...Støvsuging av 3 etasjer, tok på. Så nå ligger jeg på sofaen og ser på mannen som får på plass de siste listene rundt vinduer,dører og gulv. Må vel planlegge noe godt til middag så han får lønn for jobben<3
Pleie mannen litt før han reiser offshore i morgen tidlig. *snufs*
Du får ikke lov og flytteVar på OUL og ble satt fram med en dag, til 1. mars, så da hopper jeg litt frem og tilbake mellom februar og marsgruppen.![]()
Det gjør jeg ogVar på OUL og ble satt fram med en dag, til 1. mars, så da hopper jeg litt frem og tilbake mellom februar og marsgruppen.![]()
Han er ute i 2 uker. Men det er bare fram til 20.januar. Er med på et prosjekt. Vanligvis er han ute bare noen dager her og der. Mest på land og har kontorarbeid, som han kan gjøre hjemmeHuff, hvor lenge er han ute om gangen? Hadde blitt så lei meg hver gang han dro jeg...
Så deilig at han er ferdig med det før bebis kommer da ♡Tenker på før i tiden når mannfolka var til sjøs uten noe form for kontakt omtrentHan er ute i 2 uker. Men det er bare fram til 20.januar. Er med på et prosjekt. Vanligvis er han ute bare noen dager her og der. Mest på land og har kontorarbeid, som han kan gjøre hjemmeDet er ikke særlig morro når han drar nei. Blir noen tårer og syns synd på meg selv en dag eller to. Har mulighet for FaceTime/skype på kvelden da, det hjelper på litt
![]()
Skjønner ikke hvor enkelte har fått legelisensen sin hen?Nettopp på legevakt pga blødning igår og idag. Fikk beskjed om at jeg måtte komme ned i morgen å ta hcgprøve fordi det var for TIDLIG med ultralyd? Er snart 19 uker! Dette var fastlegen min. Er litt sjokket![]()
Nei, er forsåvidt ganske sjokka enda. Prøver å ikke bekymre meg for mye, men vet i hvert fall at jeg skal bytte fastlege!Skjønner ikke hvor enkelte har fått legelisensen sin hen?
Har blødningen stoppet?Nei, er forsåvidt ganske sjokka enda. Prøver å ikke bekymre meg for mye, men vet i hvert fall at jeg skal bytte fastlege!
Er forsatt litt, men har ikke vondt. Litt øm nederst i magen bare!Har blødningen stoppet?
Krysser fingrene for at det er ingen ting!Er forsatt litt, men har ikke vondt. Litt øm nederst i magen bare!
Haha. Er ikke mye oppdollet om dagene jeg hellerToppers for selvtilitten å møte en oppdollet Katrine Sørland på lindex, når du selv hadde trengt både en hårvask og et døgns søvn :/
Hun er flott, det skal hun ha!