Skravlingstråd :)

Åååh, skulle ønske vi hadde ikea i nærheten :D Ja, prøver å tenke at dette var det beste for både meg, bebis og arbeidsgiver :)
Blir du sykemeldt ut svangerskapet tror du?

Regner med det, siden jeg har en jobb hvor vi står på beina hele dagen :/ Og tok ikke mer enn en halvtime på jobb i går før jeg begynte å få vondt :(

Åååh, skulle ønske vi hadde ikea i nærheten :D Ja, prøver å tenke at dette var det beste for både meg, bebis og arbeidsgiver :)
Nå er det vel ihvertfall to nye IKEA-varehus "på vei"? Ålesund og Moelv? Bor du i nærheten der?

Bor selv 10 min unna IKEA...kan godt dra på Ikea for å kjøpe en pakke servietter jeg....og titte litt... Velger tidspunkt med omhu da. Drar ikke lørdag formiddag liksom. :-D

Nå er det vel ihvertfall to nye IKEA-varehus "på vei"? Ålesund og Moelv? Bor du i nærheten der?

Bor selv 10 min unna IKEA...kan godt dra på Ikea for å kjøpe en pakke servietter jeg....og titte litt... Velger tidspunkt med omhu da. Drar ikke lørdag formiddag liksom. :-D
Håper de får opp farta med det her i ålesund:p

Skikkelig vondt i lysken på den ene siden, noen som vet hva det er? :P

Sov godt :-)

Sent from my GT-P7300 using BV Forum mobile app

God morgen damer :) planer for dagen i dag?
Her er det opp og på jobb. Deretter må jeg kjøpe en bursdagsgave og så er det hjem for en times hvil på sofaen før henting i barnehage, leking, middagslaging, husarbeid, kveldsstell og legging. Så blir det en liten time i komatøs tilstand foran TVen før jeg legger meg selv. :-) En ganske vanlig dag altså.

Back
Topp