Februar Lykke
løve85
Ja. Minutter føles lett som timer når man venter.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff ikke lett å konsentrere seg når det er sånn! Hvis du har en aktiv jobb ville jeg vurdert å dra hjem isteden. Godt at du fikk time raskt så du kan bli undersøkt og få klarhet i hva det er.Ja. Håper bare det er en logisk forklaring på det. Oppdaterer dere når jeg vet mer. I mellomtiden må jeg konsentrere meg på jobb og det er ikke så lett...![]()
Huff ikke lett å konsentrere seg når det er sånn! Hvis du har en aktiv jobb ville jeg vurdert å dra hjem isteden. Godt at du fikk time raskt så du kan bli undersøkt og få klarhet i hva det er.
Forresten, ta med truseinnlegg/bind med den rennende væsken på. Hvis du blir sendt på sykehuset for kontroll må lege og jordmor lukte på det for å konkludere med hva det er. Hvis det kommer hele tiden holder det sikkert med det truseinnlegget eller bindet du har på deg når du drar dit.God morgen jenter☺ Hvordan går det?
Er veldig bekymret i dag. Det har i det siste dagene kommet remnenende veske ut som lukter veldig søt og i morges var væsken litt grønn aktig. Har bare håpet på tidligere at det var litt ekstra utflod. Men nå bekymre er jeg meg over at det kan være foster vann som lekker. Har litt stikninger i magen også Er 20 uker på vei. Men er usikker om jeg skal ringe jord mor, lege, eller fødeklinikken. Hva ville dere gjort? Har dere noe lignende?
Lykke tilOk. Takk for tips. Da får dem få det jeg har på meg nå har kastet det andre for vil jo ikke risikere å få blærebetenelse. Huff kjenner jeg gruer meg litt nå. ..
Håper pillene løser problemet!Var hoss legen. Og forklarte det. Hun sa bare med en gang uten og stille for mye spørsmål at det var kjede betennelse. Skal gå på stikk piller i 3 dager så skulle vi se. Synes det hørtes feil ut då det ikke lukte ekkelt men søtt.
Men får vel høre på legen. Så hvis det ikke bedrer seg i løpet av tre dager så ringer jeg heller til føden.
For en eller annen grunn sitter jeg nå i bilen og gråter. Disse hormonene altså. .![]()
Uff så ekkel opplevelse. Håper legen har rett og wt det gir seg etter en liten kur!Mee too☺
Gjorde hun en gynekologisk undersøkelse? Veldig bra at du får behandling. Håper virkelig at det ordner seg.
Jeg har vært på familiefest i helga. Fikk kost masse med tantebarnet på 5 uker! Noe såååå nydelig!! Har aldri holdt en så liten baby før.
Idag har jeg kjent småspark som jeg helt sikkert kan si var babyen. Er 16+6 og andregangs.
Satt på banen hjem og kjente noen små dult på innsiden. En skikkelig rockefot kjentes det ut som![]()
Har kjent noen småbobler tidligere, men det kunne likegodt vært tarmen.
Det var litt mystisk. Rar utflod kan jo bety skjedebetennelse, men det må vel ikke bety det..Nei, hun gjorde og sjekket ingenting. Hun gikk litt vel fort til den konklusjonen. Har lest om hva symptomene er på det, og ingenting stemmer med mine symptomer. Men det kan jo Være at det er annerledes når man er gravid. Blir bare litt usikker. Men håper hun har rett. Om tre dager så vet jeg det☺☺
Så kjekt med tanteunger. Og ikke minst å få prøve å holde en liten en. Tenk er ikke mange mnd til vi alle får en liten en som det ikke er noe retur på☺ Lykke.
Kjekt at de blir såpass tette også. Mi søster er også bare 2.5 mnd bak meg og det er så kjekt å dele dette med henne☺