Sovet godt i natt?Jeg har sovet som en stein, bortsett fra annenhver time når jeg må tisse
![]()
Hehe den er litt slitsom den tissingen hele tiden
Her bakte mannen og jeg Hello Kitty cupcakes og sukkerbrød til kl. 01.30 i natt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sovet godt i natt?Jeg har sovet som en stein, bortsett fra annenhver time når jeg må tisse
![]()
Da er det vell en liten jente som blir storfornøyd kan jeg tenke megHehe den er litt slitsom den tissingen hele tiden
Her bakte mannen og jeg Hello Kitty cupcakes og sukkerbrød til kl. 01.30 i nattFeiring av 4 åringen i dag
Men kjente at jeg var litt trøtt når hun stod å hoppet med siden av sengen 05.30
![]()
Ikke stått opp endaMest sannsynlig kaffe med tante og onkel som er i byenHar du noen planer?
![]()
Sliter forsatt med dårlig samvittighet for 3-åringen siden jeg er så sliten og orker så liteNoen som kjenner seg igjen?
Alltid uvel når jeg er sliten når jeg er gravid.Flere som fortsatt er litt morgenkvalm/uggen?
Jeg har ikke så dårligsamvittighet denne gangen, men hadde det når jeg venta nr to. Men det er jo litt dumt noen ganger at energien min ikke holder til så mye. Og jeg liker ikke at lunta mi er så kort.Sliter forsatt med dårlig samvittighet for 3-åringen siden jeg er så sliten og orker så liteNoen som kjenner seg igjen?
Håper det er helt ufarlig!Ok. Da ringer jeg dem når dem åpner. Ja ikke noe kjekt krysser bare fingrene for at det ikke er noe alvorlig.
Krysser fingrene for deg!Ja krysser fingrene. 9 minutter til telefonen åpner. Kjenner hjertet er i halsen. Vil ikke miste han nå...![]()