Skravlingstråd :)

Sovet godt i natt? :) Jeg har sovet som en stein, bortsett fra annenhver time når jeg må tisse :p

Hehe den er litt slitsom den tissingen hele tiden ;)
Her bakte mannen og jeg Hello Kitty cupcakes og sukkerbrød til kl. 01.30 i natt ;) Feiring av 4 åringen i dag :) Men kjente at jeg var litt trøtt når hun stod å hoppet med siden av sengen 05.30 :P

Hehe, ser den :p Det er verdt det da, spesielt nå når jeg har begynt å kjenne spark ganske godt :) På fredag sparket den meg rett i blæra :p

Bare jeg som syntes det er stille her ? ..
var med på september 2011 og da var det alltid noen nye tråder og noe nytt å lese .. kanskej det ikke er så mange februar barn ?? :-P

Hehe den er litt slitsom den tissingen hele tiden ;)
Her bakte mannen og jeg Hello Kitty cupcakes og sukkerbrød til kl. 01.30 i natt ;) Feiring av 4 åringen i dag :) Men kjente at jeg var litt trøtt når hun stod å hoppet med siden av sengen 05.30 :p
Da er det vell en liten jente som blir storfornøyd kan jeg tenke meg :D Lykke til med bursdags feiring!! skal feire min sin 3 års dag om 2 uker.. og han har ønsker seg sjørøver kake eller spider man kake så det kan jo bli en utfordring :P hehe

Tror jeg ville gått for sjørøver, og kjøpt svart fondant eller marsipan, lagt det på heeele kaka, og så delt opp hvit marsipan/fondant til sjørøverskalle :p

Mest sannsynlig kaffe med tante og onkel som er i byen :) Har du noen planer? :)

Sliter forsatt med dårlig samvittighet for 3-åringen siden jeg er så sliten og orker så lite :( Noen som kjenner seg igjen?

Sliter forsatt med dårlig samvittighet for 3-åringen siden jeg er så sliten og orker så lite :( Noen som kjenner seg igjen?

Jepp kjenner meg igjen! Jeg har så utrolig kort lunte om dagen, og med en trassen 4 åring koker det veldig ofte over om dagen :( I tillegg er jeg ofte sliten etter en dag på jobb og middagslaging, så orker ikke så mye leking :(

Jeg har ikke så dårligsamvittighet denne gangen, men hadde det når jeg venta nr to. Men det er jo litt dumt noen ganger at energien min ikke holder til så mye. Og jeg liker ikke at lunta mi er så kort.

God morgen jenter☺ Hvordan går det?

Er veldig bekymret i dag. Det har i det siste dagene kommet remnenende veske ut som lukter veldig søt og i morges var væsken litt grønn aktig. Har bare håpet på tidligere at det var litt ekstra utflod. Men nå bekymre er jeg meg over at det kan være foster vann som lekker. Har litt stikninger i magen også Er 20 uker på vei. Men er usikker om jeg skal ringe jord mor, lege, eller fødeklinikken. Hva ville dere gjort? Har dere noe lignende?

Har ikke noe lignende, skjønner at man blir skremt når det skjer noe nytt :/ Jeg ville nok ringt til legekontoret, så kan du spørre dem hvor du burde dra :) Håper alt er i orden!

Back
Topp