Skravlingstråd :)

Ja, jeg trøster meg med det, at man faktisk blir litt kjent med ungen allerede mens den ligger i magen. Sikkert lettere å lese signaler hos din egen unge. Og så lærer man jo det grunnleggende allerede på sykehuset.
Dessuten har moren min sagt at hun kommer på ferie til oss i februar for å hjelpe til, gjøre husarbeid og sånt. Snille mammaen!

Det var litt mystisk. Rar utflod kan jo bety skjedebetennelse, men det må vel ikke bety det..

Fikk litt noia også :D Plutselig innså jeg at jeg ikke kan NOE om småbarn. Jeg er klønete når jeg holder dem, jeg aner ikke hvordan man får dem til å slutte å gråte, jeg kan ikke skifte bleier, jeg vet ikke hvordan de skal sove.. Babyer skremmer meg rett og slett, haha! Hvordan skal dette gå?
Det kommer til å gå fint :) du finner ut av det med en gang, selv om første bleieskift blir klumsete og du må trippelsjekke hva som er bak og fram på bleien mange ganger.

I starten så kan det være frustrerende, at han gråter og du ikke aner hvorfor og slik. men du blir fort kjent med babyen din. Jeg hørte forskjell på ulike typer gråt til slutt også.

Hadde null babyerfaring før vi fikk en selv. :)

Det kommer til å gå fint :) du finner ut av det med en gang, selv om første bleieskift blir klumsete og du må trippelsjekke hva som er bak og fram på bleien mange ganger.

I starten så kan det være frustrerende, at han gråter og du ikke aner hvorfor og slik. men du blir fort kjent med babyen din. Jeg hørte forskjell på ulike typer gråt til slutt også.

Hadde null babyerfaring før vi fikk en selv. :)
Veldig beroligende å lese :)

Nei, hun gjorde og sjekket ingenting. Hun gikk litt vel fort til den konklusjonen. Har lest om hva symptomene er på det, og ingenting stemmer med mine symptomer. Men det kan jo Være at det er annerledes når man er gravid. Blir bare litt usikker. Men håper hun har rett. Om tre dager så vet jeg det☺☺

Så kjekt med tanteunger. Og ikke minst å få prøve å holde en liten en. Tenk er ikke mange mnd til vi alle får en liten en som det ikke er noe retur på☺ Lykke.

Kjekt at de blir såpass tette også. Mi søster er også bare 2.5 mnd bak meg og det er så kjekt å dele dette med henne☺
Hm, håper det stemmer da. Har du en jordmor du kan ringe for å evt. lufte bekymringen din for? Tror nok jeg ville ha gjort det.

Det var litt mystisk. Rar utflod kan jo bety skjedebetennelse, men det må vel ikke bety det..

Fikk litt noia også :D Plutselig innså jeg at jeg ikke kan NOE om småbarn. Jeg er klønete når jeg holder dem, jeg aner ikke hvordan man får dem til å slutte å gråte, jeg kan ikke skifte bleier, jeg vet ikke hvordan de skal sove.. Babyer skremmer meg rett og slett, haha! Hvordan skal dette gå?
Det er magien med å være mamma, du blir snart ekspert dessuten er du den som vil kunne få babyen til å slutte å gråte bare fordi du er deg. Du kommer til å være den kjente personen for babyen din, du vil lukte mat og dunkingen fra hjertet ditt er akkurat det babyen alltid har hørt mens den var i magen. Også kommer du raskt til å lære de ulike typene gråt som din baby har.

Morn! Skal på jobb, og deretter hjem. En helt vanlig dag altså :)

må på vårrull-jakt da. Vi skal ha (jeg mååå ha) det til middag idag, og remaen vår selger ikke vårruller :( må vel innom Meny.

Ble født med tett hovudpulsåre, så går på årlig kontroll. Nå skal jeg på ekstra på grunn av graviditeten! Håper alt er som det skal :) Tusen takk!
Oj, det hørtes jo alvorlig ut! Var den tett med noe, eller bare grodd igjen? Bra de sjekker! :)

Oj, det hørtes jo alvorlig ut! Var den tett med noe, eller bare grodd igjen? Bra de sjekker! :)
Grodd igjen, slik at de måtte fjerne en bit å sy sammen igjen. Problemet var at legene på mitt lokale sykehus ikke trodde mamma når hun mente noe var gale. Jeg pustet rart og var slapp fra dag 1. De sa jeg var nok bare "oppbrelt" i en alder av 10 dager. Når jeg var 13 dager ble tilstanden veldig alvorlig og da ble jeg sendt til haukeland å operert! Uten mamma hadde jeg nok ikke vært her idag. Glad hun sto på sitt og var sterk! :)

Det er magien med å være mamma, du blir snart ekspert dessuten er du den som vil kunne få babyen til å slutte å gråte bare fordi du er deg. Du kommer til å være den kjente personen for babyen din, du vil lukte mat og dunkingen fra hjertet ditt er akkurat det babyen alltid har hørt mens den var i magen. Også kommer du raskt til å lære de ulike typene gråt som din baby har.
Ååå, så fint skrevet! Ble helt rørt her!

Fikk frysninger nå☺ viser bare hvor kraftig morsinstinktet er. Jeg holdt også på å dø av krybbedød. Mamma følte at noe var galt så hun gikk og sjekket meg. Og da hadde jeg slutta å puste.

Godt å høre at alt er bra med deg og at du får tett oppfølging☺

Fikk frysninger nå☺ viser bare hvor kraftig morsinstinktet er. Jeg holdt også på å dø av krybbedød. Mamma følte at noe var galt så hun gikk og sjekket meg. Og da hadde jeg slutta å puste.

Godt å høre at alt er bra med deg og at du får tett oppfølging☺
Ja, jeg er så glad jeg har henne! :) Er så utrolig takknemlig selv for at jeg får oppleve å bli mamma igjen for andre gang. Det er absolutt ingen selvfølge!

Oi, så bra at alt gikk fint! Det er så skummelt med sånt. Må være en mors verste mareritt!

Ja, jeg er så glad jeg har henne! :) Er så utrolig takknemlig selv for at jeg får oppleve å bli mamma igjen for andre gang. Det er absolutt ingen selvfølge!

Oi, så bra at alt gikk fint! Det er så skummelt med sånt. Må være en mors verste mareritt!

Nei det er absolutt ingen selvfølge vi er heldige☺

Back
Topp