Skravlingstråd :)

Ja, jeg gleder meg veldig til og sammenligne ul bildene og se forskjellene :D Og ikke minst, håper virkelig vi får se om det er en liten gutt eller jente <3
Største forskjellen, synes jeg, var at den hadde fått så sykt lange bein! Og så var det både sparking, hikke og gjesping på gang. De tar seg jo god tid, så man får følge masse med på hva den lille driver med.
Gleder meg til ultralydrapport i morgen!

Største forskjellen, synes jeg, var at den hadde fått så sykt lange bein! Og så var det både sparking, hikke og gjesping på gang. De tar seg jo god tid, så man får følge masse med på hva den lille driver med.
Gleder meg til ultralydrapport i morgen!
Ja, er så gøy når de turner rundt der inne :D Vi fikk tydelig bilde av at h*n åpna munnen, så søtt <3 Skal oppdatere :D Har ikke oul før 15.30 :(

Fortalte om graviditeten til noen på jobben nå (selv om jeg selv ser det godt, så synes det ikke så godtfor de som ikke vet, så må liksom fortelle....)

Ingen sa gratulerer. Bare et "å"..... Er veldig spesielt. Tar meg ikke nær av det, men det er faktisk veldig ....rart.

Fortalte om graviditeten til noen på jobben nå (selv om jeg selv ser det godt, så synes det ikke så godtfor de som ikke vet, så må liksom fortelle....)

Ingen sa gratulerer. Bare et "å"..... Er veldig spesielt. Tar meg ikke nær av det, men det er faktisk veldig ....rart.
Det var jo litt merkelig.. Men vi og fikk mest gratulasjoner med første, mens med andre var det litt mer sånn oi så raskt. Med tredje har vi vel ikke delt med så mange andre enn familien og venner, og vennene gratulerer jo som regel. Har ikke jobb, så vet ikke hvordan det hadde blitt med kollegaene denne gangen. Tipper de føeste av mine forrige kollegaer vil gratulere når de får vite det.

Forresten tips dersom man vil se en aktiv baby på oul, med størst mulig sjanse for å se kjønn: Drikk cola og spis en sjokolade en time før du skal inn på oul. Da risikerer du ikke en sovebaby på oul. :)

Forresten tips dersom man vil se en aktiv baby på oul, med størst mulig sjanse for å se kjønn: Drikk cola og spis en sjokolade en time før du skal inn på oul. Da risikerer du ikke en sovebaby på oul. :)
staaakkkkar, vekke den da? :D (sover de egentlig?)
Holder vel å spise en vanlig brødskive faktisk, trenger ikke gi den eller deg sukkerkick.

staaakkkkar, vekke den da? :D (sover de egentlig?)
Holder vel å spise en vanlig brødskive faktisk, trenger ikke gi den eller deg sukkerkick.
De sover en god del i magen ja. :) Det kan godt hende det holder med noe mat. Men om de ikke får tatt de viktige målene pleier man å bli gitt en glass saft og vente litt før ny sjekk, så tror nok sukker er mest effektivt.

Går an å vekke den med dult også. Mannen min spurte om den rørte på seg, og da sa legen: det skal vi sørge for at den gjør! Og så plagde han den masse med å dunke rundt med ultralydproben. Det ble liv, ja! Slemme legen..

Jeg synes også det var en veldig merkelig reaksjon, Bella75. Opplevde jo noe av det samme med svigersøsteren min. Mener fortsatt at det er vanlig høflighet å si gratulerer, akkurat som man gjør når noen f.eks. har forlovet seg eller kommet inn på drømmestudiet.

Takk :D Satt akkurat og tenkte på om det var lurt eller om det ødela og baby ble for vill :p

Det er veldig rart :o Kan det være sjalusi i bildet?

D er så utrolig lenge å vente til ul altså! Har 10. oktober, uke 20...

Sent from my iPad using BV Forum

D er så utrolig lenge å vente til ul altså! Har 10. oktober, uke 20...

Sent from my iPad using BV Forum
Oi, det var sent! Kanskje helt på grensen sent?

Jeg synes også det var en veldig merkelig reaksjon, Bella75. Opplevde jo noe av det samme med svigersøsteren min. Mener fortsatt at det er vanlig høflighet å si gratulerer, akkurat som man gjør når noen f.eks. har forlovet seg eller kommet inn på drømmestudiet.

Ja, husker du fortalte det, synes det var merkelig oppførsel da også.

Ja, husker du fortalte det, synes det var merkelig oppførsel da også.
Ja, sant? Hvor blir det av folkeskikken (haha, føles som jeg er 70 når jeg sier det)?

Hvis de er langt over fruktbar alder, så tenker jeg at det kanskje faktisk nettopp er misunnelse. De er jo ikke unge mer..

Nei, de er laaaaaaaangt over fruktbar alder((type 50+) , så tror ikke det er sjalusi.
Kanskje de bare ikke er så opptatt av sånne ting som svangerskap når de liksom er ferdig med deg? Men mange begynner jo å bli veldig klar for å bli besteforeldre i den alderen, og da er de jo ofte helt gira på sånt..

Nei, de er laaaaaaaangt over fruktbar alder((type 50+) , så tror ikke det er sjalusi.
Jeg synes rett og slett det er frekt!

♡ Februar 2015 ♡

Ja, jeg orker ikke "hisse meg opp" , men undrer meg seff.

Høh.. det var en rar reaksjon. . Men vett hvordan det er å ikke bli gratulert siden jeg var 17år med første mann.. men gadd ikke og bry meg med det :P

Back
Topp