Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det blir spennende, kan godt være januar eller februar. Tenkte egentlig umiddelbart stakkars henne! Hun ble jo så dårlig med forrige, og måtte legges inn pga kvalmen og dehydrering.Lurer på om Kate og William venter februarbarn? Ser ikke at det står termindato noe sted. Det holdes vel hemmelig antagelig.
Hun er visst like dårlig denne gangen også, men får behandling hjemme.Det blir spennende, kan godt være januar eller februar. Tenkte egentlig umiddelbart stakkars henne! Hun ble jo så dårlig med forrige, og måtte legges inn pga kvalmen og dehydrering.
Huff, det er fæle greier med den kvalmen. Heldigvis kommer det noe godt ut av det.Hun er visst like dårlig denne gangen også, men får behandling hjemme.
BBCs kongehuskorrespondent påstår at hun fortsatt er i første trimester. Så kanskje marsbarn?Lurer på om Kate og William venter februarbarn? Ser ikke at det står termindato noe sted. Det holdes vel hemmelig antagelig.
Jeg mente de avslørte det veldig tidlig sist og Pga kvalmen og ikke kunne jobbe!BBCs kongehuskorrespondent påstår at hun fortsatt er i første trimester. Så kanskje marsbarn?
Ja, var det BBC sa hadde gjentatt seg. De ble tvunget til å offentliggjøre det i første trimester denne gangen også pga. formen.Jeg mente de avslørte det veldig tidlig sist og Pga kvalmen og ikke kunne jobbe!
♡ Februar 2015 ♡
Ja, det er jeg så enig iJa, var det BBC sa hadde gjentatt seg. De ble tvunget til å offentliggjøre det i første trimester denne gangen også pga. formen.
Jeg synes forresten det er fint at det kommer fram at graviditet kan være litt kjipt, også for kjendiser. Tror det øker forståelsen for at vi vanlige gravide også kan være reduserte og i dårlig form.
God natt! Det har vært en rimelig stille dag her inne i dag.God natt alle!
♡Overgangen feb/mars♡
Så bra <3 Fikk dere vite kjønn?JAAAAAAAAAAAAAAA!!!! Alt var fint på ultralyden!
Er så sykt lykkelig nå!![]()
Neei, det var vanskelig å se, knøttet lå tett inntil morkaka. Mannen min mente bestemt at han så en liten tut da, selvfølgeligSå bra <3 Fikk dere vite kjønn?
♡ Februar 2015 ♡
Hihi, såklart så mannen detNeei, det var vanskelig å se, knøttet lå tett inntil morkaka. Mannen min mente bestemt at han så en liten tut da, selvfølgeligJeg måtte skuffe ham med å si at det bare var navlestrengen, haha!
Har en sjanse igjen til å finne det ut, på OUL om to uker.
Det aller aller beste, var at størrelsen stemte helt med det jeg vet var eggløsningsdato. Har blitt målt til noen dager mindre på de andre i ultralydene tidligere, men nå i uke 16 har det tydeligvis jevnet seg ut.
Ja, det er jo nå på OUL det gjelderHihi, såklart så mannen detTrodde det var oul dere var på i dag, leste det litt fort! Men det viktigste er frisk og rask bebis
Jeg har og blitt satt 2 dager tilbake på alle ul så er spent på oul i morgen
Men ja, to dager fra eller til skal jeg nok klare og leve med
![]()
![]()
Hihi, det er godt og føle at nå kan man endelig senke skulderneJa, det er jo nå på OUL det gjelder
Vi betalte i dyre dommer privat, fordi jeg er nervøs, men også fordi jeg skal på slektstreff og jobbreise. Det var definitivt verdt det! Fikk video av den lille akrobaten med hjem. Og så venter OUL som en liten bonus, for nå vet jeg jo at alt er fint. Tok bare 6 ultralyder å overbevise meg![]()
Det skjønner jeg sååå godt. Men blir liksom litt bortskjemt, og vant til å få følge med på at den vokser.Hihi, det er godt og føle at nå kan man endelig senke skulderneHar selv hatt 4 ul fra uke 8-12 så nå kjenner jeg at nå er det snart 7 uker siden vi så lille sist, sp nå er jeg bekymra igjen
Haha
Ja, jeg gleder meg veldig til og sammenligne ul bildene og se forskjelleneDet skjønner jeg sååå godt. Men blir liksom litt bortskjemt, og vant til å få følge med på at den vokser.
Men tenk at du skal på OUL i morgen! Man ser så sykt mye mer enn man gjør i uke 12. Artig å få vite kjønn også da, synes jeg..