Skravlingstråd :)

God morgen:) nå fikk jeg og lyst på sjokoladekake:p

♡Overgangen feb/mars♡
God morgen til deg å :) da er det bare å sette igang og lage hehe :P

Sent from my SM-G350 using BV Forum mobile app

Litt komisk innkalling til ultralyd

"I henhold til henvisning fra jordmortjenesten Jordmortjenesten v/jordmortjenesten har vi satt av time.."

Litt vel mye jordmortjeneste :)

ImageUploadedByBV Forum1409308886.765625.jpg

Mamma til to store, og har lille attpåklatt i magen

Når du våkner klokken 6 på morgningen av snart 3åringen som skriker etter sjokoladekake og sjokolademelk og du må fortelle én trøtt forventningsfull gutt av det har vi ikke. Da ble det enda mer skriking. Lurer på om det var det han drømte om inatt :p ååå jeg var virkelig ikke klar for morgen. er så trøtt og han våkner tideligere for hver dag som går nå ;)

Jeg hadde også grått hvis jeg hadde våknet fra en sånn drøm! :D

Jeg er så lei av og være dårlig nå!!! Skjønner ikke hvorfor det ikke går over? :(

Verste kvalmen har gitt seg her, men er uggen og uvel ganske ofte. Og sånn stinn og ekkel i magen. Greier å true i meg en skive på morgenen, og må sitte leeeenge med kaffekoppen før formen blir bedre og jeg greier å gjøre noe fornuftig. Rresten av frokosten tar jeg på jobb. :)

Litt teit spørsmål kanskje, men sover du nok?
Jeg sover ganske mye.. Men sliter med at jeg våkner flere ganger, noen gsnger Pga kvalme og andre ganger fordi bekkenet mitt gjør så vondt. Skal til fysio neste uke men vet søren ikke helt hva jeg skal gjøre lenger. Var ikke slik jeg så for meg graviditeten min

♡ Februar 2015 ♡

Verste kvalmen har gitt seg her, men er uggen og uvel ganske ofte. Og sånn stinn og ekkel i magen. Greier å true i meg en skive på morgenen, og må sitte leeeenge med kaffekoppen før formen blir bedre og jeg greier å gjøre noe fornuftig. Rresten av frokosten tar jeg på jobb. :)
Så bra at det verste har gitt seg da hvertfall :)

♡ Februar 2015 ♡

Jeg sover ganske mye.. Men sliter med at jeg våkner flere ganger, noen gsnger Pga kvalme og andre ganger fordi bekkenet mitt gjør så vondt. Skal til fysio neste uke men vet søren ikke helt hva jeg skal gjøre lenger. Var ikke slik jeg så for meg graviditeten min

♡ Februar 2015 ♡
Huff.. Får du lurt deg til en liten blund eller to på dagtid, da? Jeg merker stor forskjell på formen ut fra hvor mye hvile jeg har fått. Det jeg synes hjelper når bekkenet krangler om natta, er å sove på sida, nesten i stabilt sideleie, og ha mye dyne mellom knærne.

Håper fysioterapeuten har noen gode råd!

Planer for kvelden? Eg skal til ei vennine og spise taco:)

Endelig fredag og helg. Beste dagen i uken. I dag sov jeg lengre då jeg sov så lite ellers i natt. Så gikk jeg fra jobb 13.50 for å dra til frisøren. Så nå har vi spist en god middag og skal bare slappe av med noe snop og chips:) Herlige start på helgen☺☺

Resten av helgen tar vi på sparket. Dere da?

God helgen alle februar gravide

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Tidlig i seng i kveld, for gubben sitter på skype og spiller dataspill, og jeg har tidligvakt i morgen :)

Skriver på mobilen

Jeg er så lei av og være dårlig nå!!! Skjønner ikke hvorfor det ikke går over? :(
Her å kasta senest opp teen jeg drakk på morgningen idag hadde 2-3dager hvor jeg var kvalmfri Så var det back on track. Blir faktisk mye kvalme og uggen de dagene hvor jeg har fått sovet for lite .. som så og si nesten er hver dag fordi jeg er nesten umettelig på søvn for tiden :P sist kasta jeg å opp og var kvalm . Nesten hele SV. Skapet ikke Vær dag da var perioder hvor jeg ikke var kvalm også .. men føler kvalmen er verre nå men er sikker fordi jeg itelegg har guttungen og ta meg av og ikke bare kan slappe av når jeg vil ;)

Back
Topp