God morgen til deg åGod morgennå fikk jeg og lyst på sjokoladekake
♡Overgangen feb/mars♡
Sent from my SM-G350 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen til deg åGod morgennå fikk jeg og lyst på sjokoladekake
♡Overgangen feb/mars♡
Jeg hadde også grått hvis jeg hadde våknet fra en sånn drøm!Når du våkner klokken 6 på morgningen av snart 3åringen som skriker etter sjokoladekake og sjokolademelk og du må fortelle én trøtt forventningsfull gutt av det har vi ikke. Da ble det enda mer skriking. Lurer på om det var det han drømte om inattååå jeg var virkelig ikke klar for morgen. er så trøtt og han våkner tideligere for hver dag som går nå
Sent from my SM-G350 using BV Forum mobile app
Litt teit spørsmål kanskje, men sover du nok?Jeg er så lei av og være dårlig nå!!! Skjønner ikke hvorfor det ikke går over?![]()
Jeg sover ganske mye.. Men sliter med at jeg våkner flere ganger, noen gsnger Pga kvalme og andre ganger fordi bekkenet mitt gjør så vondt. Skal til fysio neste uke men vet søren ikke helt hva jeg skal gjøre lenger. Var ikke slik jeg så for meg graviditeten minLitt teit spørsmål kanskje, men sover du nok?
Så bra at det verste har gitt seg da hvertfallVerste kvalmen har gitt seg her, men er uggen og uvel ganske ofte. Og sånn stinn og ekkel i magen. Greier å true i meg en skive på morgenen, og må sitte leeeenge med kaffekoppen før formen blir bedre og jeg greier å gjøre noe fornuftig. Rresten av frokosten tar jeg på jobb.![]()
Huff.. Får du lurt deg til en liten blund eller to på dagtid, da? Jeg merker stor forskjell på formen ut fra hvor mye hvile jeg har fått. Det jeg synes hjelper når bekkenet krangler om natta, er å sove på sida, nesten i stabilt sideleie, og ha mye dyne mellom knærne.Jeg sover ganske mye.. Men sliter med at jeg våkner flere ganger, noen gsnger Pga kvalme og andre ganger fordi bekkenet mitt gjør så vondt. Skal til fysio neste uke men vet søren ikke helt hva jeg skal gjøre lenger. Var ikke slik jeg så for meg graviditeten min
♡ Februar 2015 ♡
Planer for kvelden? Eg skal til ei vennine og spise taco![]()
Her å kasta senest opp teen jeg drakk på morgningen idag hadde 2-3dager hvor jeg var kvalmfri Så var det back on track. Blir faktisk mye kvalme og uggen de dagene hvor jeg har fått sovet for lite .. som så og si nesten er hver dag fordi jeg er nesten umettelig på søvn for tidenJeg er så lei av og være dårlig nå!!! Skjønner ikke hvorfor det ikke går over?![]()
Du og!God morgen alle! Håper dere får en fin søndag![]()
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Åh gulrotkake <3 <3 nå fikk jeg lyst på kakeeeGooood dagBaker i dag
Gulrotkake og banankake
Skriver på mobilen