Skravlingstråd :)

Elsker og kjenne den lille gi liv fra seg <3

Kjempesøt mage, lillegull11!
Og så heldig du er som kjenner liv så tidlig, Twinkle!

Jeg tror jeg er verdens mest hysteriske gravide, sånn helt offisielt. En uke med løs mage, og jeg er helt overbevist om at det er et tegn på at jeg spontanaborterer, eller i alle fall sulter ut ungen. Fastlegen ga meg bare beskjed om å drikke mye, spise loff og ta livet med ro, hehe.

Jeg tror jeg er verdens mest hysteriske gravide, sånn helt offisielt. En uke med løs mage, og jeg er helt overbevist om at det er et tegn på at jeg spontanaborterer, eller i alle fall sulter ut ungen. Fastlegen ga meg bare beskjed om å drikke mye, spise loff og ta livet med ro, hehe.
Huff, det er nok ikke et tegn på sa nei, hehe :p Er sååå vanlig og slite med magen som gravid :D

Huff, det er nok ikke et tegn på sa nei, hehe :p Er sååå vanlig og slite med magen som gravid :D
Huff, ja, er visst det.. Slapt immunforsvar og flere meter med tarmer som må flytte på seg, som legen min så fint sa det :D
Ble litt ekstra bekymret fordi jeg fikk det jeg tror er min første kynner samtidig som magen styrte som verst. Kombinert med at alle symptomene har blitt så mye svakere, er det nok til at jeg tenker katastrofetanker.

Mannen min er i alle fall overbevist om at dette går veien. I går hadde han oppdatert budsjettet vårt og satt inn en ny rad som het "bebis". Jeg ble såååå røøøørt :D

Huff, ja, er visst det.. Slapt immunforsvar og flere meter med tarmer som må flytte på seg, som legen min så fint sa det :D
Ble litt ekstra bekymret fordi jeg fikk det jeg tror er min første kynner samtidig som magen styrte som verst. Kombinert med at alle symptomene har blitt så mye svakere, er det nok til at jeg tenker katastrofetanker.

Mannen min er i alle fall overbevist om at dette går veien. I går hadde han oppdatert budsjettet vårt og satt inn en ny rad som het "bebis". Jeg ble såååå røøøørt :D
ååå så søt av mannen din :D jeg tror nok det går helt greit for deg ! Jeg fikk å helt panikk forgie uke da jeg var kvalm fri i 2dager og følte ikke puppene mine var ømme lenge . Følte meg faktisk ikke gravid lengre! Dreiv faktisk og leta rundt på nettet etter angelsound ...Jett hvem som kasta opp dagen etterpå ? Tror jeg må slutte å klage når jeg har mindre symptomer :P

Sent from my SM-G350 using BV Forum mobile app

ååå så søt av mannen din :D jeg tror nok det går helt greit for deg ! Jeg fikk å helt panikk forgie uke da jeg var kvalm fri i 2dager og følte ikke puppene mine var ømme lenge . Følte meg faktisk ikke gravid lengre! Dreiv faktisk og leta rundt på nettet etter angelsound ...Jett hvem som kasta opp dagen etterpå ? Tror jeg må slutte å klage når jeg har mindre symptomer :p

Hahaha, noe så typisk! Hadde altså ikke forventet at andre trimester skulle være så nervepirrende..

Hahaha, noe så typisk! Hadde altså ikke forventet at andre trimester skulle være så nervepirrende..
Nei man tror jo man klarer og slappe så myee mer av etter at man har passert 12 uker ! men bekymringene blir jo nesten bare fler,, og ikke mindre etter barnet er født heller ;)

smart fastlege du har iallefall :D jeg blir fort veldig forstoppe for tiden det kan også være ganske så smertefullt :P

Nei man tror jo man klarer og slappe så myee mer av etter at man har passert 12 uker ! men bekymringene blir jo nesten bare fler,, og ikke mindre etter barnet er født heller ;)
Nei, nå har vi tatt på oss 30 år med bekymringer, minst :D

Fastlegen min er helt fantastisk. Vi avtalte at jeg kunne ringe hvis jeg var bekymret for sånne "enkle" ting, så jeg ikke trenger å komme innom. Hun har stor forståelse for at jeg er hysterisk, hehe.

Nei, nå har vi tatt på oss 30 år med bekymringer, minst :D

Fastlegen min er helt fantastisk. Vi avtalte at jeg kunne ringe hvis jeg var bekymret for sånne "enkle" ting, så jeg ikke trenger å komme innom. Hun har stor forståelse for at jeg er hysterisk, hehe.
Hehe ja er nok redd for det om ikke enda lengre ja :P så bra at du har så en forståelsesfull lege, typisk gravide og være litt hysteriske, så det er nok ikke så uvant for legene hehe ;) :P

Jaaa :-D Vet ikke kjønn enda jeg da, så begrenser seg :-/ Meeeen kos:)

Sent from my iPhone using BV Forum
Ikke vi heller, så alt blir nøytralt.. Har en sterk jentefølelse, men vi får forhåpentligvis vite det på oul 22.9 :) Mannen syntes dette var aaaaltfor tidlig, skjønte nok ikke helt greia..

Når du våkner klokken 6 på morgningen av snart 3åringen som skriker etter sjokoladekake og sjokolademelk og du må fortelle én trøtt forventningsfull gutt av det har vi ikke. Da ble det enda mer skriking. Lurer på om det var det han drømte om inatt :P ååå jeg var virkelig ikke klar for morgen. er så trøtt og han våkner tideligere for hver dag som går nå ;)

Når du våkner klokken 6 på morgningen av snart 3åringen som skriker etter sjokoladekake og sjokolademelk og du må fortelle én trøtt forventningsfull gutt av det har vi ikke. Da ble det enda mer skriking. Lurer på om det var det han drømte om inatt :P ååå jeg var virkelig ikke klar for morgen. er så trøtt og han våkner tideligere for hver dag som går nå ;)

God morgen:) nå fikk jeg og lyst på sjokoladekake:p

♡Overgangen feb/mars♡

Back
Topp