Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff, det er nok ikke et tegn på sa nei, heheKjempesøt mage, lillegull11!
Og så heldig du er som kjenner liv så tidlig, Twinkle!
Jeg tror jeg er verdens mest hysteriske gravide, sånn helt offisielt. En uke med løs mage, og jeg er helt overbevist om at det er et tegn på at jeg spontanaborterer, eller i alle fall sulter ut ungen. Fastlegen ga meg bare beskjed om å drikke mye, spise loff og ta livet med ro, hehe.
Huff, ja, er visst det.. Slapt immunforsvar og flere meter med tarmer som må flytte på seg, som legen min så fint sa detHuff, det er nok ikke et tegn på sa nei, heheEr sååå vanlig og slite med magen som gravid
![]()
ååå så søt av mannen dinHuff, ja, er visst det.. Slapt immunforsvar og flere meter med tarmer som må flytte på seg, som legen min så fint sa det
Ble litt ekstra bekymret fordi jeg fikk det jeg tror er min første kynner samtidig som magen styrte som verst. Kombinert med at alle symptomene har blitt så mye svakere, er det nok til at jeg tenker katastrofetanker.
Mannen min er i alle fall overbevist om at dette går veien. I går hadde han oppdatert budsjettet vårt og satt inn en ny rad som het "bebis". Jeg ble såååå røøøørt![]()
Hahaha, noe så typisk! Hadde altså ikke forventet at andre trimester skulle være så nervepirrende..ååå så søt av mannen dinjeg tror nok det går helt greit for deg ! Jeg fikk å helt panikk forgie uke da jeg var kvalm fri i 2dager og følte ikke puppene mine var ømme lenge . Følte meg faktisk ikke gravid lengre! Dreiv faktisk og leta rundt på nettet etter angelsound ...Jett hvem som kasta opp dagen etterpå ? Tror jeg må slutte å klage når jeg har mindre symptomer
Sent from my SM-G350 using BV Forum mobile app
Nei man tror jo man klarer og slappe så myee mer av etter at man har passert 12 uker ! men bekymringene blir jo nesten bare fler,, og ikke mindre etter barnet er født hellerHahaha, noe så typisk! Hadde altså ikke forventet at andre trimester skulle være så nervepirrende..
smart fastlege du har iallefallKjempesøt mage, lillegull11!
Og så heldig du er som kjenner liv så tidlig, Twinkle!
Jeg tror jeg er verdens mest hysteriske gravide, sånn helt offisielt. En uke med løs mage, og jeg er helt overbevist om at det er et tegn på at jeg spontanaborterer, eller i alle fall sulter ut ungen. Fastlegen ga meg bare beskjed om å drikke mye, spise loff og ta livet med ro, hehe.
Nei, nå har vi tatt på oss 30 år med bekymringer, minstNei man tror jo man klarer og slappe så myee mer av etter at man har passert 12 uker ! men bekymringene blir jo nesten bare fler,, og ikke mindre etter barnet er født heller![]()
Hehe ja er nok redd for det om ikke enda lengre jaNei, nå har vi tatt på oss 30 år med bekymringer, minst
Fastlegen min er helt fantastisk. Vi avtalte at jeg kunne ringe hvis jeg var bekymret for sånne "enkle" ting, så jeg ikke trenger å komme innom. Hun har stor forståelse for at jeg er hysterisk, hehe.
Så kjektIdag har jeg kjøpt mitt første sett babyklær :-D Wohooo :-D
Sent from my iPhone using BV Forum
Kommer og til å kjøpe etter oul. Men det er ikke før 3oktSå kjekteg trur kanskje eg må kjøpe noko i forbindelse med oul på onsdag
![]()
Jeg ogsåIdag har jeg kjøpt mitt første sett babyklær :-D Wohooo :-D
Jeg ogsåEr så mye fint!
Ikke vi heller, så alt blir nøytralt.. Har en sterk jentefølelse, men vi får forhåpentligvis vite det på oul 22.9Jaaa :-D Vet ikke kjønn enda jeg da, så begrenser seg :-/ Meeeen kos
Ikke vi heller, så alt blir nøytralt.. Har en sterk jentefølelse, men vi får forhåpentligvis vite det på oul 22.9Mannen syntes dette var aaaaltfor tidlig, skjønte nok ikke helt greia..
Jeg åJeg og skal 22.9!:-D
God morgenNår du våkner klokken 6 på morgningen av snart 3åringen som skriker etter sjokoladekake og sjokolademelk og du må fortelle én trøtt forventningsfull gutt av det har vi ikke. Da ble det enda mer skriking. Lurer på om det var det han drømte om inattååå jeg var virkelig ikke klar for morgen. er så trøtt og han våkner tideligere for hver dag som går nå
Sent from my SM-G350 using BV Forum mobile app