Skravlingstråd :)

Kost meg med supre venninner i kveld ♥

Venter på et lite nurk i februar ♥

Rart hvor godt det er for sjela ♥

Venter på et lite nurk i februar ♥
Er det :-)
Her er vi en gjeng som samles en gang i mnd og det er alltid like kos, vin, mat (jeg er avholds så merkelig nok er jeg alltid sjåfør gitt :-) )
Og selvfølgelig blir det masse sladder og mange verdensproblemer løst på sånne kvelder :-)

I dag har jeg sluppet løs kula på jobb. Dvs, mammabukse og trang genser.
Uhyre festlig at alle kollegaer blir stående å glane, men ingen tør å riktig spørre.. "kanskje hun bare har spist litt godt i sommer?" *flire* :D

Jeg er til vanlig relativt smal, så det er jo egentlig ingen tvil, men likevel, alle kan jo legge på seg :p

Fortalte nyheten til barna i går, og fikk de herligste reaksjonene fra dem; Lyver du mamma? er det sant? skal vi få en lillebror eller lillesøster? HURRA!! De sang og snakket til magen, vesla på nesten 6 er stadig borte og klemmer og susser på den. haha, og de vil se videoklippet og bilder hele tiden. Utrolig morsomt med denne type reaksjon :love7

I dag har jeg sluppet løs kula på jobb. Dvs, mammabukse og trang genser.
Uhyre festlig at alle kollegaer blir stående å glane, men ingen tør å riktig spørre.. "kanskje hun bare har spist litt godt i sommer?" *flire* :D

Jeg er til vanlig relativt smal, så det er jo egentlig ingen tvil, men likevel, alle kan jo legge på seg :p

Fortalte nyheten til barna i går, og fikk de herligste reaksjonene fra dem; Lyver du mamma? er det sant? skal vi få en lillebror eller lillesøster? HURRA!! De sang og snakket til magen, vesla på nesten 6 er stadig borte og klemmer og susser på den. haha, og de vil se videoklippet og bilder hele tiden. Utrolig morsomt med denne type reaksjon :love7

Ble det omsider noen som torde å spørre da, eller har du innrømt dine syder ? :-p

Sent from my iPhone using BV Forum

Ble det omsider noen som torde å spørre da, eller har du innrømt dine syder ? :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Ingen som har turt å spørre enda. hehe
Men ei som jeg har ganske god kontakt med på privaten også kikket og kikket så fælt, stakkars hun visste vel ikke hvordan hun skulle ta det opp. Snakket litt om hus og hjem (begge har kjøpt bolig nylig), så sa kjapt at vi ikke skulle bli boende mer enn 3-4 år. Da lurte hun selvfølgelig på hvorfor, en av grunnene er jo at det blir trangt, hvertfall når denne kommer, sa jeg og strøk meg på magen.
"Ja, jeg begynte å lure på om det var noen der inne skjønner du" ;)

Ellers, har jeg ingen planer om å direkte si det til noen andre. De får bare tro at det har blitt mye pølser og annen grillmat i sommer :p

Hei:) er ny i termin gruppen og her inne. Vi har termin den 5.fe rar. Etter to år med prøving lyktes vi med ekstra hjelp (jeg har PCO)
Uvirkelig å vite at endelig ble det vår tur.
Jeg har vært heldige i svangerskapet med bare litt kvalme men vært ganske trøtt, og har litt smerter i korsryggen og sliter m å sovne. Men alt er vært det

Lurte på om dere har sett på barnevogner enda? Og eventuelt hvilken mener dere er bra?

Mannen min har bestilt time til massasje i dag og jeg gleder mg masse

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Merker jeg begynner også å bli veldig hormonell nå. Er som regel veldig stabil men nå griner jeg bare jeg føler, ser eller hører noe trist. Alt er liksom forsterket. Må bare le av det.

Hei:) er ny i termin gruppen og her inne. Vi har termin den 5.fe rar. Etter to år med prøving lyktes vi med ekstra hjelp (jeg har PCO)
Jeg har vært heldige i svangerskapet med bare litt kvalme men vært ganske trøtt, og har litt smerter i korsryggen og sliter m å sovne. Men alt er vært det

Lurte på om dere har sett på barnevogner enda? Og eventuelt hvilken mener dere er bra?

Hei og velkommen!
Kjekt at du ikke har hatt mange plager. Får håpe det holder seg slik hele svangerskapet :)

Tror det er en egen barnevogntråd her et eller annet sted. Det er ihvertfall mange som skravler om det, av og til her inne på skravletråden :)

Takk:) godt å vite at det er en plass du kan spille spørsmål uten å føle seg som en over alanyserendes. Ikke minst å dele erfaringer med andre i samme situasjon:)

Ja krysser fingrene for at jeg ikke får noen bekkenproblem er. ok da leter jeg etter barnevogn tråden:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app[/quote
Velkommen hit!

I dag er formen bra og jeg har vært ute i butikker for å lete etter marsipan (odense figurmarsipan) som alle er utsolgt for i området. Og bakt kake. Vasket og hengt ut klær. Ryddet ut og inn av oppvaskmaskinen.

Skikkelig rart. I går var jeg så uvel og ekkel at jeg måtte ta en postafen, og hadde lite krefter på dagen. Så ble jeg med ei venninne på en liten gåtur seint på kvelden, og den endte med å vare i over en time. Skikkelig støl i bena siden jeg bare har ligget på sofaen hele sommeren.

Hva skjer? Er det pga postafen? Turen? Eller har jeg begynt å bli kvitt kvalmen? Alltid hatt kvalmen til mellom 15 og 20 uker tidligere, og det har gitt seg gradvis.

Så herlig å få energien tilbake:) For meg så har formen og trøttheten variert veldig så nyter bare de dagen jeg har energi. Men du må jo bare krysse fingrene for at formen begynner å bli bedre

Hjelper veldig med å gå turer eller trene lett også på å få energien tilbake.

Takk:) godt å vite at det er en plass du kan spille spørsmål uten å føle seg som en over alanyserendes. Ikke minst å dele erfaringer med andre i samme situasjon:)

Ja krysser fingrene for at jeg ikke får noen bekkenproblem er. ok da leter jeg etter barnevogn tråden:)

Velkommen velkommen:) Ang barnevogn har jeg forelsket meg HELT i Babyjogger City Elite! Absolutt ikke sånn vogn jeg skulle ha i det hele tatt men den er så fin og bra! Google it!

Sent from my iPad using BV Forum

Takk Den skal jeg sjekke ut. Er jo så mange å velge mellom så er jo kjekt å gjøre opp noen meninger slik at vi får litt tid på å bestemme oss. Skal Google den med en gang. Ikke lett å konsentrere seg på jobb merker jeg....☺

Takk Den skal jeg sjekke ut. Er jo så mange å velge mellom så er jo kjekt å gjøre opp noen meninger slik at vi får litt tid på å bestemme oss. Skal Google den med en gang. Ikke lett å konsentrere seg på jobb merker jeg....☺

Finnea også noen videoer som viser vognen godt! Husk å se på 2014 modellen da!:)

Tar også liten plass i bilen, vi får plass til den liggende ved siden av hundeburet!:) Enkel og legge sammen å!

Sent from my iPad using BV Forum

Å det hørtes bra ut, vi har ikke så stort bagasjerom så at den ikke tar mye plass er et stort pluss. Men har tenkt litt på den Emmaljunga, syns det høres så praktisk ut med klikk system. Men det har vel gjerne din også?

Back
Topp