Kost meg med supre venninner i kveld ♥
Venter på et lite nurk i februar ♥
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kost meg med supre venninner i kveld ♥
Så koselig, er alltid kos med venninnekvelder![]()
Er detRart hvor godt det er for sjela ♥

I dag har jeg sluppet løs kula på jobb. Dvs, mammabukse og trang genser.
Uhyre festlig at alle kollegaer blir stående å glane, men ingen tør å riktig spørre.. "kanskje hun bare har spist litt godt i sommer?" *flire*
Jeg er til vanlig relativt smal, så det er jo egentlig ingen tvil, men likevel, alle kan jo legge på seg
Fortalte nyheten til barna i går, og fikk de herligste reaksjonene fra dem; Lyver du mamma? er det sant? skal vi få en lillebror eller lillesøster? HURRA!! De sang og snakket til magen, vesla på nesten 6 er stadig borte og klemmer og susser på den. haha, og de vil se videoklippet og bilder hele tiden. Utrolig morsomt med denne type reaksjon![]()
Ble det omsider noen som torde å spørre da, eller har du innrømt dine synder ?
Sent from my iPhone using BV Forum
Ble det omsider noen som torde å spørre da, eller har du innrømt dine syder ?
Sent from my iPhone using BV Forum
Hei og velkommen!Heier ny i termin gruppen og her inne. Vi har termin den 5.fe rar. Etter to år med prøving lyktes vi med ekstra hjelp (jeg har PCO)
Uvirkelig å vite at endelig ble det vår tur.
Jeg har vært heldige i svangerskapet med bare litt kvalme men vært ganske trøtt, og har litt smerter i korsryggen og sliter m å sovne. Men alt er vært det
Lurte på om dere har sett på barnevogner enda? Og eventuelt hvilken mener dere er bra?
Mannen min har bestilt time til massasje i dag og jeg gleder mg masse
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Heier ny i termin gruppen og her inne. Vi har termin den 5.fe rar. Etter to år med prøving lyktes vi med ekstra hjelp (jeg har PCO)
Uvirkelig å vite at endelig ble det vår tur.
Jeg har vært heldige i svangerskapet med bare litt kvalme men vært ganske trøtt, og har litt smerter i korsryggen og sliter m å sovne. Men alt er vært det
Lurte på om dere har sett på barnevogner enda? Og eventuelt hvilken mener dere er bra?
Mannen min har bestilt time til massasje i dag og jeg gleder mg masse
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app[/quote
Velkommen hit!
Takkgodt å vite at det er en plass du kan spille spørsmål uten å føle seg som en over alanyserendes. Ikke minst å dele erfaringer med andre i samme situasjon
![]()
Ja krysser fingrene for at jeg ikke får noen bekkenproblem er. ok da leter jeg etter barnevogn tråden
Takk Den skal jeg sjekke ut. Er jo så mange å velge mellom så er jo kjekt å gjøre opp noen meninger slik at vi får litt tid på å bestemme oss. Skal Google den med en gang. Ikke lett å konsentrere seg på jobb merker jeg....☺