Skravleutfordring for torsdag-søndag

Jeg ville ikke. Jeg husker. Det var... termingruppekrig. Og ja, krig var et passende ord.
Huff ja, godt det ikke bare er jeg som har den friskt i minne!
 
Hmmm, trenger kanskje litt hjelp fra Shadow ang tidspunkt. Men må ha vært i 2012/2013, da vi hadde perm...
Ble en del krangel mellom noen termingrupper ang juks og sånn i disse konkurransene...
Første var mellom sept-nov 2012 (stelleveska sto klar når vi kom hjem til jul og husker jeg bodde i Egypt)
 
Første var mellom sept-nov 2012 (stelleveska sto klar når vi kom hjem til jul og husker jeg bodde i Egypt)
Sikker på at det var første?

Jeg husker å ha kranglet frem at fs skulle få regnes som en "gruppe" også, og jeg fødte i feb 11 og trodde ikke jeg var i krigen med denne brukeren. Som har vært prøver fra nov 12.
 
Sikker på at det var første?

Jeg husker å ha kranglet frem at fs skulle få regnes som en "gruppe" også, og jeg fødte i feb 11 og trodde ikke jeg var i krigen med denne brukeren. Som har vært prøver fra nov 12.
Klatremus Lillemann ga ideen til Janet, vet ikke om det var mens hun var gravid eller etterpå men termin var ihvertfall 2012.

Husker også den diskusjonen, mener fs fikk være med fra den andre [emoji4]
 
Ja. Fs var med fra andre. Men da må det ha vært med denne brukeren likevel da. Trodde det var med den andre. Men feb 11 var død i nov 12 uansett så jeg var fs da
Var vel med på nyåret 13 da kanskje
 
Hver termingruppe skulle skravle så mye som mulig, man meldte seg på for mulighet for å vinne noe om sin termingruppe vant og de tok da statistikk av hver eneste termingruppe. Var under den første jeg ble aktiv, det var morsomt i begynnelsen men endte med at man nærmest skapte fiender på tvers av forumet [emoji54]

Vi vant noen og ei vant en rød Elizabeth storksak som hun heller ville jeg skulle ha [emoji7]
Det ble kjørt mange slike. Og noen gikk rett til hel....
men det er også viktig å huske på at hele staben vår er byttet ut siden den tid ;) også måten vi alle bruker forumet på..
 
Ja. Fs var med fra andre. Men da må det ha vært med denne brukeren likevel da. Trodde det var med den andre. Men feb 11 var død i nov 12 uansett så jeg var fs da
Var vel med på nyåret 13 da kanskje
Husker vi krangla fælt med april 13, så må ha vært rundt da ja.
 
Ja. Fs var med fra andre. Men da må det ha vært med denne brukeren likevel da. Trodde det var med den andre. Men feb 11 var død i nov 12 uansett så jeg var fs da
Var vel med på nyåret 13 da kanskje
Vil tro det ha [emoji4]
Huff hadde altfor god tid på det tidspunktet [emoji23]
 
Back
Topp