Skravleutfordring for torsdag-søndag

Tror egentlig ikke det vil det heller, men annen type lag konkurranse ville hvert spennende
Det ville det :)
Men når det er sagt, tror ikke jeg har tid til å være med :(
 
Det ville det :)
Men når det er sagt, tror ikke jeg har tid til å være med :(
Nei tid er ofte et problem. Under første termingruppe konkurranse bodde jeg i Egypt og hadde virkelig alt verdens med tid, var en god stund jeg var den mest aktive på forumet [emoji54] nå skjønner jeg ikke hvordan jeg greide det [emoji54]
 
Nei tid er ofte et problem. Under første termingruppe konkurranse bodde jeg i Egypt og hadde virkelig alt verdens med tid, var en god stund jeg var den mest aktive på forumet [emoji54] nå skjønner jeg ikke hvordan jeg greide det [emoji54]
Problemet er for min del at jeg ikke er i permisjon..
 
Åååh så øenge til
Påsken?
Mest sannsynligvis helga etter, jeg er litt i tenkeboksen.
Mannen blir 30 20.april og feires på Gran fordi det er ca midt imellom alle sammen.
Men vet flere vil være i Valdres i påsken og jeg nekter å feire der [emoji13] får være måte på hvor langt vi skal reise også
 
Nei tid er ofte et problem. Under første termingruppe konkurranse bodde jeg i Egypt og hadde virkelig alt verdens med tid, var en god stund jeg var den mest aktive på forumet [emoji54] nå skjønner jeg ikke hvordan jeg greide det [emoji54]
Helt urolig at vi klarte å være så aktive [emoji6]
 
Ja er det, selv i permisjon [emoji6]
Men ville du hatt en slik konkurranse igjen?

Jeg ville ikke. Jeg husker. Det var... termingruppekrig. Og ja, krig var et passende ord.
 
Back
Topp