Skravleutfordring for torsdag-søndag

4614 innlegg idag.
Klarte dagens mål og endel av det vi ikke hadde klart tidligere. Manglet bare 306 innlegg.
Bra skravlet alle sammen :) :gen014
 
Last edited:
Takk [emoji4][emoji4]
Innså fort at jeg spanderte altfor mye tid på BV enn hva som burde være normalt, så jeg måtte enten begrense meg til et forum (generelt eller termin) eller slutte helt. Men jeg synes det er så kjekt å skravle med damene som er i samme situasjon som en annen at jeg måtte fortsette [emoji6]
Mulig jeg kommer inn mer på generelt senere, vi får se [emoji4]
Ser den.

Mine terminforum er tilnærmet døde så jeg henger her
 
Ser den.

Mine terminforum er tilnærmet døde så jeg henger her

Skulle vårt forum "dø ut" så kommer jeg definitivt på generellt. Jeg var jo bare der med dere i starten av graviditeten, før jeg lærte kjenne damene på oktober -16 [emoji4] og det var nok i seg følte jeg. Om man ville lese seg opp hver gang man gikk inn [emoji39]
 
God natt og sov godt alle sammen!
 
Ser den.

Mine terminforum er tilnærmet døde så jeg henger her

Skulle vårt forum "dø ut" så kommer jeg definitivt på generellt. Jeg var jo bare der med dere i starten av graviditeten, før jeg lærte kjenne damene på oktober -16 [emoji4] og det var nok i seg følte jeg. Om man ville lese seg opp hver gang man gikk inn [emoji39]

Og med det mener jeg at dere er mange som skravler mye i løpet av en dag [emoji12]
 
4614 innlegg idag.
Klarte dagens mål og endel av det vi ikke hadde klart tidligere. Manglet bare 306 innlegg.
Bra skravlet alle sammen :) :gen014
Å så nærme! Håper på en ny skravlemål hvor jeg får hvert mer med
 
Unnskyld damer, mannen ville ha med karamellkake på jobben imorgen, en liten takk og litt feiring siden han nå endelig er autorisert farmasøyt og vi har mye å takke jobben som har fått hvert med på hele prosessen [emoji173]️
 
Fritt frem å lage mål :-)
Må få simkortet mitt først så jeg får hvert på nett og neste uke har jeg begge ungene alene (mannen jobber nesten bare fulle dager), men etter det passer det bra [emoji4]
 
Unnskyld damer, mannen ville ha med karamellkake på jobben imorgen, en liten takk og litt feiring siden han nå endelig er autorisert farmasøyt og vi har mye å takke jobben som har fått hvert med på hele prosessen [emoji173]️
Så koselig da :) Ja det er virkelig noe å feire :)
 
Så koselig da :) Ja det er virkelig noe å feire :)
Ja er det [emoji4] 2,5 år har han aktivt jobbet med å få godkjent utdannelsen sin her og han begynte i språk praksis for over 2 år siden på jobben, og de så potensiale i han og ga han jobb som assistent ganske kjapt, de hjalp utrolig mye til [emoji4]
 
Back
Topp