Skravleutfordring for torsdag-søndag

Finnes da Internett i Norge også[emoji23]
Med egyptisk simkort (venter på nytt svensk siden det ble mister på turen) så må jeg ta til takke med WiFi og kan nesten ikke sitte med mobilen i familieselskap [emoji54]

Møtte forresten noen av dine kollegaer fra svenske siden (hån tull [emoji23])
 
Med egyptisk simkort (venter på nytt svensk siden det ble mister på turen) så må jeg ta til takke med WiFi og kan nesten ikke sitte med mobilen i familieselskap [emoji54]

Møtte forresten noen av dine kollegaer fra svenske siden (hån tull [emoji23])
Håper dere har kost dere her i Norge :)
 
Det liker vi [emoji1319][emoji1319]

Så typisk at litja skulle være umulig å få i seng i kveld, og rett etterpå startet vi med å rydde ut og planlegge for storebrors bytte av soverom! Men har fått til noen innlegg i hvert fall, og nå skriver jeg for harde livet [emoji4]
 
Kjekt å se deg!

Takk [emoji4][emoji4]
Innså fort at jeg spanderte altfor mye tid på BV enn hva som burde være normalt, så jeg måtte enten begrense meg til et forum (generelt eller termin) eller slutte helt. Men jeg synes det er så kjekt å skravle med damene som er i samme situasjon som en annen at jeg måtte fortsette [emoji6]
Mulig jeg kommer inn mer på generelt senere, vi får se [emoji4]
 
Takk [emoji4][emoji4]
Innså fort at jeg spanderte altfor mye tid på BV enn hva som burde være normalt, så jeg måtte enten begrense meg til et forum (generelt eller termin) eller slutte helt. Men jeg synes det er så kjekt å skravle med damene som er i samme situasjon som en annen at jeg måtte fortsette [emoji6]
Mulig jeg kommer inn mer på generelt senere, vi får se [emoji4]
Ja kan bli litt mye innimellom, og da må man ta noen valg [emoji6]
 
Back
Topp