Skravleutfordring for torsdag-søndag

Mhm kan jo tjene noen kr på det også kanskje
Ja litt hvertfall. Spørs jo hva som skal selges. Først nå er det tv-benk. Og så har vi noen heltre-dører som vi skal selge. Byttet ut tre dører ifjor og har ikke fått solgt de gamle enda.
 
Åhh Okei. Høres veldig kjekt ut:)
Ja, mine er med på det så lenge de vil. Og han vil. Han tror.

Vi går ikke ofte i kirken, stort sett bare slike arr (men går også for min nevø og niese) i realiteten blir det 1-2 ganger i året med slikt for det er noe når de er 4, så første klasse så tredje så sjette og vi følger altså fem unger på fire ulike fødselsår.
 
Ja litt hvertfall. Spørs jo hva som skal selges. Først nå er det tv-benk. Og så har vi noen heltre-dører som vi skal selge. Byttet ut tre dører ifjor og har ikke fått solgt de gamle enda.
Mhm gi vekk og selge. Vi har gjort litt begge deler. Til loppis også
 
Mhm gi vekk og selge. Vi har gjort litt begge deler. Til loppis også
Er ikke så mye loppis her. Men har noen ting svigermor skal ha. Så får vi se hva vi ellers kan kvitte oss med. FB grupper og finn.no er en god plass å selge på da :)
 
Ja kan ikke være for mye når de er så små. Men dette liker han godt
Greit å finne noe som passer :) om han fortsetter å være like glad i musikk og dans som nå så blir det vel noe slikt på småen :)
 
Mye planer for kommende uke?

Alt for mye!![emoji33]
I morgen får vi forhåpentligvis konklusjon på utredning av eldstemann, tirsdag skal vi ha byggemøte med 12 personer her hjemme, onsdag skal minsten til tannlege, torsdag skal mellomste på sykehus og fredag drar mannen på firmatur til Portugal[emoji13] også er det jobb hver dag selvsagt..
 
Ja, mine er med på det så lenge de vil. Og han vil. Han tror.

Vi går ikke ofte i kirken, stort sett bare slike arr (men går også for min nevø og niese) i realiteten blir det 1-2 ganger i året med slikt for det er noe når de er 4, så første klasse så tredje så sjette og vi følger altså fem unger på fire ulike fødselsår.
Kjekt opplegg
 
Back
Topp