Skravleutfordring for torsdag-søndag

Er ikke så flink på det. Min søster er det. Så må prøve å følge hennes gode eksempel og kvitte oss med overflødige ting og tang. Har altfor mye klær, så tenker jeg skal få sortert det og solgt det jeg ikke bruker lengre/er for smått.
Det gjør du rett i
 
Seksårskontroll på helsestasjonen for mellomste.

Og tårnagent - helg i kirken for eldste
Ja, også det vanlige med spilletime, fotball og korps for eldste om han er frisk og dans for mellomste
 
Jeg ønsker meg i grunn en ny badedrakt til ferien. Ikke så lysten på bikini med de puppa mine:cool:
 
Hva er det for noe, tårnagent altså
En del av trosopplæringen i kirken. Det et for tredjeklassinger.

"Tåragenthelg for 3.klassingar!

Vil du vere med på å utforske og oppdage kyrkja, løyse oppdrag og mysterium, ete pizza og leike? Da bør du bli med på Tårnagenthelg. Kvar vår arrangerer vi Tårnagenthelg for alle 3.klassingar på Sula. Det skjer i Langevåg kyrkje. Vi møtast laurdag ettermiddag og er saman fram til kvelden kjem. Vi søv heime, men møtast i kyrkja igjen søndag til ei flott gudsteneste som Tårnagentane er med å lage"
 
Det gjør du rett i
Prøver på det hvertfall, er litt knyttet til ting jeg har kjøpt selv, eller gaver jeg har fått, men må være kritisk og tenke "har jeg bruk for det", "kommer jeg noen ganger til å bruke det".
 
Prøver på det hvertfall, er litt knyttet til ting jeg har kjøpt selv, eller gaver jeg har fått, men må være kritisk og tenke "har jeg bruk for det", "kommer jeg noen ganger til å bruke det".
Det må jeg også bli bedre på
 
En del av trosopplæringen i kirken. Det et for tredjeklassinger.

"Tåragenthelg for 3.klassingar!

Vil du vere med på å utforske og oppdage kyrkja, løyse oppdrag og mysterium, ete pizza og leike? Da bør du bli med på Tårnagenthelg. Kvar vår arrangerer vi Tårnagenthelg for alle 3.klassingar på Sula. Det skjer i Langevåg kyrkje. Vi møtast laurdag ettermiddag og er saman fram til kvelden kjem. Vi søv heime, men møtast i kyrkja igjen søndag til ei flott gudsteneste som Tårnagentane er med å lage"
Åhh Okei. Høres veldig kjekt ut:)
 
Prøver på det hvertfall, er litt knyttet til ting jeg har kjøpt selv, eller gaver jeg har fått, men må være kritisk og tenke "har jeg bruk for det", "kommer jeg noen ganger til å bruke det".
Mhm kan jo tjene noen kr på det også kanskje
 
Det må jeg også bli bedre på
Bra det ikke bare er meg :) En gang jeg skulle flytte fikk jeg hjelp til ei venninne med å gå igjennom en kiste med klær, hun var veldig kritisk og fikk kvittet meg med noen poser klær :D
 
Back
Topp