Trooor jeg liker Preggers best i svangerskapet, men nørs er den jeg bruker til resten av ungene til å legge inn høyde og vekt etter kontrolleneHvilken foretrekker du?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Trooor jeg liker Preggers best i svangerskapet, men nørs er den jeg bruker til resten av ungene til å legge inn høyde og vekt etter kontrolleneHvilken foretrekker du?![]()
Av det jeg kan huske så hjalp det absolutt ikke i det hele tatt.Har noen her erfaring med seaband? Sånne armbånd mot reisesyke/kvalme. Jeg er kvalm, men er i tillegg så svimmel og sliten at jeg ikke har lyst til å ta kvalmestillende. For da tror jeg at jeg trenger en sykemelding, og vil jo helst slippe det.
Var det jeg fryktaAv det jeg kan huske så hjalp det absolutt ikke i det hele tatt.
Jeg brukte det sist jeg var sjukt kvalm og det hjalp meg. Hadde de på 24/7. av og til på begge armene de dagene det var ekstra ille.Har noen her erfaring med seaband? Sånne armbånd mot reisesyke/kvalme. Jeg er kvalm, men er i tillegg så svimmel og sliten at jeg ikke har lyst til å ta kvalmestillende. For da tror jeg at jeg trenger en sykemelding, og vil jo helst slippe det.
Tror det er veldig individuelt, har ikke brukt det på svangerskapskvalme, men både jeg og min søster blir lett bilsyk. De funker super godt på meg, mens søstra mi for ingen effekt.Har noen her erfaring med seaband? Sånne armbånd mot reisesyke/kvalme. Jeg er kvalm, men er i tillegg så svimmel og sliten at jeg ikke har lyst til å ta kvalmestillende. For da tror jeg at jeg trenger en sykemelding, og vil jo helst slippe det.
Jeg har kjøpt de. Føler ikke det funker spesielt braDe er vel ikke så dyre at det ikke er verdt et forsøk uansett?
Frukt. Skal spise mye av det før man legger på seg.Nokon som har tips til ka man kan ete på uten å bli tjukk? Haha! Er små kvalm mesteparten av dagen og det einaste som hjelper er å gå og små ete.. Men det kan eg jo ikkje gjere i mangen dagar, har allerede 10 ekstra kg etter forrige graviditet![]()
Her går det i frukt og litt diverse grønnsaker i staver/biter. Byttar litt på kva kvalmen gjer at eg he lyst på, men for tida går det i eplebåtar med litt kanel på og stangselleriNokon som har tips til ka man kan ete på uten å bli tjukk? Haha! Er små kvalm mesteparten av dagen og det einaste som hjelper er å gå og små ete.. Men det kan eg jo ikkje gjere i mangen dagar, har allerede 10 ekstra kg etter forrige graviditet![]()
Frukt. Skal spise mye av det før man legger på seg.
Trur det får bli noko slikt ja! For må nesten ete oftare enn ein gong i timen typ for å halde kvalmen nede.. Veldig glad for at det fungerer då!Her går det i frukt og litt diverse grønnsaker i staver/biter. Byttar litt på kva kvalmen gjer at eg he lyst på, men for tida går det i eplebåtar med litt kanel på og stangsellerihe au nokre ekstra kg å gå på etter forrige graviditet
![]()
Frukt og grønnsaker! Jeg leeevde på epler, klementiner, pærer og nøtter i måneder sistNokon som har tips til ka man kan ete på uten å bli tjukk? Haha! Er små kvalm mesteparten av dagen og det einaste som hjelper er å gå og små ete.. Men det kan eg jo ikkje gjere i mangen dagar, har allerede 10 ekstra kg etter forrige graviditet![]()
Selv går det mye i kjeks her. Bare fordi det er lettere å bære i sekken. Men det er kalorier i kjeks for å si det sånn! Kanskje jeg klarer å stappe en pakke druer nedi der.Trur det får bli noko slikt ja! For må nesten ete oftare enn ein gong i timen typ for å halde kvalmen nede.. Veldig glad for at det fungerer då!
Går fort i kjeks her og.. Men det er som du seier, kanskje ikkje det lureste i lengda.Selv går det mye i kjeks her. Bare fordi det er lettere å bære i sekken. Men det er kalorier i kjeks for å si det sånn! Kanskje jeg klarer å stappe en pakke druer nedi der.
Jeg sier ingenting. Jeg sitter her med en pose French FriesHer går det i godteri… og hapå på spiseskje… og ostepop… og is… alt går ned, alt hjelper på kvalmen![]()