Vanlig rema! Men finnes bare i 0,5 liters flasker, står i kjøledisken!Hvor får du tak i den koffeinfrie versjonen? Den tror jeg bare jeg har sett i utlandet. Uvant å holde seg unna cola zero som ellers er livets drikke i hjemmet her![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vanlig rema! Men finnes bare i 0,5 liters flasker, står i kjøledisken!Hvor får du tak i den koffeinfrie versjonen? Den tror jeg bare jeg har sett i utlandet. Uvant å holde seg unna cola zero som ellers er livets drikke i hjemmet her![]()

Jeg bare" Jøss, så tungt det må være for menn med graviditet", men med det beviste jeg vel egentlig bare at han hadde rett 
Samme her. Min sa at nå har det vært tørke siden du fikk det du villeFikk kommentar fra mannen om at han savner eggløsing og prøvetid for nå er jeg bare trøtt og irritabel i motsetning til når jeg hoppet på han annenhver dagJeg bare" Jøss, så tungt det må være for menn med graviditet", men med det beviste jeg vel egentlig bare at han hadde rett
![]()
men nå har vi faktisk hatt 2 uker med syke barn i strekk- dvs at de ikke har lagt seg før vi har lagt oss og siden de har vært tett i nesa osv har de ikke sovnet før lenge etter oss. Så da blir det sånn. Er for trøtt til å ligge å vente på klarsone
Enig! Satser på det tar seg litt opp igjen, men foreløpig er det absolutt ikke prioritert i energibudsjettetSamme her. Min sa at nå har det vært tørke siden du fikk det du villemen nå har vi faktisk hatt 2 uker med syke barn i strekk- dvs at de ikke har lagt seg før vi har lagt oss og siden de har vært tett i nesa osv har de ikke sovnet før lenge etter oss. Så da blir det sånn. Er for trøtt til å ligge å vente på klarsone
![]()
Her er det mannen som ikke vil pga babyen. Og det er helt greit akkurat nå kjenner jegEnig! Satser på det tar seg litt opp igjen, men foreløpig er det absolutt ikke prioritert i energibudsjettet![]()

Det må være litt godt akkurat nå. Har litt murringer og stikking i tappen osv så det første som frister er ikke akkurat det. Også mista vi ca uke 5 for 3 år siden så jeg vil bare være i fred nåHer er det mannen som ikke vil pga babyen. Og det er helt greit akkurat nå kjenner jegHan pleier egentlig å være ganske på, så jeg har nesten litt dårlig samvittighet for at det klaffa på PP1
![]()

Nå begynner terminlisten å fylle seg opp og så jeg tror vi klarer det!2k innlegg! Klarer vi skjult forum til neste helg?![]()
Jaaa, tenkte det samme!Nå begynner terminlisten å fylle seg opp og så jeg tror vi klarer det!![]()
Tror snart alle arbeidskollegaer vet om det, og snart hele familien. Var fast bestemt på at jeg ikke skulle si noe før det begynte å synes, men har visst svært dårlig impulskontroll om dagen
haff, håper virkelig det ikke går galt denne gangenVelkommen til gruppa! Så herlig med overraskende graviditetHei folkens!
Jeg fant ut at jeg er gravid på torsdag - ikke planlagt, men fantastisk koselig. Det er første gangen og er så nervøs/spent. Akkurat nå har jeg nok med å innse hva som skjer og bli kjent med en gravid kropp i endring.
Er det noen her i lignende situasjon?
Håper dere har en bra helg![]()
Jeg kjenner meg mer rolig, dog 

Klarer ikke å holde tilbake nyhetenTror snart alle arbeidskollegaer vet om det, og snart hele familien. Var fast bestemt på at jeg ikke skulle si noe før det begynte å synes, men har visst svært dårlig impulskontroll om dagen
haff, håper virkelig det ikke går galt denne gangen

Haha, herlig!Klarer ikke å holde tilbake nyhetenTror snart alle arbeidskollegaer vet om det, og snart hele familien. Var fast bestemt på at jeg ikke skulle si noe før det begynte å synes, men har visst svært dårlig impulskontroll om dagen
Er jo fantastisk å bare si det med en gang! Tar jo LITT gleden av å fortelle det om en skal vente superlenge egentlig! Men er så redd for at det skal gå galt nå, at det er kun sambo og jeg som vet foreløpig! Og dere da så klart.
Wææ her bobler det virkelig også helt over snart. Har dog ikke sagt det til noen andre enn mannen og ei venninne, men trodde seriøst at jeg ville roe litt ned hysteriet hvis jeg fikk en positiv test. Men tvert imot, er helt besatt av alt som har med graviditet og baby å gjøre! Trodde ikke det ville bli sånn med andremann, but here I amKlarer ikke å holde tilbake nyhetenTror snart alle arbeidskollegaer vet om det, og snart hele familien. Var fast bestemt på at jeg ikke skulle si noe før det begynte å synes, men har visst svært dårlig impulskontroll om dagen
Driver også allerede å planlegger barn nr 3 hehehehe herregud…
Hahaha, sånn var jeg også da jeg var gravid med nr. 2!Wææ her bobler det virkelig også helt over snart. Har dog ikke sagt det til noen andre enn mannen og ei venninne, men trodde seriøst at jeg ville roe litt ned hysteriet hvis jeg fikk en positiv test. Men tvert imot, er helt besatt av alt som har med graviditet og baby å gjøre! Trodde ikke det ville bli sånn med andremann, but here I amDriver også allerede å planlegger barn nr 3 hehehehe herregud…
![]()

Helt herlig!!TakkVelkommen til gruppa! Så herlig med overraskende graviditetDet er mye å sette seg inn i, men om det er noe trøst; jeg var gravid i 2016-2017 og har glemt det mest
Jeg kjenner meg mer rolig, dog
Håper du bruker oss til kunnskaps- og erfaringssøking, støtte og heiagjeng!
![]()
Det er som om jeg skulle sagt det der selv. Er sååå irritabel mot spesielt hanFikk kommentar fra mannen om at han savner eggløsing og prøvetid for nå er jeg bare trøtt og irritabel i motsetning til når jeg hoppet på han annenhver dagJeg bare" Jøss, så tungt det må være for menn med graviditet", men med det beviste jeg vel egentlig bare at han hadde rett
![]()