Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Koffeinfri cola zero her, ha sååå lyst på sjokolade, men tomt i huset!Ligger i sofaen helt utslitt etter å ha fått snart1.5 åringen og snart 3 åringen i seng, og gumler på sukkerfri sjokolade. Det blir noen laaange uker før jeg kan nyte en skikkelig sjokoladeplate!![]()

Værste er at vi har vanlig sjokolade i huset.. Det kreves aaalt for mye styrke å holde seg til den sukkerfrieKoffeinfri cola zero her, ha sååå lyst på sjokolade, men tomt i huset!![]()
Men alt for spiren
Dette er ting jeg aldri har hørt om førVi har spart på alt i fire år her Har et rom fullt av utstyr og klær og alt mulig. Har jo prøvd å bli gravide i to år, så har kvittet oss med minimalt.
Har også en bugaboo fox, liker den godt Har også en sykkelvogn og babyzen yoyo.
har dere noen tips til ting dere absolutt ikke ville vært foruten til en uvitende fersking?
Er det noen spesiell grunn til at du må avstå fra sukker? Jeg har ikke sjans!Værste er at vi har vanlig sjokolade i huset.. Det kreves aaalt for mye styrke å holde seg til den sukkerfrieMen alt for spiren
![]()
Har svangeskapsdiabetes så blir lite sukker fremoverEr det noen spesiell grunn til at du må avstå fra sukker? Jeg har ikke sjans!![]()

Er det samme kjønn? Lykke til med eksamen!Litt uggen i dag. Har hatt 3 svangerskap bak meg uten kvalmehåper jeg slipper ennå en gang!
Skal i gang å skrive hjemmeeksamen i morgen. 6000 ord på 1.5 uke. Iik.
Lykke til med eksamen!Litt uggen i dag. Har hatt 3 svangerskap bak meg uten kvalmehåper jeg slipper ennå en gang!
Skal i gang å skrive hjemmeeksamen i morgen. 6000 ord på 1.5 uke. Iik.

Takk!Lykke til med eksamen!![]()
Har gutt, jente, gutt fra førEr det samme kjønn? Lykke til med eksamen!

Oj, ja det blir mange år i mellom demHeiHar ei datter på 16 fra før, og nå er jeg 6+3.
Dette blir som å starte på nytt igjenn![]()
men det kan bli veldig fint!Kanskje det er to denne gangen daHar gutt, jente, gutt fra før![]()
Kanskje det er to denne gangen da![]()
da tror jeg at jeg må le. Hadde sikkert vært kjekt for den minste da. Siden søskene er noen år eldre.Satser på detOj, ja det blir mange år i mellom demmen det kan bli veldig fint!
Ettåringen vår har en storebror på 19HeiHar ei datter på 16 fra før, og nå er jeg 6+3.
Dette blir som å starte på nytt igjenn![]()
det var som å starte på nytt. Men veldig fint
Så gøy.Ettåringen vår har en storebror på 19det var som å starte på nytt. Men veldig fint
![]()