Skravletråden

Nordspire

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
Septemberskattene 2023
Gresskarfrøene2023
En tråd der vi kan skravle om hva vil vi vil:flower
 
Så bra! Jeg er så høyt oppe etter positiv test! Føler meg helt psycho! Laster ned alle apper i verden og har allerede funnet frem og sortert graviditetsklærne liksom :hilarious:
Haha så gøy!! Har du barn fra før?

To dager etter positiv test fikk jeg skikkelig influensa. Har aldri vært så syk før og har ligget siden søndag. Ikke klaft å stå på bena. Har tatt paracet allerede dette svangerskapet. Så kjedelig start men håper det snart er over. Gleda meg jo veldig til dette barnet før jeg ble syk men har priset meg lykkelig for at den er 1mm stor nå sånn som jeg har vært disse dagene :laughing002 håper jeg snart er menneske igjen.

Har faktisk lusket litt på vogn. Synes utstyr er gøy :gen014 Det var Emmaljunga edge duo som var tingen sist jeg var preggers. Ser ikke ut som det tunge drøget er i salg mere.
 
Så kjedelig! God bedring!
Har en 2,5 åring fra før, gleder meg til graviditet og fødsel utenfor pandemitid denne gang! Vi har bugaboo fox fra sist, den holder fint denne gang og tenker jeg!
 
Så kjedelig! God bedring!
Har en 2,5 åring fra før, gleder meg til graviditet og fødsel utenfor pandemitid denne gang! Vi har bugaboo fox fra sist, den holder fint denne gang og tenker jeg!
ja da blir det en annet svangerskap denne gang!
Var du fornøyd med vogna?
 
ja da blir det en annet svangerskap denne gang!
Var du fornøyd med vogna?
Ja, egentlig veldig fornøyd! Den tar liten plass i bilen og ganske lett. Vi brukte den egentlig bare første året så hadde ikke problem med at den ble for liten, men tror en del syns den blir litt for liten når barnet vokser. Tenker dere å kjøpe ny? Jeg skal kjøpe søskenbrett tenker jeg, de ser så kule ut! :cool:
 
Ja, egentlig veldig fornøyd! Den tar liten plass i bilen og ganske lett. Vi brukte den egentlig bare første året så hadde ikke problem med at den ble for liten, men tror en del syns den blir litt for liten når barnet vokser. Tenker dere å kjøpe ny? Jeg skal kjøpe søskenbrett tenker jeg, de ser så kule ut! :cool:
Ah, må ut å sjekke vognmarkedet igjen. Vi har ikke et eneste plagg eller noe utstyr fra minsten . Han er jo 8 :laughing002
 
Har også begynt å lukte litt på utstyr. Vi har jo mye fra 2020-barnet, men det er noen ting jeg vet/vil ha ekstra eller nytt :happy:
 
Ah, må ut å sjekke vognmarkedet igjen. Vi har ikke et eneste plagg eller noe utstyr fra minsten . Han er jo 8 :laughing002
Så koselig med attpåklatt :love7Men ja, da blir det rikelig med innkjøp fremover vil jeg tro! :joyful:
 
Jeg er på jobbreise og kjenner at jeg er litt noia for å miste på turen for eksempel. Ville vært vanskelig å gå gjennom det alene. Kjenner også at hormonene er helt baluba og at det er så vanskelig å være borte fra 2-åringen denne gangen, selv om jeg har reist mye før.

Angående innkjøp har vi beholdt det meste, men bb hugme-puta solgte jeg sist fordi den tok litt stor plass, det må kjøpes inn snart igjen Men venter til etter uke 12 med alt sånt i tilfelle.
 
Jeg er på jobbreise og kjenner at jeg er litt noia for å miste på turen for eksempel. Ville vært vanskelig å gå gjennom det alene. Kjenner også at hormonene er helt baluba og at det er så vanskelig å være borte fra 2-åringen denne gangen, selv om jeg har reist mye før.

Angående innkjøp har vi beholdt det meste, men bb hugme-puta solgte jeg sist fordi den tok litt stor plass, det må kjøpes inn snart igjen Men venter til etter uke 12 med alt sånt i tilfelle.
Jeg har min BB hugme, men tror jeg må vaske trekket
 
Jeg er på jobbreise og kjenner at jeg er litt noia for å miste på turen for eksempel. Ville vært vanskelig å gå gjennom det alene. Kjenner også at hormonene er helt baluba og at det er så vanskelig å være borte fra 2-åringen denne gangen, selv om jeg har reist mye før.

Angående innkjøp har vi beholdt det meste, men bb hugme-puta solgte jeg sist fordi den tok litt stor plass, det må kjøpes inn snart igjen Men venter til etter uke 12 med alt sånt i tilfelle.
Det går så fint. Skal vel ikke miste :Heartpink


Skal kjøpe meg en bb hugme. Det var ikke en greie når jeg fikk nr 1 så det ble aldri kjøpt inn. Er skikkelig plaga med bekken så den kommer vel godt med.
 
Det går så fint. Skal vel ikke miste :Heartpink


Skal kjøpe meg en bb hugme. Det var ikke en greie når jeg fikk nr 1 så det ble aldri kjøpt inn. Er skikkelig plaga med bekken så den kommer vel godt med.
Bb hugme var gull forrige gang, flott til amming i senga etterpå! Sleit også med bekkenet (fra veldig tidlig av) sist, tipper det kommer denne gangen og, kjenner tegnene allerede..
Dog litt stor å drasse med seg rundt i huset (stua), men det finnes jo sånne små typer og :D
 
Det er så rart å være den eneste som vet at jeg har fått positive graviditetstester 10 dpo, 11 dpo og i dag 12 dpo. Sist gang jeg var gravid så testet jeg ikke før dagen etter ikm og da begynte jeg å grine av glede og klarte selvsagt ikke å gjøre annet enn å hente samboer inn på badet og vise ham testen. Så stod vi der da og omfavnet hverandre og gråt begge to:Heartred

Det var veldig fint men denne gangen har jeg lyst til å planlegge mer hvordan jeg skal fortelle ham det hvis jeg fortsatt får positiv test etter ikm. Jeg synes han fortjener den overraskelsen og at jeg har lagt en liten ekstra effort denne gangen:happy: Eneste er at ikm ikke er før på mandag og det kommer til å bli såååå vanskelig å gå hele helga uten å si noe. Vil vente til etter ikm for å forsikre meg mer om at det ikke er snakk om en kjemisk graviditet.

Har dere fortalt partner og/eller øvrig familie om graviditeten enda? Hvordan gjorde dere det eller hvordan tenker dere å dele den gode nyheten?:happy:
 
Det er så rart å være den eneste som vet at jeg har fått positive graviditetstester 10 dpo, 11 dpo og i dag 12 dpo. Sist gang jeg var gravid så testet jeg ikke før dagen etter ikm og da begynte jeg å grine av glede og klarte selvsagt ikke å gjøre annet enn å hente samboer inn på badet og vise ham testen. Så stod vi der da og omfavnet hverandre og gråt begge to:Heartred

Det var veldig fint men denne gangen har jeg lyst til å planlegge mer hvordan jeg skal fortelle ham det hvis jeg fortsatt får positiv test etter ikm. Jeg synes han fortjener den overraskelsen og at jeg har lagt en liten ekstra effort denne gangen:happy: Eneste er at ikm ikke er før på mandag og det kommer til å bli såååå vanskelig å gå hele helga uten å si noe. Vil vente til etter ikm for å forsikre meg mer om at det ikke er snakk om en kjemisk graviditet.

Har dere fortalt partner og/eller øvrig familie om graviditeten enda? Hvordan gjorde dere det eller hvordan tenker dere å dele den gode nyheten?:happy:
Så koselig. Slik gjorde jeg det. Måtte vente 4 dager med å si noe-men han var bortreist og ville si det face to face. Se tråfen lenger ned om å fortelle til partner. :happy093
 
Føler forøvrig denne gang at det ikke er noe hast med å si det til noen. Med de andre 3 var jeg litt utålmodig og ville si det kjapt. Tror det var offentlig rundt uke 8-9. Nå vet jeg at vi kommer til å få en del kommentarer vi ikke vil ha, fordi vi har kommet så ovenpå med minste på snart 9 år og så begynne helt på nytt. Men vi er mer forberedt enn noen gang. Før var vi studenter og litt dårlig økonomi. Ikke hus. Nå har vi alt på stell og denne gang er det planlagt:dance008!!koselig liten hemmelighet åha. Vet våre nærmeste blir glade da, og barna. det er det viktigste
 
Kjøpte 2 par baby ullsokker på 50% salg i dag :nailbiting: :Heartpink
 
Back
Topp