Skravletråden

Ligger i sofaen helt utslitt etter å ha fått snart1.5 åringen og snart 3 åringen i seng, og gumler på sukkerfri sjokolade. Det blir noen laaange uker før jeg kan nyte en skikkelig sjokoladeplate! :hilarious:

Ligger i sofaen helt utslitt etter å ha fått snart1.5 åringen og snart 3 åringen i seng, og gumler på sukkerfri sjokolade. Det blir noen laaange uker før jeg kan nyte en skikkelig sjokoladeplate! :hilarious:
Koffeinfri cola zero her, ha sååå lyst på sjokolade, men tomt i huset! :hilarious:

Stekt pannekaker til kvelds her. Dwmper søtsuget det :dance008

Koffeinfri cola zero her, ha sååå lyst på sjokolade, men tomt i huset! :hilarious:
Værste er at vi har vanlig sjokolade i huset.. Det kreves aaalt for mye styrke å holde seg til den sukkerfrie :hilarious: Men alt for spiren:Heartred

Vi har spart på alt i fire år her Har et rom fullt av utstyr og klær og alt mulig. Har jo prøvd å bli gravide i to år, så har kvittet oss med minimalt.

Har også en bugaboo fox, liker den godt Har også en sykkelvogn og babyzen yoyo.
Dette er ting jeg aldri har hørt om før :laughing002 har dere noen tips til ting dere absolutt ikke ville vært foruten til en uvitende fersking?:love017

Absolutt mer kvalm nå om dagen, og blir veldig fort sulten og uvel…:wacky: tar dog alt av symptomer med glede. Har en bedre følelse denne gangen

Litt uggen i dag. Har hatt 3 svangerskap bak meg uten kvalme :nailbiting: håper jeg slipper ennå en gang!

Skal i gang å skrive hjemmeeksamen i morgen. 6000 ord på 1.5 uke. Iik.

Litt uggen i dag. Har hatt 3 svangerskap bak meg uten kvalme :nailbiting: håper jeg slipper ennå en gang!

Skal i gang å skrive hjemmeeksamen i morgen. 6000 ord på 1.5 uke. Iik.
Er det samme kjønn? Lykke til med eksamen!

Hei :) Har ei datter på 16 fra før, og nå er jeg 6+3.
Dette blir som å starte på nytt igjenn :nailbiting:

Ettåringen vår har en storebror på 19 :hilarious: det var som å starte på nytt. Men veldig fint:happy:
Så gøy.
Jeg ble tidlig mor og fikk 3 stk før fylte 24. Er nå 32 og føler jeg blir en gammel mor. Det er vel nå de fleste får barn. 30ish :happy:

Back
Topp