Jeg blir 40 i juliSå gøy.
Jeg ble tidlig mor og fikk 3 stk før fylte 24. Er nå 32 og føler jeg blir en gammel mor. Det er vel nå de fleste får barn. 30ish![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg blir 40 i juliSå gøy.
Jeg ble tidlig mor og fikk 3 stk før fylte 24. Er nå 32 og føler jeg blir en gammel mor. Det er vel nå de fleste får barn. 30ish![]()

Ja, ser flere her er rundt 40 og mellom 30-40. Har følt meg så gammel som gravid og 32. Men ser jo at det er få som er så ung som 19 som jeg var med nr 1Jeg blir 40 i juli![]()
er ikke så gammel likevel. Og tidene forandrer seg. Folk er generelt friskere og sprekere nå enn for 40 år siden.Eg e 38 år, gikk inn i et nytt forhold førr 2 år siden etter d ble slutt mellom meg og faren til datteren min. Tenker åsså mye på at eg e blitt så gammel, men kjærestn min har ikke barn selv så d ble naturlig at vi vil ha en sammenSå gøy.
Jeg tenker at det bare er positivt. Holder deg ung lenge den lilleEg e 38 år, gikk inn i et nytt forhold førr 2 år siden etter d ble slutt mellom meg og faren til datteren min. Tenker åsså mye på at eg e blitt så gammel, men kjærestn min har ikke barn selv så d ble naturlig at vi vil ha en sammen![]()
Da har du en potensiell barnevakt rett i nærheten i hvert fallHeiHar ei datter på 16 fra før, og nå er jeg 6+3.
Dette blir som å starte på nytt igjenn![]()
Men også veldig koselig.Ja,vi glede oss masseDa har du en potensiell barnevakt rett i nærheten i hvert fallEllers kan jeg tenke meg til at det nok føles litt tungt å starte helt på nytt ja
Men også veldig koselig.
Lykke tilLitt uggen i dag. Har hatt 3 svangerskap bak meg uten kvalmehåper jeg slipper ennå en gang!
Skal i gang å skrive hjemmeeksamen i morgen. 6000 ord på 1.5 uke. Iik.

Jeg er 39 og bli 40 om ett par mnd. Vi fikk første i 21. Er jo pensjonistmor jeg da.Så gøy.

Nesj, du er jo ikke detJeg er 39 og bli 40 om ett par mnd. Vi fikk første i 21. Er jo pensjonistmor jeg da.![]()

Nei, men ikke akkurat en ung mor heller daNesj, du er jo ikke det![]()
men ikke så farlig om en er en ung, middels eller gammel mor, så lenge en er en god mor
Det er santNei, men ikke akkurat en ung mor heller damen ikke så farlig om en er en ung, middels eller gammel mor, så lenge en er en god mor
![]()

StrikkerHva gjør dere for å få dagene til å gå?![]()
Forsøker å jobbe noe, strikker, og holder på med sønn og to bonusbarnHva gjør dere for å få dagene til å gå?![]()
Å himmel, nå gjorde du dagen min! Jeg er egentlig avhengig av Cola Zero, stor skuff å kutte ut både det og kaffe, men selvfølgelig - koffeinfri cola zero!Koffeinfri cola zero her, ha sååå lyst på sjokolade, men tomt i huset!![]()

Har 3 barn som skal følges opp med lekser, aktiviteter, venner. Lager middag. Har en hund som skal luftes. Skriver eksamen. Har ikke problemer med å få tiden til å gå egentligHva gjør dere for å få dagene til å gå?![]()

Ja, det er gull!!Å himmel, nå gjorde du dagen min! Jeg er egentlig avhengig av Cola Zero, stor skuff å kutte ut både det og kaffe, men selvfølgelig - koffeinfri cola zero!![]()

Dær e vi altså 2Og der har det kommet påskemarsipan i butikkene, min store svakhet! Årrh!![]()
Hvor får du tak i den koffeinfrie versjonen? Den tror jeg bare jeg har sett i utlandet. Uvant å holde seg unna cola zero som ellers er livets drikke i hjemmet herKoffeinfri cola zero her, ha sååå lyst på sjokolade, men tomt i huset!![]()