Skravletråden

Jeg blir 40 i juli :wideyed:
Ja, ser flere her er rundt 40 og mellom 30-40. Har følt meg så gammel som gravid og 32. Men ser jo at det er få som er så ung som 19 som jeg var med nr 1 :laughing002 er ikke så gammel likevel. Og tidene forandrer seg. Folk er generelt friskere og sprekere nå enn for 40 år siden.

Så gøy.
Jeg ble tidlig mor og fikk 3 stk før fylte 24. Er nå 32 og føler jeg blir en gammel mor. Det er vel nå de fleste får barn. 30ish :happy:
Eg e 38 år, gikk inn i et nytt forhold førr 2 år siden etter d ble slutt mellom meg og faren til datteren min. Tenker åsså mye på at eg e blitt så gammel, men kjærestn min har ikke barn selv så d ble naturlig at vi vil ha en sammen ☺️

Eg e 38 år, gikk inn i et nytt forhold førr 2 år siden etter d ble slutt mellom meg og faren til datteren min. Tenker åsså mye på at eg e blitt så gammel, men kjærestn min har ikke barn selv så d ble naturlig at vi vil ha en sammen ☺️
Jeg tenker at det bare er positivt. Holder deg ung lenge den lille :Heartpink :) og veldig koselig for kjæresten din å få sitt første.

Så gøy.
Jeg ble tidlig mor og fikk 3 stk før fylte 24. Er nå 32 og føler jeg blir en gammel mor. Det er vel nå de fleste får barn. 30ish :happy:
Jeg er 39 og bli 40 om ett par mnd. Vi fikk første i 21. Er jo pensjonistmor jeg da.:hilarious::hilarious::hilarious:

Koffeinfri cola zero her, ha sååå lyst på sjokolade, men tomt i huset! :hilarious:
Å himmel, nå gjorde du dagen min! Jeg er egentlig avhengig av Cola Zero, stor skuff å kutte ut både det og kaffe, men selvfølgelig - koffeinfri cola zero! :smiley-bounce016

Hva gjør dere for å få dagene til å gå? :angelic:
Har 3 barn som skal følges opp med lekser, aktiviteter, venner. Lager middag. Har en hund som skal luftes. Skriver eksamen. Har ikke problemer med å få tiden til å gå egentlig :facepalm: :facepalm:

Koffeinfri cola zero her, ha sååå lyst på sjokolade, men tomt i huset! :hilarious:
Hvor får du tak i den koffeinfrie versjonen? Den tror jeg bare jeg har sett i utlandet. Uvant å holde seg unna cola zero som ellers er livets drikke i hjemmet her :laughing002

Back
Topp