Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er oppe 0720 her. Men har virkelig ikke lyst å opp av senga. Men så går det heldigvis greit. Hehe, deilig med middagshvil da. Man trenger det innimellom.Her er jeg oppe klokka 7, men klarer ikke "starte" dagen før lunsj E så himla trøtt!
I går sov jeg TO middagshviler
Flere som sliter med å starte dagen? Hahaha, bare glem det. Jeg gjør alltid det.
Huff, det er aaaaaalt for tidlig. Jeg er B-menneske og vil helst sove til ca ni.Her tvinger mini oss opp 5-6 hver dag Bytter på å sove litt ekstra. Var min tur i dag men fikk selvfølgelig ikke sove
Duo test? Hva er det?Fått innkalling til ultralyd ifbm duo-test på Rikshospitalet rett på nyåret! Godt å være i systemet må inn og ta blodprøven i romjulen!
Duo test? Hva er det?
En test der de tar blodprøve og ultralyd for å sjekke sannsynlighet for noen typer trisomi, pluss ser etter misdannelser!
Er dette noe alle får tilbud om?
Nei, jeg får det fordi vi har hatt misdannelser før! De som er litt eldre får det også, husker ikke om det er 36 eller 38 år? Kanskje noen andre her vet Jeg er hvert fall yngre men får det da fordi vi har avbrutt svangerskap i uke 18 pga misdannelser!
Skjønner. Krysser fingrene for at det går helt i mål denne gang
Første barnet? Gratulerer med positiv test.
Så stas!! Stas uansett altså, ikke misforstå.Tusen takk. Ja, er første barnet vårt
Håper med dere må være veldig tøft.Takk! Fått en frisk gutt imellom så har litt mer håp denne runden!
Det hadde vært morsomt!Har drømt tre netter nå at jeg får tvillinger hjelp!!
Når har du TUL?Har drømt tre netter nå at jeg får tvillinger hjelp!!
Hehe. Tror far tar det verre enn mor somregel.Det hadde vært morsomt!
Jeg tror jeg hadde svimt av om det hadde vært to små kropper på ultralydskjermen.