Skravletråden

Flere som sliter med å starte dagen? Hahaha, bare glem det. Jeg gjør alltid det. :p:p:p:p

Her er jeg oppe klokka 7, men klarer ikke "starte" dagen før lunsj :singing: E så himla trøtt!
I går sov jeg TO middagshviler o_O

Her er jeg oppe klokka 7, men klarer ikke "starte" dagen før lunsj :singing: E så himla trøtt!
I går sov jeg TO middagshviler o_O
Er oppe 0720 her. Men har virkelig ikke lyst å opp av senga. Men så går det heldigvis greit. Hehe, deilig med middagshvil da. Man trenger det innimellom. :happy:

Jeg har mer overskudd enn på lenge.
Usikker på om det er pga kosttilskuddet (tror ikke kostholdet var så dårlig i utgangspunktet), eller om jeg har så store PMS/syklus-plager til vanlig at de påvirker overskuddet/allmenntilstanden.
Men det kan sikkert fort snu..

Last edited:
Flere som sliter med å starte dagen? Hahaha, bare glem det. Jeg gjør alltid det. :p:p:p:p

Her tvinger mini oss opp 5-6 hver dag :D Bytter på å sove litt ekstra. Var min tur i dag men fikk selvfølgelig ikke sove :angelic:

Er dette noe alle får tilbud om? :wideyed:

Nei, jeg får det fordi vi har hatt misdannelser før! De som er litt eldre får det også, husker ikke om det er 36 eller 38 år? Kanskje noen andre her vet :) Jeg er hvert fall yngre men får det da fordi vi har avbrutt svangerskap i uke 18 pga misdannelser!

Nei, jeg får det fordi vi har hatt misdannelser før! De som er litt eldre får det også, husker ikke om det er 36 eller 38 år? Kanskje noen andre her vet :) Jeg er hvert fall yngre men får det da fordi vi har avbrutt svangerskap i uke 18 pga misdannelser!

Skjønner. Krysser fingrene for at det går helt i mål denne gang :Heartred

Har drømt tre netter nå at jeg får tvillinger :hilarious: hjelp!!

Back
Topp