Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det hadde vært hyggelig! Både med og uten barnVi prøver å treffe litt venner (før jeg blir kvalm og lite trivelig å henge med) treffer gjerne dere en dag igjen også, Reana
![]()
Tipper juli får en ganske grei størrelse ja. Er ikke det ca høysesong for fødsler? Bra timing for barnehagestart og såntHåper mange i ikm-trådene får positive tester fremover så vi blir en stor og fin gjeng her inne!![]()
Tipper juli får en ganske grei størrelse ja. Er ikke det ca høysesong for fødsler? Bra timing for barnehagestart og sånt![]()
Ser ut som det blir babyboom nå også jaDet kommer nok inn en del flere ja. Jeg har IKM i morgen
.
Den ene jenta mi er født i juni 15 og da var det babyboom
Ja, er litt enig i det. Det var så artig å få ha litt permisjon hjemme med en litt mer oppegående unge enn de er når de er under åretSer ut som det blir babyboom nå også ja![]()
Bra timing for barnehagestart, men jeg har i grunn lyst til å være hjemme en stund med nr 2 også - sånn sett syns jeg det var perfekt å få i februar (fikk 13 mnd hjemme, og hun er veldig moden i bhg).

EnigJa, er litt enig i det. Det var så artig å få ha litt permisjon hjemme med en litt mer oppegående unge enn de er når de er under åretKnotten her var jo halvannet da han starta i bhg, og da følte jeg vi to dro ut på små ekspedisjoner sammen før han starta, med gode rutiner gjennom dagen, og mye kommunikasjon. Det var artig
![]()
Velkommen til oss!Tror jeg havner i juli gruppa. Noen fra Drammensområdet?4+5
Tror jeg havner i juli gruppa. Noen fra Drammensområdet?4+5
Skriv dere gjerne opp på terminlista så får jeg ført dere oppSniker meg veeldig forsiktig inn i denne gruppaPositiv test i går, og er i dag 3+4! Håper spiren sitter og at jeg får være lenge i denne gruppa!
Forrige kom 16 dager før tiden, så spørs om det kanskje blir junibaby på meg også![]()
Gratulerer og velkommenTror jeg havner i juli gruppa. Noen fra Drammensområdet?4+5
Gratulerer! Og velkommenSniker meg veeldig forsiktig inn i denne gruppaPositiv test i går, og er i dag 3+4! Håper spiren sitter og at jeg får være lenge i denne gruppa!
Forrige kom 16 dager før tiden, så spørs om det kanskje blir junibaby på meg også![]()
Jeg finner ikke terminlista?Skriv dere gjerne opp på terminlista så får jeg ført dere oppGleder meg til å bli kjent med dere
![]()