Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det hadde vært hyggelig! Både med og uten barnVi prøver å treffe litt venner (før jeg blir kvalm og lite trivelig å henge med ) treffer gjerne dere en dag igjen også, Reana
Tipper juli får en ganske grei størrelse ja. Er ikke det ca høysesong for fødsler? Bra timing for barnehagestart og såntHåper mange i ikm-trådene får positive tester fremover så vi blir en stor og fin gjeng her inne!
Tipper juli får en ganske grei størrelse ja. Er ikke det ca høysesong for fødsler? Bra timing for barnehagestart og sånt
Ser ut som det blir babyboom nå også ja Bra timing for barnehagestart, men jeg har i grunn lyst til å være hjemme en stund med nr 2 også - sånn sett syns jeg det var perfekt å få i februar (fikk 13 mnd hjemme, og hun er veldig moden i bhg).Det kommer nok inn en del flere ja . Jeg har IKM i morgen .
Den ene jenta mi er født i juni 15 og da var det babyboom
Ja, er litt enig i det. Det var så artig å få ha litt permisjon hjemme med en litt mer oppegående unge enn de er når de er under året Knotten her var jo halvannet da han starta i bhg, og da følte jeg vi to dro ut på små ekspedisjoner sammen før han starta, med gode rutiner gjennom dagen, og mye kommunikasjon. Det var artigSer ut som det blir babyboom nå også ja Bra timing for barnehagestart, men jeg har i grunn lyst til å være hjemme en stund med nr 2 også - sånn sett syns jeg det var perfekt å få i februar (fikk 13 mnd hjemme, og hun er veldig moden i bhg).
Enig Det vises så godt i barnehagen også at hun er født tidlig på året, har liksom et fortrinn sånn. Men sommerbaby blir fint det, jeg vil bare ha baby jegJa, er litt enig i det. Det var så artig å få ha litt permisjon hjemme med en litt mer oppegående unge enn de er når de er under året Knotten her var jo halvannet da han starta i bhg, og da følte jeg vi to dro ut på små ekspedisjoner sammen før han starta, med gode rutiner gjennom dagen, og mye kommunikasjon. Det var artig
Velkommen til oss! Vi er en liten gjeng enda, men det kommer nok flere etterhvert som det dukker opp flere positive testerTror jeg havner i juli gruppa. Noen fra Drammensområdet? 4+5
Tror jeg havner i juli gruppa. Noen fra Drammensområdet? 4+5
Skriv dere gjerne opp på terminlista så får jeg ført dere opp Gleder meg til å bli kjent med dereSniker meg veeldig forsiktig inn i denne gruppa Positiv test i går, og er i dag 3+4! Håper spiren sitter og at jeg får være lenge i denne gruppa!
Forrige kom 16 dager før tiden, så spørs om det kanskje blir junibaby på meg også
Gratulerer og velkommenTror jeg havner i juli gruppa. Noen fra Drammensområdet? 4+5
Gratulerer! Og velkommenSniker meg veeldig forsiktig inn i denne gruppa Positiv test i går, og er i dag 3+4! Håper spiren sitter og at jeg får være lenge i denne gruppa!
Forrige kom 16 dager før tiden, så spørs om det kanskje blir junibaby på meg også
Jeg finner ikke terminlista?Skriv dere gjerne opp på terminlista så får jeg ført dere opp Gleder meg til å bli kjent med dere
Trykk herJeg finner ikke terminlista?