Elsker chattefunksjonene i nettbanken! Men ser ut som alle skal det.Jeg har DnB, hadde ingen meldinger om det der. Men så minnet du meg på nå at jeg også har sparebank 1 pga depositum, men der var det heller ikke noekanskje ikke alle skal da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Elsker chattefunksjonene i nettbanken! Men ser ut som alle skal det.Jeg har DnB, hadde ingen meldinger om det der. Men så minnet du meg på nå at jeg også har sparebank 1 pga depositum, men der var det heller ikke noekanskje ikke alle skal da?
Du ordner opp på vegne av alle duElsker chattefunksjonene i nettbanken! Men ser ut som alle skal det.

Sto i meldingen jeg mottok om at det var mange måter å legitimere seg og at å dra i banken var en. Heldigvis fant jeg en link og det var hysterisk enkelt å gjøre i nettbanken iallefalljeg har gjort det i sparebanken, men da jeg fikk vite at jeg fysisk måtte inn i nordea for å legimetere meg der, fant jeg ut jeg hadde nok med en bank,og flyttet pengene![]()
6 uker på vei og alvorlig hønemor alleredet.Du ordner opp på vegne av alle du![]()
Haha6 uker på vei og alvorlig hønemor alleredet.
Sååh. har du sjekket din nettbank??
og jepp, ingen brev der! Så får sjekke igjen om noen uker 
Ja, vært kunde der i 20+år så sendte en mail med scan av passet mitt.Så, ahr folk vært inne i nettbanken sin og legitimert seg på nytt?
Leste artikkel at 18 000 nordmenn ikke har gjort det og vil få kontoene sperret.
Jepp. Var inne i begge bankene mine med pass og greier. Litt vittig, for bankene her er såpass små at i det jeg kom inn og sa jeg skulle legitimere meg så stod det en dame i skranken som var barnevakten min da jeg var litaSå, ahr folk vært inne i nettbanken sin og legitimert seg på nytt?
Leste artikkel at 18 000 nordmenn ikke har gjort det og vil få kontoene sperret.

Hahaha så teeitJepp. Var inne i begge bankene mine med pass og greier. Litt vittig, for bankene her er såpass små at i det jeg kom inn og sa jeg skulle legitimere meg så stod det en dame i skranken som var barnevakten min da jeg var lita![]()

ja regner med det gikk bare godt da.Jepp jepp, loven er lik for alle. Gjør ikke meg noe sånn sett.Hahaha så teeitja regner med det gikk bare godt da.

Veldig varierendeHvordan er det med alle sammen?![]()
sur, sulten, gira. Arbeidsdagen utvikla seg for å si det mildt, men føler jeg neila det altså! Nå teller jeg ned til lunch.Skikkelig kvalm og utafor, takk som spørHvordan er det med alle sammen?![]()
Blitt sykemeldt i 2 uker for å slippe luktene på jobb. Håper det gir seg raskt!Nettopp ferdig med lunsj nåVeldig varierendesur, sulten, gira. Arbeidsdagen utvikla seg for å si det mildt, men føler jeg neila det altså! Nå teller jeg ned til lunch.
Enn med deg? Har du en fin dag?![]()

Huff da, jobber du med noe spesielt siden du har så mange «lukter»?Skikkelig kvalm og utafor, takk som spørBlitt sykemeldt i 2 uker for å slippe luktene på jobb. Håper det gir seg raskt!
Hva med deg?
SykepleierHuff da, jobber du med noe spesielt siden du har så mange «lukter»?![]()
LasagneVi skal ha middagsgjester på lørdag. Vi blir totalt 4 voksne som skal spise. Har dere noen forslag til hva jeg kan servere?![]()
jeg er helt hekta på lasagne for tiden