Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
blir små kvalm av al denna maten jeg 
Et par klementiner og litt middag.... kanskje en kjeks eller to....Hva spiser dere ila en dag?

2 kavringer 1 brødskive litt middagHva spiser dere ila en dag?
Var ikke så veldig mye...2 kavringer 1 brødskive litt middag![]()
5+2 nei prøver men ingenting vil inn liksomVar ikke så veldig mye...
Hvor langt er du på vei?

Jeg er 5+0, håper det fortsetter sånn som det har gjort til nå. Orker ikke tanken på å ikke kunne spise...5+2 nei prøver men ingenting vil inn liksomfår ikke spist før 12 om dagen bli bare kvalm å uvell. Men bedre enn ikke no, så får håpe jeg får i meg mer etterhvert. Men nå klarer magen veldig lite før den sier ifra
![]()
Ikke vært sånn i noen av mine andre svangerskapJeg er 5+0, håper det fortsetter sånn som det har gjort til nå. Orker ikke tanken på å ikke kunne spise...

Er det noe alle skal gjøre? Får man noe beskjed om det? Har hørt snakk om det, men aner egentlig ingenting om detSå, ahr folk vært inne i nettbanken sin og legitimert seg på nytt?
Leste artikkel at 18 000 nordmenn ikke har gjort det og vil få kontoene sperret.
Jeg logga inn i nettbanken min, der lå det en melding i innboksen med all infoEr det noe alle skal gjøre? Får man noe beskjed om det? Har hørt snakk om det, men aner egentlig ingenting om det![]()
Hvilken bank har du? Jeg har ikke fått noe beskjedJeg logga inn i nettbanken min, der lå det en melding i innboksen med all infoTror alle skal gjøre det ja.
Sparebank 1. Nei meldingen blinket ikke akkurat. Den lå midt oppi masse meldinger og renteøkning. Jeg ville oppsøkt info iallefall. Har du sjekka innboksen din i nettbanken? Eventuelt ring banken din i morgen og spørrHvilken bank har du? Jeg har ikke fått noe beskjed![]()
Hmm, jeg hadde ikke noe melding om det. Får se om kontoen blir sperret daJeg logga inn i nettbanken min, der lå det en melding i innboksen med all infoTror alle skal gjøre det ja.

Jeg har DnB, hadde ingen meldinger om det der. Men så minnet du meg på nå at jeg også har sparebank 1 pga depositum, men der var det heller ikke noeSparebank 1. Nei meldingen blinket ikke akkurat. Den lå midt oppi masse meldinger og renteøkning. Jeg ville oppsøkt info iallefall. Har du sjekka innboksen din i nettbanken? Eventuelt ring banken din i morgen og spørr![]()
kanskje ikke alle skal da?Så, ahr folk vært inne i nettbanken sin og legitimert seg på nytt?
Leste artikkel at 18 000 nordmenn ikke har gjort det og vil få kontoene sperret.

alle må, men de sender ut beskjeder på forskjellige tider for å dele det litt opp slik jeg har forståttJeg har DnB, hadde ingen meldinger om det der. Men så minnet du meg på nå at jeg også har sparebank 1 pga depositum, men der var det heller ikke noekanskje ikke alle skal da?