Skravletråden

jeg har gjort det i sparebanken, men da jeg fikk vite at jeg fysisk måtte inn i nordea for å legimetere meg der, fant jeg ut jeg hadde nok med en bank,og flyttet pengene:facepalm:
Sto i meldingen jeg mottok om at det var mange måter å legitimere seg og at å dra i banken var en. Heldigvis fant jeg en link og det var hysterisk enkelt å gjøre i nettbanken iallefall:)
Samboer hadde ikke fått noen link da...

Jeg fikk ikke bilde mitt godkjent av banken så må sende inn på nytt :/ Bare styr, men nødvendig.

God morgen!
Starter dagen helt utslitt og skulle ønske det var helg. Så blir jeg så bekymret for mangel på symptomer siden det er vidt forskjellig fra forrige gang at jeg må få ringt å spurt om det er mulig å få kun komme å ta blodprøver. På Mail svarte de at alt sånt måtte gjennom konsultasjon med lege først, og synes det et litt rart.

Så, ahr folk vært inne i nettbanken sin og legitimert seg på nytt?

Leste artikkel at 18 000 nordmenn ikke har gjort det og vil få kontoene sperret.
Jepp. Var inne i begge bankene mine med pass og greier. Litt vittig, for bankene her er såpass små at i det jeg kom inn og sa jeg skulle legitimere meg så stod det en dame i skranken som var barnevakten min da jeg var lita :hilarious:

Veldig varierende:bag: sur, sulten, gira. Arbeidsdagen utvikla seg for å si det mildt, men føler jeg neila det altså! Nå teller jeg ned til lunch.

Enn med deg? Har du en fin dag?:)
Nettopp ferdig med lunsj nå :) Nå teller jeg ned til arbeidsdagen er over, for i dag har jeg vært kvalm og svimmel (litt woho, siden jeg er så redd for at jeg ikke er gravid pga lite symptomer) :hilarious:

Vi skal ha middagsgjester på lørdag. Vi blir totalt 4 voksne som skal spise. Har dere noen forslag til hva jeg kan servere? :)

Back
Topp