Skravletråden

Langtidstekt elgstek her. Såå mørt og saftig. Vurderer å invitere svigermor, tror hun har som mål å lage så tørr stek som mulig hver gang :p

Her er jeg endelig på vei hjem fra jobb. Litt utmattende å være på jobb fra 7.30-19.30 selv om noe av det er inkludert måltider og mingling :hilarious:

Legger minste, sitter fortsatt inne på rommet hans og ser han ikke sover tungt enda. I sånne øyeblikk lurer jeg på hvorfor vi skal ha nr 4:rolleyes::p

Var ikke så veldig mye...
Hvor langt er du på vei?
5+2 nei prøver men ingenting vil inn liksom :eek: får ikke spist før 12 om dagen bli bare kvalm å uvell. Men bedre enn ikke no, så får håpe jeg får i meg mer etterhvert. Men nå klarer magen veldig lite før den sier ifra :wacky:

5+2 nei prøver men ingenting vil inn liksom :eek: får ikke spist før 12 om dagen bli bare kvalm å uvell. Men bedre enn ikke no, så får håpe jeg får i meg mer etterhvert. Men nå klarer magen veldig lite før den sier ifra :wacky:
Jeg er 5+0, håper det fortsetter sånn som det har gjort til nå. Orker ikke tanken på å ikke kunne spise...

Så, ahr folk vært inne i nettbanken sin og legitimert seg på nytt?

Leste artikkel at 18 000 nordmenn ikke har gjort det og vil få kontoene sperret.
Er det noe alle skal gjøre? Får man noe beskjed om det? Har hørt snakk om det, men aner egentlig ingenting om det :p

Jeg logga inn i nettbanken min, der lå det en melding i innboksen med all info:) Tror alle skal gjøre det ja.
Hmm, jeg hadde ikke noe melding om det. Får se om kontoen blir sperret da :hilarious:

Sparebank 1. Nei meldingen blinket ikke akkurat. Den lå midt oppi masse meldinger og renteøkning. Jeg ville oppsøkt info iallefall. Har du sjekka innboksen din i nettbanken? Eventuelt ring banken din i morgen og spørr:)
Jeg har DnB, hadde ingen meldinger om det der. Men så minnet du meg på nå at jeg også har sparebank 1 pga depositum, men der var det heller ikke noe :hilarious: kanskje ikke alle skal da?

Så, ahr folk vært inne i nettbanken sin og legitimert seg på nytt?

Leste artikkel at 18 000 nordmenn ikke har gjort det og vil få kontoene sperret.

jeg har gjort det i sparebanken, men da jeg fikk vite at jeg fysisk måtte inn i nordea for å legimetere meg der, fant jeg ut jeg hadde nok med en bank,og flyttet pengene:facepalm:

Jeg har DnB, hadde ingen meldinger om det der. Men så minnet du meg på nå at jeg også har sparebank 1 pga depositum, men der var det heller ikke noe :hilarious: kanskje ikke alle skal da?
alle må, men de sender ut beskjeder på forskjellige tider for å dele det litt opp slik jeg har forstått:)

Back
Topp