Skravletråden

Noen andre som er skikkelig ufokusert og som har litt vanskelig for å konsentrere seg på jobb om dagen? :bored: Jeg er midt i en månedsrapportering med masse frister å forholde meg til, men klarer jo søren meg ikke å holde fokus mer enn et par minutter av gangen :hilarious:

Du skulle hørt meg gi rapport etter nattevakt.. Null konsentrasjon, null sammenheng. Håpløst :facepalm::hilarious:

God morgen! Idag har jeg fri. Helt fri :D Avløser på plass for produksjonsdyrene, grønn omsorg avspaserer og hestejenter fikser de. Det blir godt :D

Hvis dette svangerskapet ikke går veien.. jeg tror jeg hadde blitt mer forbanna enn lei meg, all denne helvetes kvalmen til ingen nytte. Jeg går rundt som en snegle. Flaks jeg har en sjukt stillesittende slapp jobb. Gå frem og tilbake til printeren er den eneste aktiviteten jeg har ila en dag. Haha.

Har skjult kommet? Fikk jeg automatisk tilgang? Kan se det i alle fall :hilarious:

Nå har jeg og mannen hatt lunsj date og handlet sammen. Koselig! Utrolig sjeldent vi handler sammen merker jeg. Noe så hverdagslig er så trivelig :D

Jeg hadde så sykt lyst på hjemmelaget pizza, men kastet opp av lukten av kjøttdeigen, plutselig luktet den helt forferdelig :(

Back
Topp