Skravletråden

Nattevakt, mange tanker etter kun svak test i morges (på veeeeldig utvannet urin vel og merke). De ømme puppene er borte og jeg er så redd for at det hele kun skal ha vært en kjemisk :arghh: Har kjøpt to tidligtester for å se om de kanskje gir bedre resultater, en til i dag og en som jeg sparer noen dager. Men så var det det å holde seg i noen timer da, når testetrangen kommer :banghead::banghead:

sitter også på nattevakt og har kjent etter symptomer i hele natt. Plutselig er jeg ikke kvalm, ikke tørst, ikke er puppa vonde... :confused:
Hadde 3+ på digital for ei uke siden, nekter å teste igjen... blir ei lang uke frem til TUL neste onsdag....

sitter også på nattevakt og har kjent etter symptomer i hele natt. Plutselig er jeg ikke kvalm, ikke tørst, ikke er puppa vonde... :confused:
Hadde 3+ på digital for ei uke siden, nekter å teste igjen... blir ei lang uke frem til TUL neste onsdag....
Nesten så den forsvant på sekundet i det jeg hentet ut Afipranresepten på mandag. Håper det bare en sabla bra placeboeffekt den gir der den ligger i veska mi:wacky:

Er grusom den her ventetiden :banghead::banghead:Og testen min var så svak ifht hva jeg forventet av en tidligtest 15-16dpo, så...

Vedlegg

• IMG_20191113_004350.jpg
    IMG_20191113_004350.jpg
    12,8 KB · Visninger: 11
Er så glad for at folk begynner å våkne :D Har vært så ensomt i natt med stille forum :hilarious:

Er grusom den her ventetiden :banghead::banghead:Og testen min var så svak ifht hva jeg forventet av en tidligtest 15-16dpo, så...
Men den er jo tydelig tross alt! Har litt blanda erfaring med tidligtester jeg, har hatt nesten blenda på noen samme dag som jeg har hatt 3+ på digital....

Men den er jo tydelig tross alt! Har litt blanda erfaring med tidligtester jeg, har hatt nesten blenda på noen samme dag som jeg har hatt 3+ på digital....

Ja, den er jo tydelig. Kjenner jeg bare er redd for å gire meg opp over noe som skulle vise seg å være kjemisk :banghead:Men vet ikke hvor tydelig en evt kjemisk ville kunne vises?

Jepp! Det stinker mugg på medisinrommet nå, men det er det ingen andre som kjenner:p

Haha, det er jo et bra tegn :D jeg klarte å bemerke parfymen til kollegaen min, hvorpå hun sa "oi, har jeg tatt på meg så mye?". Lukta det på laaaang avstand, men så kom jeg på at det kanskje var en annen grunn enn overforbruk :laughing002

God morgen! Her har vi vært oppe en time alt. Men ikke så lett å få tid til å lese på forumet før all mat og alle klær til hele gjengen er tatt på :hilarious:

Har en altfor lang dag foran meg. Har fagdag på jobb hvor jeg er en av opplæringsansvarlige... ser virkelig ikke frem til å skulle lære opp 30 stykker i et nytt system i 7-8 timer. For deretter gå ut å prøve å være sosial (er der kun for gratis mat kjenner jeg, jeg må være en fantastisk kollega :hilarious:).

Har en altfor lang dag foran meg. Har fagdag på jobb hvor jeg er en av opplæringsansvarlige... ser virkelig ikke frem til å skulle lære opp 30 stykker i et nytt system i 7-8 timer. For deretter gå ut å prøve å være sosial (er der kun for gratis mat kjenner jeg, jeg må være en fantastisk kollega :hilarious:).
Lykke til :p

Noen andre som er skikkelig ufokusert og som har litt vanskelig for å konsentrere seg på jobb om dagen? :bored: Jeg er midt i en månedsrapportering med masse frister å forholde meg til, men klarer jo søren meg ikke å holde fokus mer enn et par minutter av gangen :hilarious:

Noen andre som er skikkelig ufokusert og som har litt vanskelig for å konsentrere seg på jobb om dagen? :bored: Jeg er midt i en månedsrapportering med masse frister å forholde meg til, men klarer jo søren meg ikke å holde fokus mer enn et par minutter av gangen :hilarious:
Jepp! Men jeg er sykmeldt da så trenger ikke være så fokusert :hilarious:

Jepp! Helt forferdelig når det nå er mye på jobb og eksamen starter :hilarious: Ganske sikker på at jeg ikke kan besvare eksamen med «lukter urin rart når man er gravid?» :hilarious:

Jepp! Men jeg er sykmeldt da så trenger ikke være så fokusert :hilarious:

Må innrømme at jeg er litt misunnelig på den sykemeldingen din akkurat nå :rolleyes: Lurer på om det er innafor å sykemelde seg pga akkurat funnet ut at jeg er gravid med første barnet?! :hilarious:

Jepp! Helt forferdelig når det nå er mye på jobb og eksamen starter :hilarious: Ganske sikker på at jeg ikke kan besvare eksamen med «lukter urin rart når man er gravid?» :hilarious:

Haha, mulig at det svaret kanskje ikke er helt innafor på eksamen, men det vet du ikke før du har prøvd! :hilarious: Godt å høre at det ikke bare er meg som sliter med fokuset for tiden... :joyful:

Back
Topp