Det er så greit med alt på plass fra førJa, tror ikke vi kjøper noe før etter OUL, vi har spart på så og si alt fra storesøster![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er så greit med alt på plass fra førJa, tror ikke vi kjøper noe før etter OUL, vi har spart på så og si alt fra storesøster![]()
Samme her! Har overflod av klær. Så det blir kanskje litt shopping hvis det blir jente denne gangenJa, tror ikke vi kjøper noe før etter OUL, vi har spart på så og si alt fra storesøster![]()
Vil anbefale å sjekke Prisjakt.no da kan du sjekke om tingene pleier å være billigst nå eller i januarVi har tatt vare på noe, men ikke så masse. Så her blir det mye shoppingTenker å se etter de store tingene (tripptrapp, vippestol, bilstol, seng, vogn osv) på black friday for å se om det er noen gode tilbud
![]()
Ja hvis det blir gutt så blir det nok litt shopping, har ikke kjøpt «gutteklær» før. Veldig upedagogisk å siSamme her! Har overflod av klær. Så det blir kanskje litt shopping hvis det blir jente denne gangen![]()
Tripp trapp stol trenger vi, siden storesøster bruker sinVi har tatt vare på noe, men ikke så masse. Så her blir det mye shoppingTenker å se etter de store tingene (tripptrapp, vippestol, bilstol, seng, vogn osv) på black friday for å se om det er noen gode tilbud
![]()
Det er jo litt deilig da! Tripp trapp bruker også storebror her. Også synes jeg den ser så genial ut det newborn setet til den så blir en sånn denne gangenTripp trapp stol trenger vi, siden storesøster bruker sinEllers har vi vogn, vippestol, bilstol, seng, babynest, badebalje og alt
![]()
Drømte i natt at jeg var på jakt etter badebalje og endte opp en rosa en, håper virkelig at kroppen hinter til at vi skal få ei lita tulla Joda, er jo deilig! Men jeg synes det var så koselig å handle inn sistDet er jo litt deilig da! Tripp trapp bruker også storebror her. Også synes jeg den ser så genial ut det newborn setet til den så blir en sånn denne gangenDrømte i natt at jeg var på jakt etter badebalje og endte opp en rosa en, håper virkelig at kroppen hinter til at vi skal få ei lita tulla
![]()
Ja. Helt ærlig så gjør jeg det siden jeg synes det hadde vært gøy å ha en av hverJoda, er jo deilig! Men jeg synes det var så koselig å handle inn sistselv om det ble veldig dyrt... blir nok litt nytt!
Ja vi vil også ha newbornsetet på tripp trapp, så ny stol må vi ha. Du ønsker jente?
![]()
I tillegg har vi allerede navn så blir litt enklere
Men blir det gutt skal det nok gå helt fint det også 
Dere har navnet klart også jaJa. Helt ærlig så gjør jeg det siden jeg synes det hadde vært gøy å ha en av hverI tillegg har vi allerede navn så blir litt enklere
Men blir det gutt skal det nok gå helt fint det også
![]()

Storebror er 4 nå, nesten 5 når baby kommerDere har navnet klart også jaHvor gammel er storebror?

Her blir det aking, baking og overnattingsbesøkNoen som har noen spennende planer i dag?![]()
(også må jeg vel snike meg ut å kjøpe farsdagsgave og bryllupsgave siden det er i morgen)Aking og baking jaHer blir det aking, baking og overnattingsbesøk(også må jeg vel snike meg ut å kjøpe farsdagsgave og bryllupsgave siden det er i morgen)

Her blir det den vanlige farsdagsgaven som han har fått helt siden han ble pappa; flaxjulekalender og sokker/boxerAking og baking jaMå vel også ut og ake litt når det ble snø, tror ikke lillefrøkna husker så mye fra snøen i fjor! Tror vi dropper farsdagsgave, må spare penger til babyen
![]()

Lurer på om menn aldri kjøper sokker og boxer selvHer blir det den vanlige farsdagsgaven som han har fått helt siden han ble pappa; flaxjulekalender og sokker/boxer![]()

Idag blir det en tur til fjells for å besøke min mor og bonuspappa. Gård på fjellet- så vi tar en dagstur opp dit for å hente oss litt vedNoen som har noen spennende planer i dag?![]()
ikke spesielt spennende, men absolutt koselig Høres kjempekoselig ut, både frisk luft og familiebesøkIdag blir det en tur til fjells for å besøke min mor og bonuspappa. Gård på fjellet- så vi tar en dagstur opp dit for å hente oss litt vedikke spesielt spennende, men absolutt koselig
![]()