Skravletråden

Vi har tatt vare på noe, men ikke så masse. Så her blir det mye shopping :hilarious: Tenker å se etter de store tingene (tripptrapp, vippestol, bilstol, seng, vogn osv) på black friday for å se om det er noen gode tilbud :joyful:

Vi har tatt vare på noe, men ikke så masse. Så her blir det mye shopping :hilarious: Tenker å se etter de store tingene (tripptrapp, vippestol, bilstol, seng, vogn osv) på black friday for å se om det er noen gode tilbud :joyful:
Vil anbefale å sjekke Prisjakt.no da kan du sjekke om tingene pleier å være billigst nå eller i januar :-)

Samme her! Har overflod av klær. Så det blir kanskje litt shopping hvis det blir jente denne gangen :)
Ja hvis det blir gutt så blir det nok litt shopping, har ikke kjøpt «gutteklær» før. Veldig upedagogisk å si :p

Tripp trapp stol trenger vi, siden storesøster bruker sin :D Ellers har vi vogn, vippestol, bilstol, seng, babynest, badebalje og alt:p

Tripp trapp stol trenger vi, siden storesøster bruker sin :D Ellers har vi vogn, vippestol, bilstol, seng, babynest, badebalje og alt:p
Det er jo litt deilig da! Tripp trapp bruker også storebror her. Også synes jeg den ser så genial ut det newborn setet til den så blir en sånn denne gangen :happy: Drømte i natt at jeg var på jakt etter badebalje og endte opp en rosa en, håper virkelig at kroppen hinter til at vi skal få ei lita tulla :p

Det er jo litt deilig da! Tripp trapp bruker også storebror her. Også synes jeg den ser så genial ut det newborn setet til den så blir en sånn denne gangen :happy: Drømte i natt at jeg var på jakt etter badebalje og endte opp en rosa en, håper virkelig at kroppen hinter til at vi skal få ei lita tulla :p
Joda, er jo deilig! Men jeg synes det var så koselig å handle inn sist :p selv om det ble veldig dyrt... blir nok litt nytt! :rolleyes: Ja vi vil også ha newbornsetet på tripp trapp, så ny stol må vi ha. Du ønsker jente? ;)

Bra dere tok opp tripptrapp :smug: skjønte jo nå at jeg må jo ha en til neste mann. Haha.

Joda, er jo deilig! Men jeg synes det var så koselig å handle inn sist :p selv om det ble veldig dyrt... blir nok litt nytt! :rolleyes: Ja vi vil også ha newbornsetet på tripp trapp, så ny stol må vi ha. Du ønsker jente? ;)
Ja. Helt ærlig så gjør jeg det siden jeg synes det hadde vært gøy å ha en av hver :joyful: I tillegg har vi allerede navn så blir litt enklere :hilarious: Men blir det gutt skal det nok gå helt fint det også :happy:

Ja. Helt ærlig så gjør jeg det siden jeg synes det hadde vært gøy å ha en av hver :joyful: I tillegg har vi allerede navn så blir litt enklere :hilarious: Men blir det gutt skal det nok gå helt fint det også :happy:
Dere har navnet klart også ja :D Hvor gammel er storebror?

Her blir det aking, baking og overnattingsbesøk :joyful: (også må jeg vel snike meg ut å kjøpe farsdagsgave og bryllupsgave siden det er i morgen)
Aking og baking ja :p Må vel også ut og ake litt når det ble snø, tror ikke lillefrøkna husker så mye fra snøen i fjor! Tror vi dropper farsdagsgave, må spare penger til babyen :hilarious:

Aking og baking ja :p Må vel også ut og ake litt når det ble snø, tror ikke lillefrøkna husker så mye fra snøen i fjor! Tror vi dropper farsdagsgave, må spare penger til babyen :hilarious:
Her blir det den vanlige farsdagsgaven som han har fått helt siden han ble pappa; flaxjulekalender og sokker/boxer :hilarious:

Idag blir det en tur til fjells for å besøke min mor og bonuspappa. Gård på fjellet- så vi tar en dagstur opp dit for å hente oss litt ved :smug: ikke spesielt spennende, men absolutt koselig :)
Høres kjempekoselig ut, både frisk luft og familiebesøk :happy:

Herregud, hadde helt glemt hvor lite str 50 er! Måtte bare kjøpe en nøytral body i dag. Har enda ikke helt gått opp at jeg er gravid siden jeg har så lite plager/symptomer i forhold til forrige gang :hilarious:

Men herregud, boden er på størrelse med iPad-tastaturet mitt :hilarious:

Vedlegg

• DE8F7AB1-C60D-4380-84BA-836F5C6F2510.jpeg
    DE8F7AB1-C60D-4380-84BA-836F5C6F2510.jpeg
    86,2 KB · Visninger: 16
Back
Topp