Støvel93
Blir kjent med forumet
Jeg er sykmeldt pga dårlig form, hadde ikke klart å være i jobben min sånn som formen er nå![]()
Det er kjipt! Men sikkert lurt. God bedring
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er sykmeldt pga dårlig form, hadde ikke klart å være i jobben min sånn som formen er nå![]()
Så fint! Jeg har også egentlig en ganske fleksibel jobb, men likevel synes jeg det er vanskelig å fungere optimaltDet har gått ganske greit. Jeg kan styre en del sjøl på jobb. I dag var det planleggingsdag, og jeg slapp å reise i 2t for å være med på samling. Buss. Youhu!
Venter til jeg er tre mnd på vei før jeg forteller noe til avdelingsleder.
Er det for tidlig å skylde på gravidbobla eller ammetåke nå?
Kom nettopp hjem fra butikken og hadde kjøpt med en liten sjokolade for å kose meg. Tok en bit, gikk og hentet PCen og nå finner jeg ikke igjen den hersens sjokoladen![]()

Krisen er avverget. Sjokoladen lå i kjøkkenskuffen med bestikketÅnei, litt krise![]()

Haha, ja. Sjokoladen dukket opp i kjøkkenskuffen etter noen timer her. Hadde et lite forklaringsproblem ovenfor mannen mellom latterkuleneSkulle skjære en brødskive her om dagen... Presterte å forsøke å legge ned brødet i skuffen der kniven egentlig skulle ligge... Vil så absolutt si at gravidbobla hadde skylda!![]()

Hittil har det gått overraskende bra. Nå jinxer jeg meg sikkert. Men kun hatt noe svimmelhet på morningen og kvelden de siste dagene. Tror at det hjelper med den nye rytmen på måltidene jeg har fått inn og hva jeg har spist osvEndelig helg. Denne uken har vært skikkelig hard på jobb, og jeg føler meg helt utmattet. Hvordan går det med dere i arbeidslivet? Jeg hadde aldri trodd at disse ukene skulle kjennes så godt på kroppen, men å være trøtt konstant, emosjonell, kvalm og uggen tar virkelig på.

Haha, endeligKrisen er avverget. Sjokoladen lå i kjøkkenskuffen med bestikket![]()
hvilken type sjokolade? Prøvde den nye lille sjokolade med SørlandschipsHaha, endelighvilken type sjokolade?
![]()

Har hørt den er god, men har ikke prøvd denPrøvde den nye lille sjokolade med Sørlandschips![]()
Jeg klarer å skjule at jeg ikke fungerer optimalt. . Jeg må ikke springe eller prestere i et møterom eller i et prosjekt. Har lagt om vurderingspraksisen min, og har en del liggende som tilpasses gruppen.Så fint! Jeg har også egentlig en ganske fleksibel jobb, men likevel synes jeg det er vanskelig å fungere optimalt
Litt mindreBare 2500 igjen?![]()
men det er bra jobba! Tror vi har skjult forum innen neste helg Da er det snart på tide å starte tråd for å finne ut navn på gruppa daVi er over halvveis dere!!!![]()

Litt mindremen det er bra jobba! Tror vi har skjult forum innen neste helg
![]()
DefinitivtOi, det betyr at jeg må begynne å skravle da!![]()
Det er så koseligGod morgen. Før jeg fant ut at jeg var gravid, hentet jeg det meste av babyting hos eksen, fordi jeg hadde fått litt bedre plass hos meg. I går hentet jeg resten og fant flere fine skatter. .
Jeg tok inn noen esker fra boden i går for å finne gravidklær, var så koselig å kikke på babyklær Sååå mange fine skatter.Det er så koseligJeg tok inn noen esker fra boden i går for å finne gravidklær, var så koselig å kikke på babyklær
![]()
. Bare jeg får vært på normal ultralyd, skal jeg handle litt bodyer og slikt. Vil vite kjønn. Ja, tror ikke vi kjøper noe før etter OUL, vi har spart på så og si alt fra storesøsterSååå mange fine skatter.. Bare jeg får vært på normal ultralyd, skal jeg handle litt bodyer og slikt. Vil vite kjønn.
Siden jeg er 45, er det spennende å se om det er en eller to.