TakkGratulerer så mye!
Hyggelig å feire med en liten spire i magen Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkGratulerer så mye!
Hyggelig å feire med en liten spire i magen takkGratulerer så mye!![]()
Oiii, ble spam her nåGratulerer så mye!![]()

Det begynte jeg med forrige svangerskap, fant fort ut at det ikke var min greieTror jeg må begynne å strikke eller noe sånt, for å gå en hel måned og føle meg uproduktiv orker jeg virkelig ikke.

Det begynte jeg med forrige svangerskap, fant fort ut at det ikke var min greie![]()
Er dritkjedeligEr egentlig ikke min greie heller ... prøvd så mange ganger, men kommer aldri lenger enn et par runder på hva enn jeg prøver å strikke. Haha.
Er dritkjedelig![]()
Ja, du sier noe derEnig!! Åh, skulle bare ønske jeg hadde mer tålmodighet!
Jeg har foreløpig ikke kjedet meg, prøver bare å lade mest mulig. Vet at toåringen kommer hjem og fortjener en mest mulig opplagt mamma hver ettermiddag Gravidbobla er absolutt gjeldendeEr det for tidlig å skylde på gravidbobla eller ammetåke nå?
Kom nettopp hjem fra butikken og hadde kjøpt med en liten sjokolade for å kose meg. Tok en bit, gikk og hentet PCen og nå finner jeg ikke igjen den hersens sjokoladen![]()

Ja, du sier noe derJeg har foreløpig ikke kjedet meg, prøver bare å lade mest mulig. Vet at toåringen kommer hjem og fortjener en mest mulig opplagt mamma hver ettermiddag
da må det lades på dagtid!
Det mest fantastiske med denne situasjonen er at jeg enda ikke har funnet denGravidbobla er absolutt gjeldende![]()

Ånei, litt kriseDet mest fantastiske med denne situasjonen er at jeg enda ikke har funnet den![]()

Jeg er sykmeldt pga dårlig form, hadde ikke klart å være i jobben min sånn som formen er nåEndelig helg. Denne uken har vært skikkelig hard på jobb, og jeg føler meg helt utmattet. Hvordan går det med dere i arbeidslivet? Jeg hadde aldri trodd at disse ukene skulle kjennes så godt på kroppen, men å være trøtt konstant, emosjonell, kvalm og uggen tar virkelig på.

Det har gått ganske greit. Jeg kan styre en del sjøl på jobb. I dag var det planleggingsdag, og jeg slapp å reise i 2t for å være med på samling. Buss. Youhu!Endelig helg. Denne uken har vært skikkelig hard på jobb, og jeg føler meg helt utmattet. Hvordan går det med dere i arbeidslivet? Jeg hadde aldri trodd at disse ukene skulle kjennes så godt på kroppen, men å være trøtt konstant, emosjonell, kvalm og uggen tar virkelig på.