Skravletråden

Tror jeg må begynne å strikke eller noe sånt, for å gå en hel måned og føle meg uproduktiv orker jeg virkelig ikke.

Enig!! Åh, skulle bare ønske jeg hadde mer tålmodighet!
Ja, du sier noe der :hilarious: Jeg har foreløpig ikke kjedet meg, prøver bare å lade mest mulig. Vet at toåringen kommer hjem og fortjener en mest mulig opplagt mamma hver ettermiddag :p da må det lades på dagtid!

Er det for tidlig å skylde på gravidbobla eller ammetåke nå? :hilarious:

Kom nettopp hjem fra butikken og hadde kjøpt med en liten sjokolade for å kose meg. Tok en bit, gikk og hentet PCen og nå finner jeg ikke igjen den hersens sjokoladen :hilarious:

Er det for tidlig å skylde på gravidbobla eller ammetåke nå? :hilarious:

Kom nettopp hjem fra butikken og hadde kjøpt med en liten sjokolade for å kose meg. Tok en bit, gikk og hentet PCen og nå finner jeg ikke igjen den hersens sjokoladen :hilarious:
Gravidbobla er absolutt gjeldende :hilarious::hilarious:

Ja, du sier noe der :hilarious: Jeg har foreløpig ikke kjedet meg, prøver bare å lade mest mulig. Vet at toåringen kommer hjem og fortjener en mest mulig opplagt mamma hver ettermiddag :p da må det lades på dagtid!

Jeg må uansett ligge ganske stille selv når femåringen er hjemme, så her kunne jeg godt hatt litt å drive med. Huff. Den kvalmen!

Endelig helg. Denne uken har vært skikkelig hard på jobb, og jeg føler meg helt utmattet. Hvordan går det med dere i arbeidslivet? Jeg hadde aldri trodd at disse ukene skulle kjennes så godt på kroppen, men å være trøtt konstant, emosjonell, kvalm og uggen tar virkelig på.

Endelig helg. Denne uken har vært skikkelig hard på jobb, og jeg føler meg helt utmattet. Hvordan går det med dere i arbeidslivet? Jeg hadde aldri trodd at disse ukene skulle kjennes så godt på kroppen, men å være trøtt konstant, emosjonell, kvalm og uggen tar virkelig på.
Jeg er sykmeldt pga dårlig form, hadde ikke klart å være i jobben min sånn som formen er nå:sorry:

Måtte ut i boden å finne en gravidbukse, er så hoven og øm at de vanlige buksene tar livet av meg :hilarious:

Det har gått ganske greit. Jeg kan styre en del sjøl på jobb. I dag var det planleggingsdag, og jeg slapp å reise i 2t for å være med på samling. Buss. Youhu!

Venter til jeg er tre mnd på vei før jeg forteller noe til avdelingsleder.

Back
Topp