Skravletråden

En uke siden positiv test i dag :D Håper frøet stortrives der inne!

Hva er babyklister?
Det er et homøopatisk middel som heter fructus Femina, populært kalt Babyklister, som skal gjøre slimhinnen i livmoren tykkere og seigere for å bedre holde på embryoet:)

Samboeren min er ganske interessert men så er jo dette hans første hvis det går bra da. Nu regner jeg ikke med henne vi mista i uke 18.men det er ikkesånn at han sitter å leser hele tiden eller laster ned en app. Han leser av å til. Ellers er han med på alt av kontroller osv.

Så trist å miste i uke 18! Satser på at dette er vinneren :D

Testen ble svidd av etter å ha drømt at jeg ikke var gravid lenger. Og jaggu har den ikke gått fra 2-3 :hilarious:
Det drømte jeg også! Veldig teit drøm :hilarious:

Dilemma:Når en er gravid, er det da lov å begynne å drikke julebrus? :bag:

Neida - det er lov nå! Vi må jo feire med noe vi også når vi ikke kan drikke rødvin eller øl. En julebrus er helt innafor, selv om vi ikke er i desember enda :happy:
Blir ikke en julebrus for å si det sånn :hilarious: eller en daglig kanskje :rolleyes:

Litt nervøs for hvordan det skal gå i eksamensperioden om jeg ikke klarer å tenke på noe annet enn graviditet snart :hilarious:

Litt nervøs for hvordan det skal gå i eksamensperioden om jeg ikke klarer å tenke på noe annet enn graviditet snart :hilarious:
Jeg sliter også med den. Nå skal jeg prøve å velge tema for bacheloroppgaven og det går ikke :hilarious:

Jeg sliter også med den. Nå skal jeg prøve å velge tema for bacheloroppgaven og det går ikke :hilarious:
Jeg synes jo i utgangspunktet det er gøy å studere, men er mye mer gøy å tenke på baby :p

Back
Topp